Új hozzászólás Aktív témák

  • llax

    senior tag

    Kis javítanivaló:

    A Starship oldalon 2x van SN1 szétesős videó, az Mk1+SN1 helyett.

    + ugyanott "A texasi gyártelep kvázi le is állt a „verseny” után"
    helyett a floridai állt le / költözött el (de új hely is majdnem áll most, több cuccot Texasba szállítottak). Egyébként az ott legyártott gyűrűk jó része mérethibás volt.

    " a felület is sokkal simább, igényesebb volt (persze csak az Mk.1-hez viszonyítva)."
    Ha láttad volna, mit szívtak az összeillesztéssel néha. Egyik oldalon kikalapálja a dudrot, megjelenik a másik oldalon :D (néha élő közvetítésben is láttam) Szóval az SN1 sem "simán" lett sima, sőt, nem is annyira lett sima... Már az előtt eldőlt, hogy ez nem repül sehová, mielőtt kivitték volna az "indítópadra". Addigra már tweet-elte Musk, hogy 3 Raptor először az SN2 alá kerül, az SN1 alá csak 1 (vélhetően földi tesztekhez). Simábbnak ígérte Musk az SN2-t, aminek büszkén tweet-elte is az alkatrészeit, amiből aztán mégse SN2, hanem egy újabb teszttartály lett (~tegnap-tegnapelőtt).

    Raptoroknál SN20+-nál tartanak, a 300bar/250t verziók eleinte minden értelemben fixek lesznek (se throttling, se gimbal), mondjuk nagy számú hajtómű esetén sok ilyet közéjük lehet "csempészni".

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák