Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
Azért mert te balròl jobbra olvasol, japànban meg jobbròl balra.
Az Xbox ugyanúgy nézett ki mint a DC csak 2x akkora volt. Szemből legalàbbis. Ott az ABXY kiosztàs volt.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
dabadab
titán
"Az Xbox ugyanúgy nézett ki mint a DC csak 2x akkora volt"
Szerintem inkább az van, hogy a DC úgy nézett ki, mint a PS1, az Xbox meg nagyjából úgy, mint a PS2 (csak nagyobb volt és nem lehetett az oldalára állítani), belülről meg tényleg egy tök sima windowsos PC volt.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Sirandrish
legenda
-
Wesder
félisten
válasz Sirandrish #54 üzenetére
Volt FAT meg Slim is. Mikor elöször láttam DC-t akkor az Xbox jutott az eszembe és nem a PS2. A classic controllere is a DC controllernek a kinézetét màsolta. Jò otromba volt.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
dabadab
titán
Nekem még mindig van De nem tűnt eddig fel, hogy az ODD fedele a tetején lenne vagy ott lenne a felső oldalán a két szélen egy-egy gomb.
A fat PS2 meg az Xbox is alapvetően egy hasáb, aminek az elején van az ODD nyílása. Persze, a PS2 alján van egy kis slankítás meg részletek különböznek, de az alapvető kinézete (meg a mérete) inkább ahhoz van közelebb, nem a DC-hez.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Sirandrish
legenda
A VMU viszont ötletes volt. Kár hogy abból a kevés játékból ami megjelent a gépre, még annál is kevesebb használta ki érdemben.
Viszont vitathatalan hogy otromba volt
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Moby
addikt
válasz Sirandrish #57 üzenetére
De messze nem annyira, mint az xbox. A DC-m sajnos sok éve elhalálozott, de egy működö xclassicom van a mai napig.
Volt egy közös pont: az oprendszer. A DC-ben WIN ce futott, directx-l[ Szerkesztve ]
-
-
lmno
őstag
Felőlem lehet 200k, csak akkor tegyenek bele egy (minimum) 1 TB-os SSD-t.
-
Moby
addikt
válasz Sirandrish #59 üzenetére
Meg a kontroller is olyan, hogy a dögnagy duke kontrollerrel csak az első időszakban adta az ms, mire hozzánk eljutott a konzol hivatalosan (pedig abban az időben itt gyártották a legtöbbet MO-n a flextronicsnál) már a kisebb S kontrollerrel csomagolták. A legnagyobb eltoszásuk az volt, hogy a böszme nagy dukeok nagyrészét pont japánba szállították
-
dabadab
titán
"Volt egy közös pont: az oprendszer. A DC-ben WIN ce futott"
Nem, nem futott rajta, vagy legalábbis nem úgy.
A MS csinált egy dreamcastes fejlesztői környezetet, amiben Windows CE + DirectX alapon lehetett játékot fejleszteni Dreamcastre és ez úgy működött, hogy az így készült játékok esetén a lemezen ott volt a WinCE is és azt is betöltötte a DC.
Egyébként ez nem volt nagyon népszerű megoldás, a legtöbben a Sega saját fejlesztői cuccát használták, ami nem Win CE alapú volt.
(És a Win CE meg a Win NT (meg a Win 9x, mint harmadik) három, egymástól teljesen különálló OS volt, teljesen különböző fejlesztőkkel, kódbázissal, miegyébbel)DRM is theft
-
Moby
addikt
Hát én nagyon sokszor láttam a winCE logót az tutter, de nem voltam rest, kerestem listát hány játék használta. Hát izé... Nem véletlenül láttam sokszor.
/a közös pont pedig inkább a DX-re vonatkozott, nem a kernelre. XClassicra fejlesztettem én is, még az eredeti XBMC korszakában, amikor még Frodóék vitték a fejlesztést (hálózati protoklienseket írtam nekik, az akkor changelogokban megtalálni a nickemet is).
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
Ez a negyvenpár játék a DC-felhozatal kevesebb, mint 10%-a
Egyébként jól látszik, hogy komolyabb játékoknál csak akkor használták, ha PC-ről portoltak és olcsón akarták megúszni a dolgot, mert amúgy a WinCE környezet nem hozta azt a teljesítményt, amit a natív SDK-val ki lehetett préselni a DC-ből.DRM is theft
-
l.skywalker
félisten
Amúgy én látok logikát ebben a felső V alakú betüremkedésben, mert akár fedett helyre rakva is lesz egy kicsit "nyitottabb" beömlő. Tény, hogy elég szokatlan alak, de ha teszi a dolgát, akkor jóvanazúgy
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
addikt
válasz l.skywalker #66 üzenetére
Egyesek szerint az a kiömlő, ami tökéletes lehet pl. hajszárításhoz.
-
Bird
addikt
Szegénykém jelen formájában elég tréül néz ki...
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
GodGamer5
addikt
válasz Sirandrish #47 üzenetére
Ja bocs, közben leesett, hogy a Saturnra gondoltam, az volt túlárazva (400usd). Be is bukott.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Bird
addikt
Látom csak azért is megy még a kioktatás a szokásos stílusban. Engedd már meg, hogy legyen véleményem! Tisztában vagyok vele mi az a fejlesztői készlet...
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #75 üzenetére
Ez tényleg tetszik
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
dabadab
titán
Egyébként nekem azért gyanús ez a kép: a legtöbb devbox az ugyan ronda, de látszik, hogy azért ilyen, mert amolyan kisipari tákolmány, amit a tényleges tömeggyártás beindítása előtt raktak össze. Ehhez képest itt ez az állítólagos PS5 devbox egy halál bonyolultan gyártható dobozban van.
DRM is theft
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Tudományos Pandémia Klub
- Motoros topic
- További aktív témák...