Új hozzászólás Aktív témák
-
Rasiel
senior tag
Én maradtam volna Normal nehézségi szinten, ha már ennyire kín, szenvedés az, hogy Madhouse-on végigjátszam a játékot. Mondjuk, én az a típus vagyok, akinek ilyen tekintetben (is) kötélből van az idegrendszere, de, hogy végigkínlódjak egy játékot, ahhoz én már öreg vagyok.
Egyébként szó mi szó, azért a játékok többségében Normal feletti nehézségi szinten szoktam játszani.[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
Szerintem Normal-on nekem is 1x óra lesz, amíg végigtolom a játékot, mert az a típus vagyok, aki minden helyre benéz, aprólékosan halad előre. A bujkálást, lopakodást mindig is jobban szerettem, mint az ész nélkül hentelek játékokat (igaz, ezekre is szükségem van néha kikapcsolódásként).
Neked Normal-on meddig tartott, míg a végére értél? -
Rasiel
senior tag
Lehet, hogy borzasztó hülye kérdés lesz, illetve már volt róla szó a topikban, de azoknak a fejüket billegető figuráknak mi haszna van? Általában a "safe place"-k területén találhatók meg, késsel szét szoktam ütni őket, mivel összeszedni nem tudom egyiket sem. Viszont, amennyiben használatra kerül az a szer, amely felfedi a közelben lévő gyűjthető tárgyakat, eszközöket, akkor ezek a figurák is jelölésre kerülnek, ergo ebből gondolom, hogy valami hasznuk mégiscsak van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Rasiel
senior tag
válasz Mika1227 #422 üzenetére
A Resolution Scale opciót milyen értékre állítottad?
Igazság szerint eléggé VRAM-intenzív a játék, szóval a textúrák minőségének visszavétele megoldhatja az esetlegesen előforduló akadásokat.
Egyébként akadás alatt mit értessz? Megröccen egy pillanatra egyes ajtók nyitásakor vagy komolyabban érezni az akadást?[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
1080p-ben, 1,5-ös Resolution Scale-el játszom, nem igazán van panaszom a grafikára. Oké, láttam már jobbat, de horror kategóriában ez bőven elmegy. Az árnyékokat, fényeket, hangokat kiválóan megcsinálták, ami egy ilyen kategóriájú játéknál sokat nyom a latba végső megítélés terén. A textúrák minősége néhol ugyan lehetne jobb, de összességében nincsenek bajok a játék küllemével.
A Motion Blur-t, illetve a Depth of Field-et kikapcsoltam. Utóbbit amiatt, mert az éppen aktív fegyveren tapasztalható enyhébb homályosítást nem szerettem (annak nem néztem utána, hogy a Weapon DoF egyáltalán valamilyen formában kikapcsolható-e). Mindezek mellett a Chromatic Aberration-t is OFF-ra tettem, ezt már a Dying Light-ban sem tetszett. Netán ezekkel próbálkozz meg, ha vannak problémáid a játék kinézetével.[ Szerkesztve ]