Új hozzászólás Aktív témák
-
Szirti
tag
Jó cikk lett. Majdenem mindenben egyet is értek veled. A single rész jobban hasonlít az eredeti táblás szerepjátékhoz. Hű a Warhammer 40K univerzum hagyományaihoz, szóval nekem az is nagyon bejött (bár az lett volna az igazi, ha megmarad a rombolás a páylyákon). Nagyon tetszett, hogy a különböző bolygók markánsan más hangulatot ársztanak, és hogy a tyranida invázió mértéke meglátszik a mapon.
[ Szerkesztve ]
"Revenge is a dish best served cold." - old Klingon proverb
-
olanor
tag
Ezt a játékot szerintem is jól eltalálták.
-
Findzs
addikt
a leírtak szerint hasonló az első részhez
az első rész alapja jó volt de az utána megjelent küldetéslemezek (kiegészítők) már kevésbé nyerték el a tetszésemet mert csak abból állt hogy egyszerre 3-4 felé kellett figyelni mert egyszerre annyi csapatot meg támadást/védekezést kellett irányítani és a végén már azt se tudta az ember merre van az arraremélem ez a második rész az elsőhöz hasonló lesz játékmenet tekintetében nem pedig az a kapkodós zagyvaság mint a kiegek
az írás jól sikerült köszönjük
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
64b0r
aktív tag
Olvasmányos cikk, és elmondja a lényeget, anélkül hogy spoilereskedne. Grat.
A multi egész tűrhetőre sikerült, szívesen kipróbálnám a single campaign-t is, majd ha lesz rá zsé, beújítok egyet.
Egyébként én kifejezetten örülnék, ha a kiegészítők hasonló stílusváltást hoznának mint az DoW kiegészítői annó. Nekem a Dark Crusade volt a kedvencem, imádtam, hogy 7x lehet végigjátszani ugyanazt a játékot, nagyon frankó volt az a megoldás, kár, hogy a Soulstormban annyira összecsapták a single-t. Tudom, hogy itt a multin van a hangsúly, hiszen az online gamerek jelentik a stabil tábort a játéknak, de lehetnek egy kicsit multisabb a single player (lásd Dark Crusade)On the internet you can be anything you want. It is strange, that so many people decide to be stupid.
-
bullseye
addikt
Annyival kiegészíteném a taktikai ismertetőt, hogy a főhős bár nagyon tud aratni eleinte és a középjátékban közelharcban, kardokkal, de a végjátékban nekem dobott a gép 1-2 kellemesebb plazmafegyvert, amik dupla akkorát sebeztek (600+), és jól jött volna a kimaxolt ranged sor azonnali halál esélye. (Tényleg, a képességsorok kidolgozása csak nekem volt Mass Effect lopás?)
Avitusnak meg "pár" szint után már nem kell többé kitámasztani, és a végjátékban nálam 3000 fölött sebzett. (igaz, akadt pár +X% ranged a felszerelésében, de pont erre van...)
Ebből is látszik, hogy a felszereléssel babrálás elég fontos, és talán ez az igazi stratégiai része a játéknak. Ami a szaporodó küldetéseket jelenti, nem kell igazán aggódni. Ugyanis szereplésünk és a bolygón elfoglalt gyárak száma alapján akár napi 3 küldetést is végrehajthatunk. Legegyszerűbb a Calderisen elfoglalni a 3 gyárat, és minden nap ott kezdeni - ha lépésben végigmegyünk a pályán, mindenkit kiírtva de vigyázva az osztagainkra, minimum 1, de sokszor 2 extra bevetést szerezhetünk. Bár a végjátékban valóban már az sem elég néha.
off
Cyrus nem sok vizet mozgatása ugye csak kis angolos ízű poén?
on'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
L.
tag
"Akinek elsőre feltűnne valamilyen fajta összefüggés a játék és a Starcraft között, ki kell hogy ábrándítsam, az Eldákat nem a Prottossokról és a Tiranidákat a kollektív tudatukkal, a kinézetükkel és a sáskajárásukkal nem a zergekről koppintották."
Hát persze.....
vegyük észre hogy a warhammer 40 k "kicsit" előbb volt
a starcraft NEM koppintás ááááá egyáltalán NEM, ugyan dehogy .........
hasonlóság meg NINCS, aki látni véli az képzelődik...... -
Habib[HUN]
senior tag
Teljesen egyetértek veled Annó a Warcradt Warhammer fantasy minta alapján készült, csak nem sikerült megyegyezni a jogtulajdonosokkal a véghajrában. Így lett saját név. Tehát a hasonlóságok tényleg nem csak a véletlen művei. A WH egy régi alaposan kimunkált világ, a jogtulajdonos elég erősen ragaszkodik az eredeti figurák stíusára, megjelenésére. Ezért ilyen nagy a hasonlóság.
El kéne olvasnom néhány Warhammer 40k könyvet végre, mert eddig csak a sima Fantasy-t olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
Szirti
tag
A force commander tanknak tápolva a legerősebb, de 2. nekifutásra már távolsági harcosnak fejlesztem (rakétavetőt szánok neki). Avitus a kedvencem terminator armorban rakétakazettával a vállán assult cannonal a kezében ő az Istencsászár reinkarnációja kb
Szerintem belefér a Mass Effect fejlődésrendszer koppintás, nem egy adnd de nem is kell több.
Cyrus meg miután huzamosabb ideig tud már láthatatlan lenni, akkor úgy dobálhat gránátot/bombát/tüzérséget meg instant élesztheti fel a bajtársait miközben rejtve marad, szóval megfelelő fejlesztésekkel értékes karakter lehet.Nagyon várom a nekronokat és a taut (talán a káoszt is, nélkülük nem az igazi a dolog )
[ Szerkesztve ]
"Revenge is a dish best served cold." - old Klingon proverb
-
Invadrr_Zim
tag
válasz Habib[HUN] #7 üzenetére
egy regebbi cikkben mar en is kifejtettem ezt a dolgot. vegulis a Games Workshop elegge rafaragott, hogy nem adtak a nevet annak idejen a Warcrafthoz.
-
Exhodus
tag
válasz Habib[HUN] #7 üzenetére
Habib ha W40k könyvet akarsz ajánlom az Ian Watson féle Teljes univerzumot, messze a legjobb ami megjelent magyar nyelven, igaz nem a legkönnyebb olvasmány a majd 800 oldalával de megéri.
Benedico omnes armaturas! Benedico digitabula et brachiales, cataphractes atque pectorales!
-
MODERÁTOR
"Amiben persze van valami jogos, de az, hogy elvetették a nyersanyag gyűjtést, a bázisépítgetést és csak annyit hagytak, hogy ledobunk 4 osztagot a bolygó felszínére, akikkel végigkommandózzuk a küldetést elég pofátlanság RTS-nek hívni."
Ezek szerint nem sok fogalmad van arról, hogy mi jelent a stratégia szó. És ha már az RTS-eknél tartunk, a "ki tud többet klikkelni másodpercenként a gyorsabb kitermelés érdekében" stílusú játékok csak papíron RTS-ek. A legjobb RTS-ek között van pl. a Ground Control (első rész), ahol ugyancsak nincs nyersanyag, és egy fix mennyiségű egységgel kell legyőznöd az amúgy erősen túlerőben lévő ellenséget. Igazi, stratégiai gondolkodást igényel, nem úgy mint pl. a Command & Conquer sorozat, mely olyanoknak való, akik nem szeretnek gondolkozni (annyiban különbözik egy TPS-től, hogy egyszerre rengeteg egységed van).
***
-
KPepe
senior tag
Nyilván a commander képessége a nekiadott cuccoktól nagyban függ, de én közelharcra fejlesztettem és még a végjátékban is igencsak eszement pusztítást vitt véghez. Ugye kap olyan trait-et, hogy ha megöl valakit, kap HP-t. Iszonyat armor rating, brutális kalapács és művészet volt megölni.
Cyrus bácsit viszont én is addig vittem, küldetésre, amíg be nem szállt a játékba Thaddeus és csapata. Nekem a lopakodós megoldás nem jött be a tiranida zerg ellen. Az acél meg magáért beszélt.
A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.
-
Exhodus
tag
Egyébként melyik bolygón lehet Terminátor amort kapni? és lesz belőle egynél több is?
Benedico omnes armaturas! Benedico digitabula et brachiales, cataphractes atque pectorales!
-
Invadrr_Zim
tag
<Wikipedia>
A stratégia cselekvések egy hosszabb távú terve egy bizonyos cél elérésé érdekében, ami gyakran az úgymond „győzelem” vagy probléma megoldás. Megkülönböztetjük a taktikától és az azonnali akcióktól, mivel a stratégia a cselekvések és azok végrehajtásához szükséges erőforrások biztosítását időben kiterjedten gondolkodva tervezi meg.
A szót eredetileg a hadászatban használták, a háború megnyerésének művészetét, a seregek mozgatását és ellátását jelentette. Alakja a görög stratēgos szóból ered. Napjainkban ez a terminus már sokkal szerteágazóbb jelentéstartalommal rendelkezik.
</Wikipedia>
Ground Control-t en is imadtam, de az is csak taktikai jatek volt es nem strategiai.
mellesleg a C&C termel-gyart-termel-gyart-termel-gyart-tankrush jatekmenetet en sem tekintem strategianak.
[ Szerkesztve ]
-
Blade_W
tag
Erdekes nekem ennek a resznek a single resze jobban tetszik mint az elso resze, a multija meg szerintem pont az elsonek volt jobb. Neztem egy ket multi replayt es az egesz arrol szolt h rohangalnak a control pontok kozott. Nekem ez valahogy nem szimpatikus. De hat izles dolga.
-
AMD Power
titán
De baba.. Nekem kell ez a game. Az első része is nagyon sokat játszottam.
-
gyga
senior tag
ugye nem az angel gate-i csata a vége?
A kisebbség is számíít, teszkó.
-
Exhodus
tag
Nekem pl. először nem tetszett a Dark Crusade után, de kicsit játszottam vele és magával ragadott a hangulata, nagyon feelinges a game. Monjuk szerintem kiválló hack&slash "rpg"-t lehetne belőle csinálni
bullseye Ja igen hallottam a kicsikéről csak addig jó lett volna a Terminator armor meg az assault canon
Benedico omnes armaturas! Benedico digitabula et brachiales, cataphractes atque pectorales!
-
gliskard
senior tag
a cikk elején megfogalmazott véleményt, valamint az értékelés kommentjeit nem igazán értem, mivel a WH 40K DOW 1 (2006-ban jelent meg emlékeim szerint) és a kiegészítők már ezt a sémát alkalmazták, amit a "dobókockás" eredeti változatból hoztak át a fejlesztők. SZVSZ le a kalappal, mert nagyon jól sikerült az adaptáció! Tehát nem új a megvalósítás, aki játszott a DOW-val annak ez nem igazán újdonság.
-
alien_
őstag
Aki a WH és SC közötti párhuzamokat feszegeti, annak ajánlom a következők elolvasását:
Van egy olyan dolog, hogy "cultural reference". Ez nélkül nehezen alakulna ki bármilyen művészi irányzat, műfaj vagy stílus. Hatással volt a Warhammer Blizzard munkájára, de ennek a jelentőségét sokan túllihegik, főleg, hogy a dolog oda-vissza működik.
Vegyük például a Tyranid-okat:
Így nézett ki még anno az első generáció. Alapjában fegyveres, sokszor humanoid lényeg, néhol nem kevés H.R Giger hatással. 2004-ben már így nézett ki a Tyranid Codex negyedik kiadása (negyedik generáció)... Egy kis zerg-es utóhatást érzek.. Sőt, még inkább Csillagközi Invázió ugrik be. A zerg-ről is. Nem is véletlenül:
Az a Robert A. Heinlein is dolgozott a StarCraft storyboard-on, aki megírta az "Uchu no senshi" c. 1989-es könyvet, amit később megfilmesítettek Starship Troopers néven.Egyébként sem értem, hogy miért kell a StarCraft-ra mutogatni, amikor a Warhammer világa is egy összeollózott dolog, nagyrészt Tolkien mester munkáiból (ahogy legtöbb Fantasy témájú film/játék/stb). Ez nem von le a játék érdemeiből, de azért gondolkozzon el mindenki, mielőtt plagizálással gyanúsítgatna bárkit is.
[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
remington2
senior tag
Anno egy régi Gamerben olvastam az ebben az univerzumban játszódó fps-ről. Most viszont - a cikk hatására - belenéztem kicsit a wikin, és elképesztő mélységű univerzum sejlett fel előttem. Le a kalappal
(#33) alien_
A Starship Troopers nem Heinlein ugyanazon című, a '60-as évek környékén megjelent könyve alapján készült?They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
alien_
őstag
válasz remington2 #34 üzenetére
imdb szerint a '89-es novella az eredeti, abból írta meg a későbbi könyvet.
Swarm is coming.
-
remington2
senior tag
Magát a novellát (Starship Troopers) 1959-ben írta meg (ISBN 0-450-02576-4) . Az az anime, amelyet említettél (Uchū no Senshi), tényleg 1989-es, és a novellára épül. Mint a későbbi film is. Érdekességképpen: készült egy másik animáció is, a Roughnecks: The Starship Troopers Chronicles is, 1999-ben.
Ez persze az eredeti hozzászólásod tartalmát nem befolyásolja, a referenciákkal kapcsolatban. Jó is az, hogy nem egy-egy - jól vagy rosszul - megvalósult próbálkozásba zárnak be ötleteket, hanem azok feldolgozva több helyen is előfordulnak.
A Space - Above and Beyond is hasonló légkörű sorozat, egy évad után sajna elcsapták.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
alien_
őstag
válasz remington2 #36 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy ekkora klasszikus az ST! Kedvem lett megnézni, le is vadászom gyorsan. Köszi a kiegészítést
Swarm is coming.
-
Sada88
aktív tag
még a többi fajhoz is 1-1 kampány és akkor tökéletes lesz
www.Sadaweb.hu www.flickr.com/photos/sada1988/
-
alien_
őstag
Miért, milyennek kéne lennie egy űrkatonának? Szkafander+puska Ez szvsz nem állna stabil lábakon a bíróság előtt.. Jó hogy nem azt mondod, hogy az SC-s tankot is úgy nyúlták, mert a warhammerben is volt tank. Sőt, annak is lánctalpa van, csak már 1993 óta ..
Alátámasztott érveket szívesen meghallgatok, bájdövéj.[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
Kraptor
őstag
Hát mert tök ugyanúgy néznek ki még a stílus is ugyanaz. Lehetett volna azért teljesen más a szkafander, még a színe is kék.
Pl a többi lények elfek, orkok, stb között nagyobb a különbség pl WOWban és más játékokban design téren mint az űrgárdisták között SC-ben és WH40K-ban.
Mondjuk ezzel nincs is nagy baj, mert csak azért játszottam SC-vel, hogy Űrgárdistákkal nyomuljak, mert elég jó WH40K feelinget adott
-
nosferatue
tag
-
Blade_W
tag
válasz nosferatue #43 üzenetére
Nem bun sztem se, csak akkor ne irjanak butasagokat, hogy ki koppintott es honnan...
-
KPepe
senior tag
"Lehetett volna azért teljesen más a szkafander, még a színe is kék"
Annyit azért hozzá kell tenni, hogy a space marine-ok káptalanházai mind más színezetű páncélzatot viselnek. Esetünkben az Ultramarines-é kék, Blood Raven-é pl. sötét vörös.
[ Szerkesztve ]
A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.
-
bullseye
addikt
válasz remington2 #34 üzenetére
http://en.wikipedia.org/wiki/Fire_Warrior
kissé Halo-s, (ha már a ki kitől ihletődik kérdésnél tartunk,) eléggé gyenge... TAU kit érdekel, gárdistákat akarunk
Viszont Battlefield sorozathoz pl. akadnak WH40k modok, pl.: http://www.moddb.com/mods/battlefield-40k/images'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
félisten
Olyan érzésem van, hogy ez a game megvevős
-
alien_
őstag
Olyan stílus -és designbeli különbségek vannak, hogy még véletlenül se lehetne összekeverni a kettő karaktert.
A WH40k marin-je a képed alapján középkori jellegű páncélt kapott (nézd meg pl a nagy, mellvértre hajló vállidomokat, a térdidom ívét és a tipikus arany madármintát a mellvérten),..míg az SC-s marine-en egy exoskeleton van, ami abszolút modern kidolgozású, a sisak sem teljesen zárt, sokkal kevésbé testhezálló, egyetlen idomban, formában nem hasonlít a WH-sra. Nézd meg közelről: hol látsz egyezéseket? Alapból egyik sem kék, csak épp kettő kéket linkeltél.
Szerintem egy űrben játszódó játéknál elvárható, hogy az emberi egységek egyrészt tarkóig fel legyenek páncélozva a fejlett technológiájú tűzerő miatt, másrészt hogy hermetikusan el legyen zárva az egész testük a füldönkívüli zord viszonyok elől és az oxigénellátás miatt.
Blade_W: Amint már korábban leírtam, a marine-knek exoskeleton-ja van, nem szimpla armor, mint az űrgárdistáknak. Ami egyébként teljesen máshogy is néz ki.. Szóval mik azok a tények amiket említesz? Hogy az űrben szkafandert viselnek az emberek, és hogy a háborúban fegyverük van..? Csak mert kb itt véget is érnek az azonosságok. Nem gondolod, hogy bárminemű egyezés miatt már leperelte volna a Blizzard gatyáját is a Games Workshop? Maga a két faj taktikai szempontból köszönőviszonyban sincs egymással.
Ez az egész "lopja a Blizzard a WH-t" már a WarCraft-tal kapcsolatban előjött, csak mert ugyanonnan loptak (valójában nem lopott senki, de maradjunk a te szóhasználatodnál), mint ahonnan a WH is: a (többnyire) Tolkien által finomra csiszolt mondavilágból (amit ő 1000 másik helyről "lopott össze". Az Orcs & Humans koncepció abszolút nem a WH-tól származik, ezért nem is formálhat semmi jogot ennek kisajátítására.
Swarm is coming.
-
alien_
őstag
válasz remington2 #49 üzenetére
Lényegében annyi, hogy alapvetően nem voltak ilyen zerg/rovar jellegűek a tyranidok még az elején, 2001-ben kezdtek el ilyen malee csápos bökős népség lenni, már a StarCraft megjelenése után, a harmadik generációtól. Előtte inkább alienek puskával style volt a dolog.
Azt már korábban kiveséztük, hogy ez a rovar style első kézből, az alkotótól került az SC-be.Lsd itt.
[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Nehéz manapság újat alkotni. A Relic mégis megpróbálkozott azzal, amibe már sok csapatnak beletört a bicskája. Úgy döntöttek, hogy felrúgják a megszokott RTS kliséket, és egy sokkal pörgősebb, sokkal frissebb és az átlagtól sokkal eltérőbb ízű falattal kényeztetnek minket. De a kiadós vacsora után elégedetten várjuk a következő fogást, vagy rossz szájízzel inkább visszatérünk a Blizzard étteremlánchoz?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nők, nőügyek (18+)
- Túra és kirándulás topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Sorozatok
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Hosszabb bemutatót kapott a Flintlock: The Siege of Dawn
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Hatalmas Memória Bazár DDR4 / DDR3 - ( Garancia Számla Gyors szállítás )
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
- Samsung Galaxy S23 gyári független 8/128GB 2026. 07.01. Gyártói garancia
- Akció! Prémium cucc! Corsair Dominator 64GB (4X16GB) 7200Mhz CL34 DDR5 memória!
- Apple Macbook Pro 2022 M2 Touchbar 13 , 2024.09.07.-ig garis!