Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
még egy indok kiesett, hogy miért is tökölnek ennyit az EP3-mal...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
a gondolatmeneted első blikkre jól hangzik, de egyébként értelmetlen.
-te Gabe, nem fejlesztjük az ep3-mat?
-áh most nincs kedvem, inkább üljünk az irodában többszáz játékfejlesztő alkalmazottal, akiket poénból fizetünk a semmittevésért, mert megtehetjük.ugye te is érzed?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
elithun
őstag
Én nem bánom, elég szépet tudnak csinálni ebből is.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
enginev3.0
félisten
"egyáltalán nem tervezni kiadni"
Ez kicsit érdekes mondat a cikkben nem?
Source... sok Mazohista aki Css-vel is játszik Köztük én is Bár az orange box (?) -os de még egyszer kéne érte fizetnem inkább elégetném azt a pénzt...A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Silenzio
addikt
Oké. Elmehettek/elmehetnek a francba a sok rövidítéssel. Mi az a DOTA 2?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Vistaboy
veterán
válasz enginev3.0 #9 üzenetére
Kijavítottam, köszi az észrevételt.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Pikari
őstag
A Source engine grafikus motorja rendben van, az egész enginet újraírni meg teljesen felesleges még pár évig. A technológia az utóbbi évtizedben stagnál, a helyükben én inkább az opengl verzió teljesítményére gyúrnék.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
elithun
őstag
A sok pénz miatt nem tudnak fejleszteni? Ez így elég viccesen hangzik.
Habár szerintem semmi szükség új motorra, szóval - mint azt fentebb említettem - nem bánom, hogy nincs SourceEngine 2. Inkább folytassák a már meglévő franchiseokat, annak mindenki jobban örülne.„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
DMG
senior tag
jah, grafikusok meg 3D-s fejlesztők Steam-et heggesztenek.
A Steam arra jó, hog yne stresszeljék magukat halálra a kiadási dátumokon, ami optimizmus mellet azt is jelentheti, hogy ha valamit csinálnak, azt jól meg is csinálják, mert nem kapkodják el a kiadást a pénz miatt.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
elithun
őstag
És te ebből annyit szűrtél le, hogy szerinte a Steam-et játékfejlesztők fejlesztik? Miközben nyilvánvalóan úgy értette a "fejlesztők"-et, mint gyűjtőnevet, azaz a Steam fejlesztők és a játékfejlesztők együtt.
Feleslegesen idegesíted.„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Angel1981
veterán
Kis túlzással követik a trendet - mivel a konzol a fő fejlesztési platform, a a játékok grafikája, így a motorok is már évek óta megrekedtek egy szinten, egy két ritka kivételtől eltekintve (pl. Metro 2033) nincs igazán előrelépés...
-
DMG
senior tag
Nem szűrtem le semmit. De most nem állok neki magyarázkodni.
"úgy értette a "fejlesztők"-et, mint gyűjtőnevet, azaz a Steam fejlesztők és a játékfejlesztők együtt"
Vagyis a játék fejlesztők is a Steam-en dolgoznak?
MOD:
Csak azért is, aztán emgyek tente.
Szóval:
"-te Gabe, nem fejlesztjük az ep3-mat?
-áh most nincs kedvem, inkább üljünk az irodában többszáz játékfejlesztő alkalmazottal, akiket poénból fizetünk a semmittevésért, mert megtehetjük.""Az a több száz fejlesztő hegeszti a steamet"
Persze ez már nem aktuális mert azóta szerkesztve lett, de nem is értem, miért lett egy kifigurázásból ekkora téma.
[ Szerkesztve ]
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
ígyvanferi
addikt
"...mikor ránézel egy DOTA 2-re" - igen, arra én is szívesen ránéznék, de hogy is állnak vele a srácok?
-
#65675776
törölt tag
Lehet én tévedek, de mintha a Source először a CS:S-ban került volna piacra.
-
Wolverine
félisten
válasz #65675776 #27 üzenetére
Az a kérdés, mi jelent meg előbb, a CS: Source vagy a HL2. (7 éve volt és engem sosem érdekeltek az fps-ek, nem emlékszem...)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Vistaboy
veterán
válasz #65675776 #27 üzenetére
Oké, kijavítom, én csak a HL2-re emlékeztem, bár ha multiznék, akkor valószínűleg beugrott volna a CS is.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Foo
tag
...a Dagit elmarta a kokooo! :}
-
DMG
senior tag
-
elithun
őstag
Nem hiszem, hogy a fő bevételforrásuk a motorból lenne, inkább ingyenes modokat látok megjelenni, mint SourceEngine-s fizetős játékokat (habár olyanok is jelennek meg).
Szerintem csak azért nem fejlesztenek újat, mert nincs rá szükség. Gabe is ezt nyilatkozta, szerintem hihető.
Viszont egy véleményen vagyunk; én sem utasítanék vissza egy újat. Ki tudja mit raknának bele?„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Lenry
félisten
azt nem értem, hogy mi a tökömet tudtok ezen vitatkozni, holott (mivel volt már ebből vita) a félreértések elkerülése érdekében szándékosan játékfejlesztőket írtam, 3D grafikust, 3D programozókat, pályadesginert. nem webprogramozókat, akik a Steamet fejlesztik, mert a kettőnek baromira semmi köze egymáshoz.
úgyhogy nem tudom mit tudtatok ezen vitázni, mindenesetre továbbra is fenntartom, hogy nem a Steam sikere miatt nincs még EP3
(bár azt azért mindenképp meg kell jegyezni, hogy ha nem lenne ennyi pénzük, meg saját terjesztési hálózatuk, hanem egy kiadó szorongatná a heréiket, akkor jobban csipkednék magukat, de ez lehet, hogy az eredményen is meglátszana)Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
#65675776
törölt tag
Én sem multizok ami azt illeti.
Egyébként még úgy lehetett volna pontosítani, hogy a Source a HL2-ben mutatkozott meg először teljes pompájában. A CS:S ugyanis egy "kissé" visszafogott megoldás a HL2-höz képest.
Az meg egyébként Gabe-et igazolja, hogy a Source az eredeti megjelenése óta mennyit fejlődött. A HL2 és a Portal2 Ég és Föld.
-
WonderCSabo
félisten
De mikor lesz EP3?
-
Jakesz
őstag
válasz #65675776 #39 üzenetére
Azért nincs olyan nagy különbség a HL2 és a Portal 2 között. A Portalban egyszerűen nincs fizikai motort, semmilyen tárgyat nem lehet megfogni, a terepek kis beláthatósággal rendelkeznek. A HL2 pedig pont az ellentétét igazolja. Tudom, a Portalba nem is hiányoznak ezek az elemek, de magyarázat arra, hogy technikailag jobban megizzadtak a HL2-vel, mint a Portallal.
-
csokad
senior tag
A Counter Strike: Source 2010-ben állt át Orange Boxra, amelynek fő produktuma a Team Fortress 2.
-
#65675776
törölt tag
válasz WonderCSabo #45 üzenetére
Én sem fogalmazhattam volna szebben...
-
csokad
senior tag
válasz WonderCSabo #45 üzenetére
oupsz ! most veszem észre kicsit félrement !