Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz aginor #5 üzenetére

    Igen de volt még csempe feljövetel,illetve falak is látványosabban törtek a hozzáadott particle debris miatt.
    [link]

    Nekem egyébként a repkedő papírdarabok is bejöttek.Megnézed a CPU-s fizikával dolgozó játékokat pl R6 Siege, papírdarabok szépen lebegnek a levegőbe viszont a talajtól néhány centire eltűnnek a semmibe,mert nincs ütközés detektálás(vagy minek hívják).És abba se vagyok biztos hogy az örvénylés valós fizikán alapulna,inkább tűnik fix effektnek mert kb mindig ugyanúgy mozognak a levegőbe.Ezzel együtt jól néz ki,viszont a részletességből egyértelműen levesz az ütközés detektálás hiánya.Arról nem beszélve hogy a valóságba se tűnik el a papír a semmibe.

    Sajnos a Batman: Arkham Knight-ba már csak papir és Smoke PhysX van, Particle és debris eltűnt,addig reszelték UE 3-at hogy valami inkompatibilitás léphetett fel, kivágták a többi PhysX elemet a kukába azt jóccakát. Önmagába ez a két effekt tényleg nem sokat ér. :R
    Nekem nem konkrétan a PhysX hiányzik a játékokból.Tán jobb is lenne ha nem valamelyik VGA gyártó szállitja o úgy is közbejönnek a mindenféle érdekek,ezt a PhysX-nél is láthattuk,nem csoda sokra vitte.
    Mostanra nyiltá tették,de mindenki azzal jön hogy majd Vulcan meg DX12 alatt a sok magos CPU-k sokkal több szimulációt el fognak bírni mint a GPU.Unreal Engine 4 techdemón kivűl ebből még semmit nem láttunk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák