Új hozzászólás Aktív témák
-
Mi ebben a meglepő? Az összes üzemeltetési utasításban ott van, hogy figyelned kell, mit csinál az autó.
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
200 éve még az is elképzelhetetlen volt, hogy ne gőzzel működjön valami. 60 éve nem gondolták, hogy mindenki zsebében számítógép lesz.
A userek helyett nem tudsz gondolkodni.
Persze, lehetne jobban csinálni, stb., de ez még eléggé az eleje az egésznek, lesz jobb is.És ha betiltod, akkor sehogyan nem lesz jobb.
@vicze1: "Illetve azt is tudjuk, a felhasználók híresek arról, hogy elolvassák a feltételeket minden alkalommal."
Akkor a gázfűtést is be kéne tiltani, meg még egy csomó mindent Nem véletlen, hogy a törvény ismerete nem mentesít a felelősség alól, és az sem, hogy autóbaleset okozásáért a sofőrt szokás elővenni.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
-
Az, hogy a jogászok, meg általában a lakosság sötét, nem jelenti, hogy tökéletesen haszontalan az önvezetés.
Az emberek nagy része amúgy sem érti a sokkal egyszerűbb cuccait sem, amiket 20-30 éve használunk. Mit vártunk?
A repülésben meg minden szénné van biztosítva, és kontrollálva (üzemórák, ellenőrzések). Látszik is a balesetek számának csökkenése az évtizedek alatt. Na, az autóknál is kellene valami hasonló.
Illetve azért ki vállal felelősséget, hogy pl. egyszerre megpusztul egy kanyar közepén egy autó mindkét első H4-ese éjjel? kb. senki. Egyszerű, vagy nem, belátható, hogy semmi nem tökéletes.Illetve amit itt sokan mondanak, hogy néha olyan fogalmatlanok vezetnek, hogy a jelenlegi Level3 is jobb sofőr
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
" ezt szajkózták a két boeing utasainak a hozzátartozói is"
Igen, ott lehetett is tudni, hogy az eljárások lesz@rása vezetett a balesetekhez. A tervezőasztaltól kezdve. Ezek a dolgok pont ezért alakultak ki, hogy ne lehessen bármilyen sz@rt levegőbe engedni... Erre a Boeing meghackelte az engedélyezést. De azért ha megnézed a repülés nagy részét, ezek a ritkább esetek, és szinte mindig baleset a vége. Amikor a kiforrott szabályokat normálisan tervezett cuccokkal párosítod, akkor az működni szokott.Az már más kérdés, hogy észreveszi-e az autó, hogy a vezető belenyúlt. Csak annyit tudok, hogy olyankor vissza kell adnia az irányítást. Na most innentől kezdve a sofőr tudja, hogy az autó nem tökéletesen önvezető, így amúgy el is van neki mondva, hogy figyelje az utat. Ha nem teszi, akkor felelősségre vonható.
Ezek amúgy is bőven kezdetleges cuccok, szóval ne csodálkozzunk, hogy nem tökéletesek."mi a biztosíték arra, hogy majd ha lesz engedélyezett önvezető rendszer, abban nem fog ez a hozzáállás előfordulni?"
Semmi. Ez már nem a technikai részén múlik, hanem az embereken.A dízeles cucc nem ide tartozik, az egy mezei csalás.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
-
-
-
-
-
" Azért, mert nem engeded az utakra félkész (potenciálisan balesetveszélyes állapotban), attól a fejlesztés még nem áll le, "
De nem is tud hova fejlődni, mert már kellenének a valós helyzetekből az inputok."Egy ilyen funkció vagy jól működik, vagy nem. Ha nem, akkor nincs helye az utakon"
Bmeg a fél világ béta cuccokkal működik, vagy működött..."Ha ugyanúgy figyelned kell és korrigálnod, akkor valójában nem jó semmire."
Dehogynem. Ha csak fejlesztésre, akkor már hasznos. De alapvetően egy autópályás egyenesen menéskor már bőven jó, ha a sofőr tud pihenni.
Nyilván nem filmet nézni kell közben, de a kevésbé rutinosaknak (én sem sokat megyek pályán, nem is szeretem) már segítség lehet.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
"az viszont teljesen biztos, hogyha az autó az önvezetési szabályok megsértését feltételezi (mert pl. nem érzékeli a kezed a kormányon) egy dolgot biztosan nem csinál: nem gyorsít. "'
Nekem eddig is ez volt a gyanús az egészben.
Nem lehet, hogy a sofőr avatkozott be (akár véletlenül) és azért ment át a piroson, mert kikapcsolt a tempomat/önvezető a gyorsítástól?Mutogatni való hater díszpinty
-
"- de erre nem az a megoldás, hogy alfa állapotban kiengedjük."
És nem is abban van. Azért akármire még egy korruptnak feltételezett hatóság se ad engedélyt. Azért ne már, vannak olyan videók, hogy tök jól elközlekedik, az csak nem alfa.
Meg elég sok olyan eset volt, hogy az önvezetés be volt kapcsolva, és akkor történt a baleset, amikor belenyúlt a vezető"Autópályán a hosszan tartó, monoton, ingerszegény környezet miatt még aktív vezetés közben is könnyebben bambulnak el az emberek,"
Akkor még jó is, hogy ott van némi vezetéssegéd, ami beavatkozik a bambuló sofőr helyett."Idézet egy cikkből. Ízlelgesd, mert kb pont ez történik, amikor nem aktívan te vezetsz"
Az azért megvan, hogy ezt nem Autopilot mellett szokták leginkább, hanem normál autóban? Szerintem is gáz, de az önvezetés legalább ezenközben nem alszik.Amúgy kifejezetten nem vezetek jól, városban meg kifejezetten rühellek, mert macera.
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Miért forgattam volna ki...
"Amúgy egy ilyen kényes dologban a 99.9% megbízhatóság a minimum, bármi ami azalatt van, nem elfogadható."
Akkor betiltjuk az autókat en bloc?"azt ugye vágod, hogy ezzel pont az én álláspontomat erősíted? "
Nem, ld. az idézett mondat további részét..."Tehát, ha folyamatosan figyelned kell, akkor ugyanolyan fáradt leszel, "
Nem, annyira nem kell intenzíven figyelni. És más azért, hogy nem stresszelsz, csak a furcsaságokat kell észrevenni.
Nem mindenki működik ugyanúgy."Amúgy ha nem te vezetsz aktívan, akkor akaratlanul is egyre gyakoribbak lesznek az ilyen, "csak egy pillanatra rákukkantok a telefonra" alkalmak és ugyanott vagyunk."
Csakhogy ott van egy működő rendszer, ami legalábbis jelzi, ha gáz van (el is felejtettem, hogy amúgy az összes vezetéssegítő csipog/egyéb módon jelez).
Illetve én meg arra hoztam a dolgot, hogy amúgy sem a vezetéssel foglalkoznak a - főleg USA-ból olvasok ilyeneket - sofőrök, akkor jobb, ha van ott valami, ami viszont azzal. És az csak fejlődik a használattól, ahogy egyre több adat van." ez igaz, de ha nem megbízható, akkor ez csak félmegoldás "
Máris 50%-kal jobb a semminél. Amúgy a táblafigyelő és a többi sem 100%-os, tehát a fenti érvelésed alapján azt sem lenne szabad használni...Mutogatni való hater díszpinty
-
Miért trollkodnék? Csak ez egy nagyon nem fekete-fehér dolog.
"Ahogy látom, te pont az a fajta ember vagy, aki megvesz egy ilyen autót, és onnantól azt hisz majd, hogy ő a császár."
Jó, hogy így tudod helyettem. Szerencsére nem így van.
Jelenleg 20+ éves autóm van (jól karbantartva), és nem is szívesen fizetnék valami drága hodályért sokat. Meg mint említettem, nem is vezetek jól. Na most ha lenne önvezető autó, akkor a kényelem miatt venném, de felvágni vele? Ha ismernél, pont tudnád, hogy röhögök azokon, akik a vásárolt cuccaikra verik"miért, egy önvezető autóban azzal fognak?"
Ha egyszer a nem önvezetőben is másra figyelnek, akkor _mindenhogyan_ jobb, ha az autó is figyel."megint csak kimegint csak kiforgattad, amit írtam,forgattad, amit írtam,"
Miért kellene kiforgatni azt, amikor a saját állításodat cáfolod"A táblafigyelő annyit tesz jelenleg, hogy felismeri a táblát (márha sikerül neki) és SZÓL neked, "
Az önvezető is szól, ha valami gáz van."de nem érted, hogy attól, mert jelez, attól a te reakciód a helyzetre nem lesz sem gyorsabb, sem jobb?"
Tényleg, és mi van azokkal a helyzetekkel, ahol az automatika reagál jobban? A vészfékezős radaros tempomattal pl. nincs bajod..."Én pedig pont azt mondtam korábban, hogy ha az önvezetésbe bele kell nyúlnia az embernek,"
Pont ez az, hogy valószínűleg nem kellett volna belenyúlnia, csak felülbírálta. Ebben a cikkben az van, hogy a Tesla elkezdett gyorsítani... na most olyat valószínűleg nem csinál magától...Mutogatni való hater díszpinty
-
Engedd.
Nem hiszem, hogy jobban fogok vezetni (nem tudom, honnan szedted), csak egy igen hasznos kényelmi extra. (Komolyan, olyanok is vezetnek, akik a körforgalmat nem értik, meg nem tudnak parkolni, hát azoknak megváltás lesz.)"Az autópályás példa érdekes, abban mondjuk még hajlandó is vagyok hinni, mert ott többnyire jól kontrollálható szituációkkal találkozik a gép, "
No commentBTW nekem aztán tök mindegy, hogy mit hiszel.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina 13"2020 Touch Bar i5/16GB RAM/512SSD
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD