Új hozzászólás Aktív témák
-
#56230144
törölt tag
Miért olyan nehéz várni, amíg megjelenik a játék? Ez olyan mint az előrendelés, hülyeség...
-
xtremez
aktív tag
A cikkben szereplő cég nem csak pofátlan, hanem csaló is.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezt pont Te mondod, aki World of Tanks-ezik? Ugyanaz a kettő, épp csak ez nem ingyenes és a Steam keretein belül azért rákoppintanak a fejlesztők körmére, ha negatív irányba fordul a fejlesztés vagy épp nem is zajlik. Nem intézik el egy "How terrible" felszólalással.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Pont nem ugyan az mint az előrendelés. Előrendelésnél meg kell várni a megjelenést, Early Access-nél pedig pont nem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sheol
aktív tag
Manapság (szinte) az összes késznek nevezett játék befejezetlenül jelenik meg.
Majd 1-2 év múlva 20 patch és 5-6 dlc után nevezem késznek őket. -
ASTON117
tag
Örülnék ha ezeket a változtatásokat gyorsabban vezetnék be. Habár nem is az írásbeli figyelmeztetések hiányával van gond, hanem annyira erős a hype hogy az emberek nem néznek utána a dolgoknak hogy, hogy megy a fejlesztés és ki mennyire megbízható. Mert aminél nincs hype pl Earth 2066 azt szinte senki se veszi.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ja, inkább eltöltesz a játékban pár száz, pár ezer órát, de azzal nyugtatgatod magad, hogy ez ingyen van azért ilyen szar. Jól van, ez is egy hozzáállás.
Amúgy attól még, hogy egy játék Early Access, ugyanúgy utána kell járni, hogy milyen minőséget képvisel és úgy vásárolni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
#65675776
törölt tag
A legérdekesebb az, amikor a fejlesztés előrehaladtával egyre olcsóbb lesz az Early Access. Jó példa a Planetary Annihilation. Valmai 85€-ról indult, miközben egy alfa verzió volt. Most kb fele annyiba van már csak.
-
ASTON117
tag
Az a kickstarter támogatók miatt volt mivel x összeg felett fizetők kaptak csak alfa hozzáférést ezért annyiért árulták a játékot ha épp alfa fázisban volt, de ezt később felrúgták azzal hogy leértékelték egyszer a bétában és megjelenési áron lehetett béta hozzáférést venni......
-
ASTON117
tag
válasz #65675776 #11 üzenetére
Nemes gesztus amúgy hogy nem verik át a kickstartereseket azzal hogy olcsóbban eladják az exkluzivitást amit ők drágán megvettek, csak a végén nem tartották hozzá magukat szóval így egyet értek hogy nevetséges. Most a Nekro-nál látom azt hogy hőbörögnek az emberek hogy 4 dollárért meg lehet szerezni azt amit egy hónapja 20 ért vettek. Szerintem igazuk van, még ha engem nem is zavar a dolog.
-
#56230144
törölt tag
"Ja, inkább eltöltesz a játékban pár száz, pár ezer órát, de azzal nyugtatgatod magad, hogy ez ingyen van azért ilyen szar. " A WoT speciel nem szar, legalábbis szerintem, nekem nincs fps gondom ( ügye gép kell, hogy játsz 1 játékot) semmi bajom nincs a játékkal, mondjuk nem is játszok vele mostanság sokat.
-
mentoloshypo
senior tag
Sose értettem, hogy miért jó hogy korai hozzáférés keretében megvásárolsz és játszol egy alfa állapotú játékkal. Egyik legjobb példa erre a DayZ. Játszhattál, mászkálhattál de annyi funkció nem élt még hogy nem értem mit élveztek ezen egyesek. Mire kijön a játék fullos állapotban már lehet meg is untad...
Persze a fejlesztők szemszögéből okos húzás, lényegében nem is kell előteremteni a fejlesztés teljes költségét a munka megkezdése előtt, menet közben majd összekaparják ezzel a lehetőséggel, csak nehogy pofára esés legyen belőle.
[ Szerkesztve ]
-
válasz mentoloshypo #15 üzenetére
Szvsz a játékos szempontjából semmi értelme nincs, pár pistikét aki nem tud nyugodtan megülni a seggén amíg megjelenik a játék lehúzzák némi pénzel, aztán jobb esetben lesz belőle játszható kitesztelt kereskedelmi forgalomra alkalmas játék (amit addigra ő jó eséllyel megunt) vagy nem.
Én ennek az early accessnek user szempontból max nagy muli jákoknál (Battlefield, CS, CoD) látnám némi értelmét, hogy a játékos az early access miatt skill-előnyre tegyen szert azokkal szemben akik később jutnak hozzá a játékhoz. Más kérdés, hogy szerintem az E/A, Activision meg Valve nem fogja ilyesmivel égetni magát.
J.
-
GeryFlash
veterán
Pont ezért nem szoktam early acecst használni. Egybéként aki igen, azok közt nincs aki a Nex Car Gamet előre megvette, a zenék milyenek benne? Csak mert a Flatout legfontosabb része a muzsika volt...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
TESCO-Zsömle
félisten
Kezdjük azzal az aprósággal, hogy az MM figyelmen kívül hagyja a játékosok képességeit, de néha még pusztán a tankok balanszolásánál is csinál olyan leszúrt tripla rittbergereket, hogy a szemed könnyezik...
Ilyen például a 10db heavy ellen 10db TD egy olyan pályán, ami gyakorlatilag egy bazi nagy nyílt placc. A TD-k beülnek hátra és úgy lőnek sz*rrá mindenkit, hogy spotot se kapnak.
Akkor lenne élvezetes a WoT, ha csaták végén a két tábor közti kill-különbség nem érné el az 5-öt. Na arra már lehet mondani, hogy kiegyenlített csata. XVM alapú Winchace szigorúan 45-55%.
Értem én, hogy a való életbe se egyenlőek az esélyek, de ezt ne egy olyan cég dörgölje az orrom alá, aki két bekezdéssel följebb azzal érvel, hogy a WoT nem szimulátor, és aki valósághűséget akar az lépjen be a seregbe...
És végképp ne mondja nekem senki, hogy egy 15-2-es meccs élvezetes bármelyik oldalon is.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bingisz
addikt
válasz TESCO-Zsömle #21 üzenetére
A játékosok által generált végtelen kiszámíthatatlan tényező miatt lehetetlen olyan MM-et csinálni ami a 15-2-es csatákat kiszűri. A skill alapú MM se tüntetné el az ilyen meccseket. A tankok figyelembevételével foglalkozhatna jobban, de amúgy minél összetettebb az MM annál több a sorban állás. Azt meg mindenki utálja.
[ Szerkesztve ]
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
bozont
veterán
válasz TESCO-Zsömle #21 üzenetére
Az igazság az, hogy az utóbbi időben leginkább a felhígult játékosbázis miatt tépem a hajam mint a játék bugjai miatt. Egy t7+ csatában azért már elvárható lenne, hogy az ember ismerje a különböző kasztok játékstílusát, azt a tankot amivel éppen játszik, a pályákat és legyen egy alapvető taktikai gondolkodása egy random csatában is. És az a baj, hogy általában nem egy-két embernél hiányoznak ezek, ezért találkozni ilyen 15-2 arányú meccsekkel (elég sűrűn sajnos), nem a bugok miatt. Egy példa a lemmingek ugye.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én jobban utálom, mikor sorban állás nélkül dobál be zsinórban 10-12 vesztes csatába... Főleg ilyenkor, mikor a nap első csatájáért emelt szorzó jár. Szerencsétlen alap STA1-et nem tudtam 7 csatából leszorozni. Persze tölthettem volna goldot, hogy ne kelljen 155-ös átütéssel szenvedni 10-esek közt, úgy talán jobban beleszólhattam volna a csatákba, de a percek alatt elhulló top-tier ellen az se véd.
bozont: Erre mit mondjak? Az ember rá van szorulva, hogy sutba dobja a kasztok alapvető stílusait. AMX12t-vel többet értem hátulról "sniperkedve", mint elől spotolva, mert 10 csatából ha egyszer lőtt bárki is a spotba. Akkor meg minek menjen az ember megdögleni? Mindenki a spottereket lövi először. Én is.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Kaiku
senior tag
Azért a Steam is legalább annyira hibás mint a fejlesztő, hiszen Ő árulja végső soron az előfizető tőle veszi meg, amiből jutalékot kap! Tehát a Steam is elrakja a részét! A kártalanítást is neki kell kifizetni, majd Ő rendezze le a fejlesztővel.
-
moli.hu
őstag
"""A Korai Hozzáférés keretében vásárolt játék olyan, mintha megjelenés után vennénk azt meg a Steam Áruházban. Azzal a különbséggel, hogy itt a még befejezetlen állapotban lévő programmal azonnal tudunk játszani, nem csak a hivatalos megjelenés napjától. De mivel ez is teljes árú vásárlásnak felel meg, ezért a Korai Hozzáférés időszak végeztével is megmarad fiókunkban a végleges játék, hiszen már kifizettük azt."""
mivan?!
pont, hogy nem olyan, hisz epp te is irod, hogy mar kifizettuk azt.
a helyes pelda: olyan, mintha az alpha-verzioert fizetnenk, mint termek, amihez igernek updateeket, amig teljes nem lesz a jatek. ami aztan vagy jon, vagy nem, de ha nem, az is jogos.
[ Szerkesztve ]
-
#79621120
törölt tag
Mennyit is kaszál Gabe barátunk a korai hozzáférésel árusított játékok után ?
-
Bad Pritt
nagyúr
1. A fejlesztők. Érezhetően túlvállalták magukat ennyi tartalommal, túl sok a tank, nem bírják balanszban tartani a szinteket. Kezdődött minden azzal, hogy minden ág kapott egy T10 tankot és jelenleg a WT E100-féle szörnyszülötteknél tartunk. Nagyon sok a táras tank, amik teljesen megváltoztatták a játék arculatát az évek alatt, nem a jó irányba.
2. Az MM. Nem kell ide WN7, WN8, egy egyszerű meccsek száma-átlag tier- átlag sebzés alapú MM algoritmus kéne. FPS-ektől kezdve RTS-ekig mindenhol vannak levelek, ladderek, szintek, bármi, ami belövi a játékosokat valahova, valószínű, hogy csak a WG olyan bárgyú, hogy nem képes csinálni egyet. Nem az kéne, hogy csak nagyon jók nagyon jók ellen játszanak, hanem egyenlően kapjon mindkét csapat a tudásból. Nehéz dolog, két kamu ág között talán meg lehetne csinálni hobbiból...
3. A játékosok. Amióta megy a nagy hype meg médiahadjárat, érezhetően romlottak mind képességben, mind hozzáállásban a játékosok. Ez ellen nem lehet mit tenni, sok játékhoz hozzátartozik, viszont a WG rá is segít az egészre, ingyen osztogat gyakorlatilag mindent. Amikor én kezdtem, rendesen meg kellett harcolni minden petákért, most ha eléred a T4-es szintet, gyakorlatilag aranyeső, kánaán van, plusz azzal, hogy a gold lőszer már nem gold már, a játékosok tovább butulnak, mert lusták és inkább azt használják, hisz keret van rá.
A WoT jelenlegi állapotában összevethetetlen pl. a tavaly nyári helyzettel, ami sajnálatos: sok éve játszom vele, minden szintjét figyelem a játéknak fejlesztőktől kezdve klánokon át az egyénekig és elszomorít az a degradáció, ami végbement a játékon belül, pedig egy fantasztikus F2P modellt alkotott meg.
Az Early Accesshez meg annyit, hogy itt legalább értelmes keretekbe foglalja a Valve a fejlesztéseket, nem úgy, mint például az EA a BF 4-et mondjuk, ami Early Accessnek is vicc lett volna megjelenéskori állapotában. Gyakorlatilag ugyanúgy bétát kaptak a játékosok, amit megjelenés után toldozgattak a fejlesztők, mint mondjuk egy Nosgoth-tal vagy Planetary Annihilationnel.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Dell Latitude 7420-i7 1185g7/16GB/512GB SSD/Windows 11 -10% 202.490 Ft
- Hp Elitebook 2570P Magyar billentyűzet I7 3520M Most Csak 34.410 Forint
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- Samsung ReGalaxy kupon kód
- Fotós videós kamera válltáska, vadonatúj