Új hozzászólás Aktív témák
-
Szia , hasonló problémám volt. Annyit kellett tennem , hogy a böngésző előzményeket és jelszóhoz tartozó tartalom kezelőt törölni kellett , mert a régi dolgokra emlékezet . Hátha
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
weiss
addikt
válasz Luck Dragon #1 üzenetére
Köszi, de ezen túl vagyok. 2 PC + telefonon próbáltam, és nem oldotta meg a gondot.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
-
rover45
senior tag
Egyszerűen csak hülyék dolgoznak ott ...
-
dugo_
veterán
Minden gov.hu-s, Ügyfélkapus azonosítással működő oldal csak privát ablakban működik nálam évek óta. Se cookie, se cache törlés nem elég.
-
asdf_
veterán
Elolvastam meg egyszer, sztornó.
[ Szerkesztve ]
-
rover45
senior tag
Én a szüleim, a feleségem szülei, a nagyszüleim és a gyermekeim ügyfélkapuit használom/nám egy gépről és eret tudnék vágni ettől a netto baromságtól ...
szerk:
Válasz az ügyfélszolgálattól:
Köszönjük, hogy megkeresésével kapcsolatban a 1818-hoz fordult!
Amennyiben bejelentkezik egy Központi Azonosítási Ügynököt használó szolgáltatásba (pl. Hiteles Elektronikus Postafiók, Tárhely adminisztráció, Webes ügysegéd Rendelkezési Nyilvántartás, Elektronikus Beszámoló.), abban az esetben, ugyanabban a böngészőben egy másik felhasználó azonosítójával történő belépéskor a rendszer hibaüzenetet küld (Hiba történt! Sikertelen bejelentkezés zárja be a böngészőt).Másik felhasználó biztonsági okokból kifolyólag kizárólag a böngésző bezárását követően tud bejelentkezni. Kérjük, zárja be a böngészőt és kísérelje meg ismét a belépést.
Amennyiben a böngésző bezárását követően is hibaüzenet jelentkezik, javasoljuk, - Chrome vagy Opera böngészők esetében - hogy a hibaüzenet megjelenését követően a böngésző címsorának elején található lakatra kattintva válassza a „Sütik" vagy „Cookies" lehetőséget, majd a megjelenő panelen törölje a mentett sütiket. A sütik törlését követően kísérelje meg ismételten a belépést a szolgáltatás főoldalán keresztül.[ Szerkesztve ]
-
-