Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz 3L1T3 #14 üzenetére

    - hatótávban a Sedan forma jóhogy jobb a model 3 krumpli formája mint egy hatchback vagy egy suv... PSAnak se a legjobb a hatékonysága (e208) de ott van a eC4 ami még mindig nem annyira áramvonalas mint a Model 3 és mégis az e208-hoz képest 15%-kal kevesebbet eszik...

    - belső anyaghasználatot ne hozzuk már fel a Teslahoz képest :D ha valakinek belső anyaghasználat kell akkor ott az ugyanezen alapokon nyugvo Audi... De ha tovább megyünk és németeknél maradunk ott az i4 ix3... Ami mind olcsóbb mint a Tesla párja és belsőben nem egy liga a kettő...

    - info/entertainment rendszerből egyedül a töltő tervezés és előfűtés ami hiányzik másra mire használod? De most tök komolyan... e208 rendszerét addig látom a középső kijelzőn míg elindul a android autó... Ha meg netflixezni akarok akkor magammal viszem a tabletem vagy a pcmet... vezetés közben úgyse netflixet nézek...

    - szoftveres gondok nagy része már javítva és már megy a OTA is a VWnél is

    - töltési görbét imádom mikor Tesla fanok jönnek vele... a "szarfos" (tesla árának 2/3-áért kaphato) PSA autók 26-27 perc alatt érik el a 10-80-at a Tesla mennyi alatt? 25? :D Pedig a SR+ csúcs töltési teljesítménye 170 kW elvileg .... az e208 pedig csak 100 kW ... Persze tudom nálam kisebb a 10-80 mint a Teslanal de 45 vs 52 kWh akku között azért annyira nagy különbség nincs :)

    - nincs egypedálos vezetésem sajnos e208-ban csak 8 km-ig de csak városba használom... inkább benyomom a követő tempomatot és nem kell pedált se nyomni :D

    Szóval nem rosszak szerintem a VW autói és igen sokféle megtalálható különböző igényekre branden cégcsoporton belül...

    Ha én most vennék elektromos autót akkor egy BMW i4 lenne a kiszemelt de csak azért mert az Audi eTron Q4 nem hosta amit vártam :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák