Új hozzászólás Aktív témák
-
Telda
addikt
Teljesen elhatárolódom ettől a cégtől, eddig még csak csalódást okozott..
-
tag
Szerintem, jó játékokat tettek le az asztalra. Csak hogy néhányat említsek:
Baldur's Gate, Baldur's Gate II: Shadows of Amn, Neverwinter Nights, Star Wars: Knights of the Old Republic, Mass Effect, Dragon Age: Origins, stb. Nekem ez a játékok nagyon tetszettek tőlük. Nem mondom, hogy a folytatások is olyan jó játékok lettek mint a sorozatok első tagjai, de azokat sem hívnám rossz játéknak. Kíváncsian várom, hogy jelenleg min dolgoznak.
Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //
-
HaaS
addikt
Szerintem olyan világot hoznak létre, hogy a hetero főszereplő már eleve DLC lesz!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
alratar
addikt
Szerintem meg olyat ahol minden karakter, és azok minden ruhája (NPC-ket is beleértve) DLC lesz!
Ja, és ne feledjük a történetet!Tnil: Jó, igaz.
Szerintem Dragon Age 2 is az EA "mindenből új villát akarok" politikájának az eredménye!![ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
Jason19
senior tag
Mindegy, csak legyen sok asari táncos benne
-
Wizard of Oz
tag
Ha több részes franchise lesz, akkor addig hozzá nem nyúlok, amíg az utolsó játék ki nem jön. Fool me once, Mr. Hudson...
Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
G4ga
őstag
Szigoruan online jatek, mely futatasahoz nelkulozhetetlen lesz az atom stabil, steam killer Origin.
Az alap story kb 3 ora melyet kizarolag a kiollozott dlc fognak boviteni.
A jatek hasznalni fogja a mikrotranzakciot melyek megvasarlasaval olyan itemekre tehetunk szert amikkel rohogve vegig vihetjuk a jatekot.Jatek tele lesz tul futott erotikaval... Elonyben reszesitve a homoszexualitast.
Valasztasok tomenytelen mennyisegben, 4 szinu vegkifejlettel.
Happy ending nem varhato.
Az elejen havidijas lesz...
Hja hasznalni fogja az autolog-ot...Ha valamit kihagytam majd potlom
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Vinyard#
aktív tag
Az is érdekes, hogy egy új játékon dolgoznak gőzerővel, a nulláról, vagyis elvileg sok munka lesz vele, de a csávó maradt a Mass Effect 4 executive producere (bazz ez rímel ). Most vagy szuperhős, és tud osztódni, vagy nem kell aludnia, vagy valamelyik feladatára kevesebb ideje jut majd. Nos, remélem a ME4-et fogja hanyagolni.
-
Specter
tag
Bioware inkább ne csináljon új játékot.
Nem is akarok hallani még egy játékról ahol játszok, és egy homosexuális rám akaszkodik játék közbe.
Khm Dragon Age, Khm Mass effect.Mai napig hányinger elfog. És akkor új játékon dolgoznak. aha.
Kék osztrigások biztos örülnek majd neki. De én nem fogok shockot kapni még egyszer,köszönöm Bioware! -
őstag
Egy TPS játékot FPS nézetben
Nem az érdekel,hogy hova postázod,hanem hol van a termék!!!!!
-
sing1ep1ayer
őstag
válasz mrhitoshi #27 üzenetére
Ezzel az avatarral kifigurázni a Bioware-t...
Én egyébként szeretem a játékaikat a sok fanyalgóval ellentétben. Mindenképp első vonalasnak tartom őket és bár fel lehet sorolni jópár negatívumot velük kapcsolatban, nekem az eddigi munkáik jópár óra felhőtlen szórakozást és kikapcsolódást nyújtottak - más nem is nagyon számít.
-
mrhitoshi
veterán
válasz sing1ep1ayer #29 üzenetére
Ettől függetlenül nagy kedvencem a Mass Effect, de szörnyű hogy mit művelnek mostanában a játékiparban.
(#28) Vinyard#: Még a végén meg is csinálják.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Wolverine
félisten
Azért egy producernek nem kell sem grafikát készítenie, sem kódolnia - az ő dolga azt biztosítani, hogy meglegyen a kellő mennyiségű pénz és a kellő minőségű emberanyag a munkához, és tartsák a határidőket. Ezt lehet egyszerre két játéknál is csinálni - főleg, mert nyilván nem egyszerre lesznek készen, ezért nem egyszerre kell mindkettőt megnyomni...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Vinyard#
aktív tag
válasz Wolverine #32 üzenetére
Executive producerként ő a Mass Effect project atyaúristene, gyakorlatilag mindenki fölött áll a csapatban. Amit ő elhatároz, azt a többieknek úgy kell csinálni. Szóval ilyen lehetőségei vannak a csávónak, és eddig sem az volt a jellemző, hogy csak összelapátolta a pénzt, és hagyta volna futni a játékok fejlesztését, aztán csak néha-néha nézett volna rájuk, hogy "minden rendben van-e". Szóval aktívan kivette a részét a munkában, jobban mondva ő koordinálta az egész munkát. Lehet én látom rosszul, de ez, ha tisztességesen csinálja valaki, egy egész embert kíván meg, napi 8 órában.
Természetesen megteheti azt, hogy csak "papíron" tölti be a szerepkörét, és csak annyi részt vállal a projectből, amennyit mondasz...de akkor meg mi értelme volt ismét őt beállítani ebbe a kulcspozícióba? Ha már úgyis átkerül a játék fejlesztése a másik stúdióhoz, mások lesznek a látványtervezők, más lesz a főíró, más lesz az írócsapat, kvázi minden feladatot más ember fog csinálni? Ha alapvetően nem akart akkora részt vállalni a játék fejlesztéséből, amennyit eddig, akkor már mindegy lett volna, ha tényleg csak "egy a sok közül" producerként lett volna jelen. De nem, ő maradt az EP.
[ Szerkesztve ]
-
Vinyard#
aktív tag
Nyeh...közben utánanéztem, eddig mint project director szerepelt a trilógia stáblistáján. Azt tudtam, hogy ő a góré, de azt hittem hivatalosan executive producerként szerepelt eddig is, nem project director volt a pozíciójának a megnevezése. SZóval így viszont igazad van, én ugyanis abból indultam ki, hogy maradt abban a pozícióban a csávó, amiben volt...de nem maradt. Így nehéz megtippelni, hogy valójában mekkora részt is fog vállalni a munkában...a lehetősége meg van hozzá, hogy sok mindenbe beleszóljon, de egyáltalán nem muszáj élnie ezen jogaival, szóval tényleg lehet érdemben nem fog beleszólni a játékba. Ami persze nekünk szerintem inkább jó mint rossz...
(de ki tudja, lehet visszasírjuk még őket) -
zooole
senior tag
Az a legkisebb probléma. A From Ashes-t fel lehet róni az EA-nek, de a plot már bőven bűzlött, és kiderült, hogy alapjában szar, mikor odaért az ember. DLC-k alig tudtak ezen segíteni, mint halottnak a pofon. Az meg, hogy fizetős, vagy ingyen, nekem onnantól teljesen mindegy volt.
-
ng0ofy
KORREKTOR
Szidhatjuk bármennyire, a Biowarenél az a rész, hogy a semmiből összeötleteljenek egy jól működő kerettörténetet az mindig működött. Csak újabban az EA meg elcseszi a művészi munkát...
Én cárom, bármi is legyen az.
-
exec79
tag
BW-ről az volt a véleményem hogy amit csinált eddig az csak jó volt, ez tartott a DA2 botlásig utána nagy reményekkel áltam neki SW:TOR-hoz de sajnos abban is csalódtam méghozzá NAGYON, most már nincs bizadalmam feléjük.
-
#57919488
törölt tag
Ez a név pont olyan mint az EA, régen jó volt de ma már csak budget áron érdemes a játékaikért pénzt adni.
-
tag
Az én véleményem még mindig az, hogy jó játékokat csinál a Bioware. Ami játékuk érdekelt, azt megvettem és végig is játszottam és jól szórakoztam. Ami nem érdekelt, azt nem vettem meg.
Az EA már más tészta.
Én már 1998-ban is vettem PC játékot 10.000 Ft ért. Ha a mostani árakat nézem a játékok mellett, akkor a mostani ár budget kategória az akkorihoz képest.
Nekem ez a DLC mizéria a mai formájában amúgy nem jön be. Lassan ott tartunk, hogy kiadják a játék felét normálba, azután jönnek a dlc-k a maradékkal. -.- De ez a kiadók sara, nem a fejlesztőké.
Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //
-
HaaS
addikt
-
zooole
senior tag
-
Klikodesh
senior tag
Lehet hogy a jatek elso fele jo volt, bar azzal is voltak problemaim, de az utolso 10 perc egy remalom, inkabb gondolni sem akar az ember hogy 3 ilyen kaliberu jatekot el tudtak rontani az utolso 1% ban ennyire.
A vege miatt lenyegtelen milyen lett a jatek tobbi resze, katasztrofakent emlekszek ra, es szerintem meg sokan.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
Vinyard#
aktív tag
Jaja...közben már az első rész után, amikor láttad Sovereign milyen bivaly erős, plusz még be is nyögte, hogy egy egész hadseregnyi ilyen szinte elpusztíthatatlan 2 km-es behemót jön, tudtad, hogy ezek ellen csak valami csoda, vagy esetleg valami csodafegyver segíthet, mert hagyományos módszerekkel lehetetlen lesz legyőzni őket. Aztán jött a második rész, amely volt olyan kedve,s hogy nagyívben lesz@arta a problémát, szinte egy mellékág volt a fő sztorihoz képest, és egyetlen egy iciri-piciri lépéssel nem jutottunk közelebb annak a kérdésnek a megválaszolásához, hogy akkor mégis hogyan fogjuk legyőzni a Kaszásokat. De igen, a 3. rész volt szar, mert ilyen előzmények után hozta a papírformát.