Új hozzászólás Aktív témák

  • Wolverine

    félisten

    válasz Malachi #16 üzenetére

    Nem vagyok benne biztos, hogy fele annyi tartalom lesz benne egy átlagos játékhoz viszonyítva.

    #21: az annyi plusz pénzbe kerülne (fejlesztési idő, fejlesztők bére stb.), amit még konzol-exkluzívként sem termelne ki a játék. Egy AAA szintű cucc olyan drága, mint egy AAA szintű mozifilm; csak épp több olyan mozi van még jelenleg, ami képes ezt kitermelni, mint játék. Főleg azért, mert szerintem kevesebb film készül ilyen büdzsével évente, mint amennyi játék... Szerintem lassan itt lesz az ideje annak, hogy több kiadó és fejlesztőcsapat lépjen az indie útra, és fogjon bele kisebb, rövidebb, olcsóbb, de ugyanolyan tartalmas és szórakoztató cucc elkészítésébe - főleg, mert ilyenekből is válhat AAA siker (lásd még PvZ, Angry Birds stb.). Valahol az is vicces, hogy az utóbbi évek kultjátékaiból nagyon kevés volt az AAA kategóriás.

    #22: én meg gyakorlatilag csak MMO-kkal játszom, mert nekem a single unalmas lesz max. 1 óra után. És ez valamiért minden játékra igaz. (némelyiknél az 1 óráig sem jutok el, mint pl. a Mass Effectben vagy a Diablo II-ben annak idején) A kivétel a Football Manager sorozat, azt hajlandó vagyok párszáz óráig játszani, utána viszont a 32 bites felépítése miatt memóriaproblémákkal omlik az egész.

    @hír: "A program azért lesz Microsoft-exkluzív (Csak Windowsra és XBOX-ra jelenik meg), mert a csapatuk mindössze alig több, mint 60 emberből áll, így nincs erőforrásuk minden platformra fejleszteni."

    Vagy azért, mert az MS konzolexkluzivitást kért a megjelenés idejére, és némi osztás-szorzás után az jött ki, hogy akkor hatékonyabb lesz a PS-t teljesen mellőzni...

    [ Szerkesztve ]

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

Új hozzászólás Aktív témák