Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @zzz03 -
    Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them.

    @Mohe -
    This might have been a temporary server problem. Does the problem still persist?

    @deminos -
    When you register to Viber, you should enter your number in its local format (without the +36). After you receive our code and activate Viber, you should save/dial the number of your Viber contact either in the international format (with the +36), or in the local format.

    If it still doesn't work, please check this page for help: http://bit.ly/rRtPqk - and if it still fails, please let me know and I will try to assist.

    @OldMike -
    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to make your device fully compatible soon. When we have news, we'll let you know.

    * However, I would also suggest to test Viber when connecting to different WiFi networks (both of you), to see if it is a network issue.

    =============================

    @ zzz03 -
    Egyes mobilszolgáltatók világszerte mondat Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.

    Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot sejt társaság, és erősítse meg őket.

    @ Mohe -
    Ez lehetett volna egy ideiglenes szerver probléma. A probléma továbbra is fennállnak?

    @ deminos -
    Amikor regisztrál a VIBER, akkor adja meg a számot a helyi formátumban (nélkül +36). Miután megkapta a kódot, és aktiválja a Viber, meg kell menteni / tárcsázza a számot a VIBER kapcsolattartó sem a nemzetközi formátumban (a +36), vagy a helyi formátumban.

    Ha még mindig nem működik, ellenőrizze ezt az oldalt segítséget: http://bit.ly/rRtPqk - és ha még mindig nem működik, kérem tudassa velem, és én megpróbálom segíteni.

    @ OldMike -
    Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy a készülék teljes mértékben kompatibilis hamarosan. Ha van hír, akkor tudd.

    * Én azonban azt is sugallják, hogy teszteljék Viber csatlakozáskor különböző WiFi hálózatok (mind a ketten), hogy ha van egy hálózati probléma.

Új hozzászólás Aktív témák