Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz atok666 #15 üzenetére

    Mert hardveres háttér nélkül nehéz meghatározni, hogy egy adattárolón tárolt adatblokknak pontosan melyik része kell. Az új konzolok azért tudják ezt megoldani, mert be van építve erre egy hardveres háttér a memóriavezérlőbe. Egyszerűen közvetlenül meg tudják címezni a tárolt adatot az SSD-n, vagyis hajszálpontosan meghatározható, hogy az adatblokknak melyik részére van éppen szükség, és így elég csak azt bemásolni a memóriába. Effektíve ebben a működési módban nem is a valós memória a konzolok memóriája, hanem az SSD-n tárolt adat, ami ugye meghatározható egy játéknál, a valós memória gyakorlatilag egy gyorsítótár.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák