Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
veterán
Egy kicsivel megint jobb lett mint az előző, de valahogy a Dirt Rally 1-2 továbbra is jobb, "élőbb'' vezetési élményt ad.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
veterán
válasz roli901113 #2 üzenetére
Nem tudom amúgy mi az ami gátolja a fejlesztőket ebben...van pár megoldásuk, amiket évek óta nem képesek elengedni. És sajnos még mindig nem kezeli jól az engine 60Hz felett a változó framerate-et, 130Fps-nél G-Sync monitoron tiszta mikrolagg az egész. (Pont mint a WRC8, meg az azelőtti és azelőtti részek)
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
"jelentős előrelépés a fizikát tekintve"
És eléri a Dirt Rally 2.0 szintjét?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dreampage
HÁZIGAZDA
Preferencia kérdése. Technikásabb. A Dirt Rally 2.0 alapvetően elég generikus, minden útfelület csak csúszik, mint a jég, épp csak a mértéke változó. A WRC-ben jóval nehezebb jól menni, nagyobb kihívás, de jobban érezni a talajt az autók alatt. Nekem jobban tetszik.
A játéknak soha nincs vége.
-
aerosmith
őstag
megy VRben?
-
GreatL
őstag
Nem tudom... minden évben megnézem de vacak. Az újak a Codemasterstől sem tetszenek, megmaradtam a Dirt 3 - Dirt Rally 1-nél.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
D.Va
senior tag
Eddig minden WRC-vel játszottam, csak a tavalyi WRC 8 maradt ki. Tegnap megvettem a 9-et, ma délután kipróbálom G27-el, a cikk is nagyon kíváncsivá tett, ha tényleg ennyit javult a fizika, irányítás...
Majd írok pár tapasztalatot.Azok meg akik évről évre csak "KIPRÓBÁLJÁK" és ez alapján szerintük vacak, azok tévednek.
Elsőre nekem is vacaknak tűnik mindig a WRC, de kell kb 5-10 óra játék, és mikor beletanul az ember, meg rájön a jó beállításokra akkor sokkal jobb élmény mint a DIRT Rally-k, és brutálisan nagyokat lehet benne menni. A szakaszok meg sokkal változatosabbak, és sokkal több a helyszín. A DIRT Rally-nak talán a hangulata más, jobb, meg jobbak a hangok, de nem mondanám rá hogy jobb játék, vagy élethűbb, de azt se hogy rosszabb.
Aki meg 1 óra kipróbálás, pár random szakasz alapján lehúzza a játékot, az nagyot téved, és ilyen kevés játék alapján kár véleményt mondani.Egyébként most azt láttam a WRC oldalán hogy visszaszerezte a Kylotonn a WRC jogokat?
(Arról volt szó nemrég hogy a Codemastershez került a licence...)[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
Vajon ebben a részben is ilyen éles, derékszögű kanyarok vannak amikor útelágazódás vagy becsatlakozás jön?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Én ezt nem értem. Kipróbálom (WRC 8), és 2-3 óra alapján érzem, amit 1 óra után is éreztem, hogy nem olyan élvezetes mint egy Dirt 2.0. Nem él úgy az autó, nem tűnik reálisnak a viselkedése. Nem úgy mozog, ahogy várná az ember. Mitől lenne ez jobb 10 óra után mondjuk?!
A Dirt 2.0-val az első órában jön az érzés, hogy "hú ez nem egyszerű, nem egy arcade cucc". De amint ráérez az ember, olyat ad, amit más ralis játék nem. A sikerélmény, az adrenalin.. Az után, az aktuális WRC részek egy egyszerű "meh"-hel letudhatóak. És úgy látom, hogy ez a "nagy fizika upgrade" se ér még a DR 2.0 nyomába. De nem játszottam vele, szóval ezt csak óvatosan írom. De nem értem a logikát, hogy az idő megszépíti a WRC játékokat. Nálam nem tette. És nem véletlen van akkora közönsége a Dirt Rallynak..
Számomra a Dirt Rally 2.0 él, a WRC széria pedig mű. Ha egy-egy szóban kellene jellemeznem őket.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
D.Va
senior tag
Hát nehéz ezt leírni... Én miután sok sok órát beleverek a WRC-be, egyre élvezetesebb vele menni. Néha ha nagyon ráfeszülök olyat lehet benne menni hogy magam is csodálkozok.
Nem állítom továbbra sem hogy jobb mint a DR. Más. De nem adja egyből az elején a "hűha" faktort mint a DIRT, ez tény.
A Dirt Rally 1-nél én is ódákat zengtem már az első kipróbáláskor hogy hű ez mennyire jó.
A WRC-nél sosincs ilyen érzésem, hanem nekem is az hogy "MEH", de ahogy egyre többet tolom egyre nagyobb élmény. Nem az idő szépíti meg hisz itt nem évek telnek el, szimplán ahogy megszokom a fizikát, irányítást, egyre nagyobb élményt ad. -
-
dreampage
HÁZIGAZDA
Egyébként számomra is olyanok a WRC játékok, hogy minél többet játszom vele, annál jobban tetszik. Kipróbálni egy-két szakaszt és autót egy dolog, de amikor hosszabb távon, mélyebben benne vagy a karrierben, és a játék organikusan mutatja meg minden arcát (különböző országok, napszakok, időjárási viszonyok, útfelületek), egyre többet látsz belőle, plusz a fizikájára is jobban rááll a kezed, egyre többet tudsz kihozni belőle.
Példa: más ralijátékban nincs olyan élmény, hogy betesz egymás után két 20+ km-es szakaszt, és tudod, hogy szerviz nélkül kell TÚLÉLNI őket. A gumi kopik, figyeled, jönnek elő a sérülések, érzed, ahogy a nap végére "lelakod" az autót, egy hiba is végzetes lehet, és csak mész előre, fáradsz, mintha soha nem lenne vége, közben rád szakad az ég is, fényszórót bekapcsolod, imádkozol, hogy a kocsi kibírja... (Megfelelő beállítások mellett, persze.) A felszínen nem olyan csiszolt és kifinomult játék, mint a Dirtök, de zsigeribb élményt tud nyújtani. Plusz ott a teljes 2020-as licensz, valódi nevekkel, autókkal. A WRC osztályban egy-egy rali végére rendesen, fizikailag el lehet fáradni.
A játéknak soha nincs vége.
-
DummyBoy
senior tag
Sziasztok!
A kormány beállításokon javítottak valamit? Asszem még a 7-esnél is azért adtam fel mert nem sikerült normálisan beállítani. (Xbox One, Fanatec Elite).
Life is shor...
-
pauliboy23
senior tag
Van benne championship mód legalább? Mert a 8-ban sem lehetett menni wrc autókkal bajnokságot, csak karrier módon belül.
-
dreampage
HÁZIGAZDA
válasz pauliboy23 #16 üzenetére
A Karrier mód mellett ott a "Season", ami ugyanaz, csak a mikromenedzselés nélkül. (Mindenképp alulról kezded, csak ebben a módban gyorsabb feljutni.) Illetve a saját klubban saját bajnokságokat is létre lehet hozni, maximum 8 szakasszal, bármilyen osztályban.
A játéknak soha nincs vége.
-
arty
veterán
konzolon továbbra is 30fps? remélem nextgenen elhagyják végre....
(pécén epiksztór miatt bukó)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
addikt
Én szeretem a WRC sorozatot, szerintem élvezhető, akárcsak a Dirt, bár ott azt hiszem a 2, kiborított párszor.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
arty
veterán
válasz dreampage #19 üzenetére
(pedig eskü elolvastam a teszted, de ezekszerint néhol ugrottam pár sort )
wrc6-ot xboxon nyomtam, ott a 30fps amúgy vállalható volt (előtte a ps3-as wrc5 30-a (ami valójában 10-20 nagyon sokszor) NEM), de a pécés wrc7 60-a annyival jobb, hogy én már nem szeretnék visszalépni.... igazítsák a grafikát a 1080(4k)/60-hoz, ha más nem egy performance profillal (azaz lehessen 4k/30on is játszani, ha valakinek a gfx a mindene)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
XuChi
addikt
Nah akkor a WRC 15 már egész jó lesz, ha így haladnak
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz dreampage #14 üzenetére
Korrektül leírtad, én is így érzem!Az emberek nagy részének ott a Dirt Rally de szerintem élményben a WRC nekem jobban bejön.Valahogy ha nézek a neten egy szakaszról onboard videót,vagy ahogy kinn voltam Veszprémben a murván a WRC jobban adja a Rally filinget,csak hát sajnos ezer régebbi verda hiányzik belőle!A Dirt Rally pedig adja a sok gyönyörű autót,a fantasztikus hangokat (szerintem ebben a legerősebb), és azt a pár amúgy csontig lerágott "lélektelen" szakaszt meg oda vissza nyomják már jópár éve.Nekem a a Dirt Rally 2.0 a deluxe verzió van meg mind pcre mind xboxra,de azóta kiadtak még vagy 3-4 dlct darabját 15-20 euróért! Szóval a codi üzleti modellje kapzsi kapitalista szar, és ezek mellett egy normális offline karrier módot nem tudtak a játékba tenni! És azok az amerikai pályák,a gyomrom felfordul attól az elkenődött rozsdabarna borzalomtól,meg az új zélandi pályák,ahol ha beértél árnyékba akkor az olyan volt mint az éjszaka avval a különbséggel hogy hiába kapcsoltad fel a reflektort akkor sem láttál semmit!Na de a rajtnál azok a motor hangok,ja az nagyon adja!😀
Zoolee
-
D.Va
senior tag
válasz Zoolee1976 #25 üzenetére
Nembeszélve arról hogy alig van benne szakasz, főleg nem túl hosszúak... És lehet hogy kiforrottabb cím csak amennyire én tudom a WRC-t kb 50 fős team fejleszti, sokkal kisebb költségvetésből, a Dirt-ön meg dolgozik vagy 300 ember... (A teljes Codemasters alkalmazott kb 850 fő... persze ez nem mind egyszerre a Dirt-ön dolgozik)
-
dreampage
HÁZIGAZDA
válasz Zoolee1976 #25 üzenetére
Nekem is megvan a teljes Dirt Rally 2.0, és végignyomtam benne mindent, a Colin McRae bővítményig bezárólag. Nagyon tetszik, de a WRC-hez viszonyítva a helyszínek nagyon generikusak. Csak kígyózol egyik végéből a másikba, de semmi egyediség. Persze valószínűleg ez a WRC licensz hiányára is visszavezethető.
A játéknak soha nincs vége.
-
nagyúr
válasz dreampage #28 üzenetére
Pedig a walesi pálya pl. a Geufron Forest, vagy a Sweet Lamb is eredeti pálya, (a kettő ugyan azon a nyomvanolon megy csak oda-vissza) és mentek is annó wrc-ben rajta...
Szóval nem kell oda wrc license."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Mart10000
aktív tag
Azt lehet tudni, hogy a WRC 8-hoz hasonlóan 1 évig marad exluzív vagy marad végleg az Epicen?
A WRC 8-nak Steamen már megvolt az oldala és az elérhetőségi ideje, ami lehetséges azért történt, mert váratlan szerződést kötöttek velük az exluzivitásért, mint a Metro: Exodus esetében. Itt meg nem egyértelmű jelenleg.[ Szerkesztve ]
-
onkelz
aktív tag
Megvàrjuk, amig 5e lesz, addig remélhetöleg patchelik a robothangú droidot a jobbegyben.
-
-
nagyúr
Én élőben nem voltam ott, de a videók alapján igen.
De jó lenne ha meglenne már az új kormány és csapatni rajtuk...
Na majd hamarosan."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
Én ma próbáltam ki a WRC9-et (sok sok DR2.0 és DR1 és elődök után), és nagy csalódás mellett refundoltam amíg el nem értem a 2 órát. Nagyon sajnáltam, de ez így borzalmasan felemás.
Pozitívumok:
- grafika nagyon bejön
- dinamikus időjárás nagyon bejön
- az autó általános fizikája nagyon tetszik, tényleg tapad, aszfalton hajtűben tényleg az első kerék körül fordul a kasztni, csak pozitív, de... de!!!! DE!!!!!Negatívumok:
- a FFB (G29-en legalábbis) kimerül abban, hogy nehéz tekerni a kormányt, meg van egy korrekt középre tartó erő, meg elgyengül ha csúszik, ezen kívül semmi. Semmilyen tereptárgy semennyire nem hat vissza a kormányra. Teljesen statikus élmény még murván is.
- mivel simhub nem támogatja, a bass-shakerek se mennek, még statikusabb
- mivel simhub nem támogatja, a dashboard sem megy
- a grafika hiába jó, ha szögletesek a kanyarok helyenként. Egy ív nem 5db egyenes szakaszból áll basszus. De szerencsére nem konzekvensen ilyen, mondjuk egy pályán van 5 ilyen kanyar, de megakad rajta a szemem
- kontrollerek kezelhetetlenesége. van a kormány, kézifék, meg egy usb SEQ-shifter. Ezt képtelenség beállítani. a kézi még csak-csak, de a váltó. automatikusan az 5-6 gombokra teszi, a szekire ha át akarom állítani, akkor összeakad valami más vezérlő jellel, és mondjuk felvált és hátranéz, vagy scrolloz nonstop a menüben, holott nem húzom a szekit. Csak akkor használható, ha max ként kontroller van használatban.
- a menü nehézkes, a menüben léptetni a váltófülekkel tudok a tabok közt, az egérrel nem, de a menütabon belül mindenre rá tudok kattintani egérrel
- quick race esetén nem tudom, minden pálya elérhető kellene-e legyen, de hogy 3 random helyszínen is ugyanazt látam, 6db 5-8km pálya és 2db 22km pálya. nekem ez fura szintén.
- a robothangú co-driver, hát az siralmas. elmond 4 kanyart előre, kussol, megint 4 kanyar, kussol. DR2.0-ban mikor elakad hangja egy dobbantón, vagy lenyújtva mondja a szöveget, az sokkal élethűbb mint az five right into four left into three right into four left........ (de DR2.0-ban meg kihagy 1-1 kanyart 1-1 pályán, ott is van baj...)Szóval nagyon sokat gondolkodtam, de végül visszaadtam, kicsit csúnyán mondva "egyszer majd jó játék lehet belőle", legalábbis ha marad a fizika, de valamit kezdenek az irányítással, telemetriát kiengedik mint a többi sim a simhub felé, és csinálnak valamit a robotpilótával a jobbegyen.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Mercusys MR70X Router, AX1800, Dual-Band, WiFi 6, garis eladó!
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó