Új hozzászólás Aktív témák
-
vamzi
őstag
De kétszer is? Az első után nem vágták le, hogy olvasgatom a szerződést? Jó nyilván így csak az a két konkrét ügyintéző tudja, hogy olvasgatom, akivel telefonon beszéltem, de akkor is ez a hozzáállás vállalhatatlan a szolgáltató részéről. Utálok és nem szokásom ÁSZF-et olvasgatni, csak ha okot ad rá a szolgáltató.
-
vamzi
őstag
Ez így van, viszont én csak egy falusi, családi házas, egyszeri ügyfelük vagyok, rám az vonatkozik, hogy 48 órán belül kivizsgálják a problémámat és értesítenek, és 72 órán belül elhárítják a hibát (amit megjegyzem a 24 órán belül hajt végre!). Korábbi munkahelyemen sokat kellett szerződésekkel foglalkoznom és rendszeres feladatom volt kötbérek kiszámítása, szóval innen ered a harci szellem
-
vamzi
őstag
válasz razorbenke92 #8 üzenetére
Szép, de végül korrektek voltak.
Még 2019-ben nekem is volt egy 4 hónapos történetem a telekommal úgy, hogy semmilyen előfizetésem nem volt náluk. Vettünk egy ingatlant és a telken ott árválkodott egy távközlési oszlop, amire a mi házunk rá sem volt kötve. Viszonylag gyorsan kiderítettem, hogy a telekomhoz tartozik és annak is utána jártam, hogy nincs már rajta élő szolgáltatás. De mivel nem a telekom, mint cég nem telepít meg szűntet meg oszlopokat, azt alvállalkozóval csináltatja, így 4 hónap huzavona volt eltüntetni. Mivel a telekom 2 nap alatt zárta a ticketem, amiről nem értesített, mivel nem voltam előfizetőjük, így kénytelen voltam magam felkutatni az oszloppal kapcsolatos céget, ahhoz elérhetőséget és mehettem az ő idegeikre rá. A vége felé már mondtam nekik, hogy ha nem viszik innen, akkor ki fog dőlni, darabokra fog hasadni és a nagy szél befújja a fáskamrába
(Ja T csoportban dolgozom amúgy, ezért tudtam őket megkerülni).
-
vamzi
őstag
Mivel több ügyintéző is a telefon végén felhívta a figyelmem arra, hogy személyesen nem adhatom le, mert nincs rá felhatalmazásuk, hogy átvegyék. Igen, miután megkaptam a a felmondással az útmutatát láttam z anomáliát, mely szerint személyesen is leadhatom. De mindegy Feladó szelvény megvan, le van pecsételve, rajta a termék súlya. A doboz tartalmáról pedig fotót készítettem.
-
vamzi
őstag
2021.03.04-én megtörtént az eredeti szerződésem felmondása majd ezt követően megkötöttem az új szerződésemet, azaz pont az a helyzet, amit az írásod elején vázoltál.
Minden jogom megvolt a 14 napon belüli indoklás nélküli, azonnali hatályú felmondáshoz, ahogyan erről az újonnan kötött egyedi előfizetői szerződésem 14. pontja írja (illetve az ÁSZF-ben is le van ugyan ez írva 2.1.2. pontban). Ezt miután az ügyintéző is elolvasta belátta és igazat adott. De mindegy is, mert ha az eredeti szerződésemet veszem figyelembe (ami hűségidő nélküli volt), akkor is ugyan úgy jogom van az indoklás nélküli azonnali hatályú felmondáshoz:
Röviden: Esetemben nincs olyan scenario, amiben 8 napos felmondással tudnám csak felmondani a szerződésemet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- A lengyelek szerint az Amazon félrevezette a vásárlókat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- További aktív témák...
- Olcsó számítógép játékra! I5 6500 / GTX 1060 6GB / 16GB DDR4 / 500Gb SSD
- XFX AMD Radeon RX 7900 GRE Reference GARANCIA 2027.02.08-ig
- iPhone 13 128gb, független, bontatlan
- Lenovo Thinkpad T480s, FHD IPS érintőkij, i5-8350U (8 v.mag) 16GB RAM, 256GB NVMe, Magyar vil bill
- Olcsó számítógép játékra! I3 10100F / GTX 1660 Super / 16GB DDR4 / 500GB SSD