2019. augusztus 20., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) D1Rect


D1Rect
(félisten)

Ejj... :(

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#2) troller


troller
(senior tag)

Mivel szeretem a Warhammer 40K játékokat, az mmo-kat viszont nagyon nem, így ez a bejelentés számomra inkább ígéretes, mint elszomorító. :) Viszont a THQ bukásának nagyon nem örülnék, elég jó játékaik voltak...

[ Szerkesztve ]

Asus P8H67M-LE; i5 3330; 2x4GB DDR3; Gigabyte GV-N950OC-2GD

(#3) dahneey


dahneey
(tag)

ez kb ugyanaz mint ami az amalurnál volt nem?

(#4) L_ajos


L_ajos
(őstag)

SZánalmas, és gáz az egész... Ezek a készítőknek nevezett bénák meg inkább készítsenek iphone-ra valami fogyatékos játékot. Eddig nagyon érdekelt, igy más semennyire.

Bénák :(

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#5) nosferatue válasza L_ajos (#4) üzenetére


nosferatue
(tag)

Nem hinném, hogy a fejlesztő csapatnak túl sok köze lenne ahhoz, hogy nem tudott befektetőket találni a csőd szélén álló THQ. Úgy gondolom már az dicséretes dolog, hogy az eddigi fejlesztésekből megpróbálnak kihozni egy élvezhető játékot és nem húzzák le a slozin véglegesen.

I just curse the sun so I can howl at the moon

(#6) L_ajos válasza nosferatue (#5) üzenetére


L_ajos
(őstag)

Talán ha az erőforrásait hasznosan osztaná el és a kreatív stáb is épkézláb 5letekkel rukkolna elő, maradhatott volna MMo. Meg talán ha a THQnál jobb partnert találtak volna még ment is volna. Azért ez az univerzum az ami megérdemelne egy normális MMo/közösséget.

Az meg hogy offline lesz meg lesz benne multi az előző warhammer szintjére süllyeszti le az egészet. A lényeg hogy kár érte. Ennyi.

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#7) WayneGace válasza L_ajos (#6) üzenetére


WayneGace
(senior tag)

Az a baj, hogy sok a talán és ha. Ráadásul kívülről könnyű okoskodni, de egyáltalán nem könnyű ekkora cégeket és fejlesztéseket irányítani. Egyébként, hogy találhattak volna jobb partnert? A Warhammer40k jogokat elég hosszú időre megvette a THQ, tehát vagy ők vagy senki.

(#8) velizare válasza L_ajos (#6) üzenetére


velizare
(veterán)

semmiképpen sem maradhatott volna mmo, ha nincs pénz a finanszírozásra. a közlemény alapján itt bizony a mocskos anyagiak döntöttek. ja és az ok-okozat... nem a vigil döntötte el, hogy márpedig ők igenis mmo-t csinálnak, és keressünk hozzá kiadót, hanem a thq vette meg a jogokat a games workshoptól, és ők bízták meg az akkor még ismeretlen vigil-t, hogy készítsék el a w40k mmo-t.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#9) L_ajos


L_ajos
(őstag)

Nekem az fáj a legjobban ( mint ahogy máshol, más commentelőknek is ) hogy pont ez az a 2 világ ( warhammer ill. 40.000 ), ami kellően NAGY ahhoz hogy MMo legyen belőle, és olyan epikus csaták vannak amiket kár nem kihasználni. A finanszírozási kérdés meg sok minden adja, igy vannak lefaragható részei is. De már mind1. Ugyebár eldőlt a dolog. Remélem egy potensebb fejlesztő/kiadó páros egyszer megvalósítja azt amit oly sokan vártak :)

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#10) Ilsyde válasza L_ajos (#9) üzenetére


Ilsyde
(őstag)

Ha nagy hangot adnak ennek a rajongok akkor lehet hogy a Games Workshop beint a THQ-nak es atadja masnak a jogokat.

(#11) teeem


teeem
(aktív tag)

Számomra ez olyan keserédes hír. Örültem volna egy MMO-nak, érdekelt nagyon, de ha drága lett volna havonta akkor úgysem játszottam volna vele túl sokáig. A singlire viszont, ha jó, akkor hajlandó vagyok kiadni azt az egyszeri (akár magas) árat is. Végül is tök mindegy, számomra ami Warhammer, az érdekel és akkor is tudom élvezni ha nem sikerül túl jól (Mark of Chaos, Soulstorm). Szóval jöhet, csak ne bazilikázzák el annyira. Egy jó RPG király lenne.

[ Szerkesztve ]

(#12) velizare válasza L_ajos (#9) üzenetére


velizare
(veterán)

nézd, manapság nagyon könnyű rossz mmo-t csinálni, jót viszont annál nehezebb. a fanek nem lennének beljebb egy olyan játékkal, amely nem üti meg a szintet.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#13) wikings2


wikings2
(őstag)

Nem online ? :S epicfail.

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#14) L_ajos válasza velizare (#12) üzenetére


L_ajos
(őstag)

Ezzel csak az a baj hogyha bele se mernek vágni akkor mi a fenét várnak? 10 éves mmok még mindig a toppok? Ez a szánalmas.

És nem is azt mondtam hogy hogy most, tőlem még csinálhatnák egy évig, csak csinálják. Annyi idő alatt sok mindent ki lehet találni. + a WHO RvR rendszerén alapuló, csiszolt pvp-vel a legjobb lehetne... A pve tartalmat meg senki ne mondja hogy nem tudnák megcsinálni hisz annyi irodalom van a témában mint homokszem a tengerparton :)

No de már mind1 :D

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#15) WayneGace válasza L_ajos (#14) üzenetére


WayneGace
(senior tag)

Mit várnak?
Tudod te mennyibe kerül egy mmo elkészítése? Ehhez jön még a marketing és a szerverpark fenntartás, az állandó terméktámogatás. Ha olyan egyszerű lenne betörni erre a sikerpiacra, akkor nem arról szólnának a hírek, hogy hány MMO húzza le a rolót, válik free to play-é.
Amúgy hajrá! Gyűjts befektetőket, vedd meg a W40k jogokat, alapíts fejlesztőstúdiót, csináltasd meg velük az általad elvárt játékot, keríts egy kiadót! És az a baj, hogy ha ezt még mindet meg is csinálnád, az se garantálja, hogy jó lenne a játék.
De tény, hogy hőzöngeni könnyebb.

(#16) L_ajos válasza WayneGace (#15) üzenetére


L_ajos
(őstag)

Látom elszálltál egy kicsit. Amikor az ember nem tud már semmi értelmeset mondani akkor jön a " ha te ilyen okos vagy, csináld meg" duma.

Amugy meg mit véded? Ha komoly játékfejlesztők akkor bármelyik befektetői csoport fantáziáját meg kell hogy mozgasság, ha nem akkor tényleg nincs miről beszélni. Szóval a pénz sosem akadálya semminek, mert valahol mindig van. Csak ahogy mondani szokás: illik letenni érte valamit az asztalra. Az meg hogy valami F2P-é válik ( kicsit mellélőtél, vagy lövésed sincs az egészről ) nem arról szól hogy a rolólehúzás miatt lesz az ami, hanem talán azért mert 4-800%os hasznot hoz + a fizető tábor ( nem egy van ami tökéletesen müködik igy és amióta váltott sokkal több tartalmi szolgáltatást kap a játékos. tényleg azt jelenti hogy haldoklik.

Ha már érdemben nem tudsz mit mondani, hsz növelésre fölösleges beirkáni.

Peace

Közösbe: ez meg baba: [link]

[ Szerkesztve ]

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#17) WayneGace válasza L_ajos (#16) üzenetére


WayneGace
(senior tag)

A pénz nem akadály?
Látszik.
Mindegy, hagyjuk. Ha Pistike szerint olyan egyszerű sikeres MMO-t csinálni és a pénz nem akadály, akkor én elhiszem neki.

(#18) cskamacska


cskamacska
(addikt)

Én speciel örülök hogy nem lesz MMO, ha valamiből, hát a Warhammer 40k világból ne csináljanak vásári komédiát. :U Épp elég tucatszemét MMO van a picon ahol a forrásanyagot forintosítják generic MMO recept alapján, nem kell még egy "hozz vissza 20 eretnek lábujjat a lánckard fejlesztésért" közéjük. :R

Találó: Dork Millenium Online :DDD

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#19) Xaels válasza cskamacska (#18) üzenetére


Xaels
(félisten)
LOGOUT blog

:DDD

Kicsit sajnálom, hogy nem lesz MMO(igaz én nem nagyon vagyok MMO párti, de ezt kipróbáltam volna) bár ha legalább olyan lesz mint a Space Marine akkor már örülni fogok.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#20) L_ajos válasza WayneGace (#17) üzenetére


L_ajos
(őstag)

Van az a pénz amiért a THQ eladná a licenszjogokat... Főleg hogy csődközelben vagy konkrétan csődben vannak. És lenne olyan aki átvenné... De tényleg lényegtelen. Szerintem szar lesz, van aki szerint nem. Majd kiderül. Ennyi.

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#21) cskamacska válasza Ilsyde (#10) üzenetére


cskamacska
(addikt)

Képzelem, a Dawn of War sorozat és a Space Marine után elveszi a THQ-tól a jogokat, hogy egy olyan "rendkívül sikeres" tucatszemét MMO-t csináljanak belőle, mint a Warhammer Online volt. ;] :D
Szerintem azért több eszük van ennél a briteknek. :)

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#22) Viktor77 válasza L_ajos (#16) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Most e játéktól függetlenül, a Blizzard akkor miért nem lépi meg a F2P-t, ha ekkora hasznot hoz?

Lássuk be, a nagy nevek nem akkor lesznek ingyenesek, mikor a csúcson vannak, hanem amikor már nincs elég fizetős ügyfél (más kérdés, hogy nagyon sokan többet beleölnek egy-egy F2P játékba havonta, mint ha előfizetnének). Ehhez nem kell szakértőnek lenni, csak követni az elmúlt pár év történéseit.

Some people move on, but not us ... not us

(#23) WayneGace válasza L_ajos (#20) üzenetére


WayneGace
(senior tag)

Én csak azt próbálom közölni, hogy nem olyan könnyű még egy jó játékot se sikeres mmo-vá tenni. És bődületesen sok pénzbe kerül. Még az EA, az AB se mer kockáztatni. A starwars mmo előtt is azt lehetett olvasni, hogy elég nagy bázisnak kell lenni 1-1,5 évig, hogy behozza a befektet pénzt. És hiába házal egy jó játéktervvel a kiadóknál egy stúdió, azok nem kockáztatnak. Ráadásul itt ugye THQ birtokolja a jogokat, amitől nem akar megszabadulni, mert több warhammeres sikeres játékuk van.
Majd meglátjuk mi lesz.

(#24) L_ajos válasza Viktor77 (#22) üzenetére


L_ajos
(őstag)

Azért mert a wow jószagú. vagy csak egyszerűen jókor volt jóhelyen és az utánalévők hiába tették le "majd/vagy ugyanazt" az asztalra, az "elsőség" ( és mmo újdonság ) ereje meghatározó volt/van / talán lesz - bár nem sokáig.

Az a baj hogy emberenként lehet magyarázni a dolgot, tehát közel 3-4 milliárt megoldása van a dolognak. Hajrá :U

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#25) Viktor77 válasza L_ajos (#24) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Nem igazán a kérdésre válaszoltál. Nem arra vagyok kiváncsi, hogy miért sikeres a WoW. Azt tudom.
Arra vagyok kiváncsi, hogy ha szerinted a mostaninál több pénzt is ki lehet hozni belőle, akkor a Blizzard miért nem lépi meg a F2P-t?
Mivel én nem tudom, így józan paraszti ésszel azt gondolom (sejtem), hogy a pénzügyi elemzőik arra jutottak, hogy nem lehet F2P-jel több pénzt kihozni belőle.

Some people move on, but not us ... not us

(#26) velizare válasza L_ajos (#14) üzenetére


velizare
(veterán)

igen. a 10éves mmo-kban benne van 3-5 év megjelenés előtti fejlesztés, és 10 év megjelenés utáni fejlesztés. ha nem lennének elég jók, már régen lehúzták volna őket a vécén.
ezekkel kell versenyezni. egyébként meg valamit nagyon rosszul értesz, mert sosem arról volt itt szó, hogy mit tudnak, meg mit nem tudnak megcsinálni, hanem arról, hogy nincs rá pénz. ennél egyszerűbben nem tudom ezt leírni.

a másik tárgyi tévedés, hogy a thq eladná a jogokat. nem adja el. leginkább azért sem, mert nem az övé. a felhasználásukra kötött kizárólagos szerződést a jogtulajdonos games workshoppal. ha lejár, vagy egyéb ok miatt megszűnik, és más akar w40k játékot fejleszteni, nyugodtan egyezkedhet a jogokról a games workshoppal.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#27) L_ajos válasza Viktor77 (#25) üzenetére


L_ajos
(őstag)

Akkor igen kevés híreket olvasol más mmokról, vagy felületes vagy. Nézz utána és ne nekem kelljen megmagyarázni hogy a f2p modell miért sikeres.

Az meg akinek van 10 milliós játékosbázisa a 1-2 millióval ellentétben, + recesszió + anyámkínya aszem még én is rájönnék hogy jó az ahogy van. Majd lesz az ugyse. A wow függők ( aki magára veszi és kritizál vagy bizonygatja hogy ő nem az, az nem érdekel - általános szubjektív megállapítás - ahogy az egész történet is ) meg ne akarják megmagyarázni hogy a másik miért szar, holott az ő portékáját se szereti mindenki + nem is feltétlen jobb. A pénzügyis siker nem egyenlő a kiválló minőséggel. főleg olyan játéknál ami a 7évestől indul és a 99 évesig terjed. + még sok minden. Vitázhatunk róla, vannak érveim, neked meg mint mindig vannak ellenérveid, igy jól ellehetünk, de akkor máshol.

Ezt a témát lezártam azzal hogy igy nem érdekel, kár érte, és kívánci leszek mekkora siker lesz....

Cain69: már messze járunk az eredeti témától. Két sorral feljebb. :K

[ Szerkesztve ]

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#28) Wolverine válasza L_ajos (#16) üzenetére


Wolverine
(félisten)

Egy MMO fejlesztése és elindítása, majd fenntartása a legdrágább játéktípussá teszi ezt az összes közül. Egy olyan csődben vagy annak közelében levő fejlesztő, mint a THQ, nem lehet képes finanszírozni egy MMO elindítását - mert akkor úgy járnak vele, mint az eredeti All Points Bulletinnel, ami 59 nap után leállt...

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#29) Viktor77 válasza L_ajos (#27) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Még mindig nem a kérdésre válaszoltál. :)
Viszont egyből támadólag léptél fel, holott nem szaroztam semmit. Azt sem értem, hogy sikerült már megint a WoW függőket idekeverned. :) Van valami komplexusod?

Pedig bizony neked kéne megindokolni az állításod (miért sikeres a F2P), mert ami a valóságban történik pont az ellenkezőjét mutatja.
Pont te írod, hogy 10 milliós játékosbázis, feljebb meg azt, hogy 4-800% +haszon. És a kérdésem erre irányul. 10 milliós játékosbázis (+ azért ne legyenek kétségeink, ha a WoW F2P lenne, simán el tudok képzelni még egyszer ennyi játékost) esetén a F2P nem működne? Valami oka csak van, hogy nem lépik meg.

Some people move on, but not us ... not us

(#30) L_ajos válasza Viktor77 (#29) üzenetére


L_ajos
(őstag)

Én mindig támadok :DDD ( ennyire ismerhetnétek :) - ( a wowfüggőket meg a vitaborulás elkerülése végett említem meg mindig hamarabb, hogy tiszta legyen hogy a FÜGGŐ véleménye nem éppen objektív ( persze vannak kivételek ) bár ha komoly lenne akkor nem íg írnám :D )

A kérdésedre meg: én nem tudom elképzelni hogy ha f2p lenne a wow kétszer annyian játszanának vele. Talán pont ammiatt mert annyi ideje kint van már a piacon hogy az ég világon próba szinten már mindenki kipróbálta aki akarta. És azt sem lehet tudni hogy az első hónap után ismét hányan unnák meg. + még lenne pár tényező ami nem teszi biztossá azt hogy 20 millióan játszanának vele ( jah! csakis a jelenlegi piacra gondolok - hisz a mostani AAA MMOk is amik f2p-k ugyanazon a piacon vannak mint előtte ).

De már engem is érdekelne a pontos oka és nem a spekuláció :) Szóval érdemes lenne kanyarítani egy atyaúristennek írl mailt hogy mondja már el. :)

Wolf: az APB a legroszabb példa ( és a legjobb is ) (és a tetvek az igéretük ellenére nem tartották be azt hogy a játék árát levásárolhatom ), az még a Reloaded után is csak döglődik, talán egyetlenként a piacon. Nekem még anno az 5let sem tetszett, mivel gta multi oszt csá..De jah.. az EA jól beszopta vele ( amit megérdemeltek ).

[ Szerkesztve ]

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#31) cskamacska válasza L_ajos (#30) üzenetére


cskamacska
(addikt)

Mondjuk nem tudom miért vagy oda a játékosok számáért, azok csak kiadást jelentenek míg nem fizetnek, már pedig a F2P rendszerben jó ha a játékosok negyede-ötöde fizet valamennyit.(akármit, nem hogy előfizetésnek megfelelő havi összeget :U )

Egyébként: "már messze járunk az eredeti témától" Elég nagy baj az. :( Ha már nem tudtad megindokolni, hogy egy W40k MMO miért lenne világsiker a jelenlegi telített piacon, hát elterelődött a dolog a "miért nem F2P a WoW" irányba. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#32) WayneGace válasza L_ajos (#30) üzenetére


WayneGace
(senior tag)

Most se a kérdésére válaszoltál. :/

(#33) L_ajos válasza cskamacska (#31) üzenetére


L_ajos
(őstag)

Csak tudnám honnan a francból szűrtétek azt le hogy én bárhol is azt írtam volna hogy világsiker várományos lesz/lenne. Sehol. Igy az okfejtés is zsákutca ( és a kérdésre se válaszoltál is, mivel akkor nincs alapja ) , mivel a kiindulás is helytelen. Én a warhammer 40k világáról beszéltem már az elején is hogy mekkora potenciált hordoz magában... innen nem tudom hogy szűrhető le a világsiker ( aszem ezt nem állítottam ). + ha széleskörübben "látnátok" akkor talán feltünne hogy a microtranzakcsiós rendszer arányaiba elosztva talán több pénzt is jelent mint a fix havidíj... van aki csak egy mountot vesz, van aki egy egész ménest stb... tehát ez se teljesen egyenes.

De aszem most itt ki is szállok, mert vár a meló :(

No jó okfejtést srácok :)

PSN felhasználó: Foxxika | Huawei P30 Pro | Canon EOS 1300D Kit

(#34) Jani18


Jani18
(aktív tag)

nekem bejött nagyon

"Valaminek a fele is több mint a semmiből az egész" | Rock, metal topic: http://tinyurl.hu/XUsr/ https://www.twitch.tv/mazodox

(#35) hommeros


hommeros
(őstag)

Ez nagyon szomorú hír, nagyon vártam már. Reméltem, kiváltja a Warhammer Online-t.

Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.