Új hozzászólás Aktív témák

  • wednesday

    őstag

    Azért fejlődésnek beállítani a tömény akciót és egyszerűsítést...hát nem tudom. :U
    Nem ítélem el, mert kíváncsi leszek rá, hogy tényleg, 0 killel (legalábbis, akit sztori szerint nem kell megölni) is végig lehet -e vinni a játékot.

    Persze önmagában az semmit se ér, hogy na végig lehet úgy vinni, azért a játékmenetnek arra is kell épülnie és támogatnia. Nem véletlen a régebbi részekben a sunnyogás preferálása, mert ha valami balul sült el, nézhettünk mint hal a szatyorba. 2 gépfegyveres ellenfél meglepet és annyi is volt.

    Ez adta a feelinget pl: a chaos theory-nál is. Elmentem egy őr mellett észrevétlen, közbe figyeltem egy másik mozgását is. Nem figyeltem eléggé és hirtelen az előbbi őr meglepett. Ő is meglepődött, de csak fél másodpercre, mert kapott egy golyót a fejébe. És én lőttem le, egy nagyon gyors, pontos és mákos lövéssel. Pillanatnyi késés, nem megfelelő reakció, azt riadó. És onnantól kezdve nagy a baj. Nem az volt, hogy kijelölöm a tagokat és átvezető animációba szépen agyonlövünk mindenkit!!! (már tényleg inkább mozi, az irányítást kezdjük végleg elveszíteni).

    Pont ez a nehézség adott egy sikerélményt, hogy jól reagáltam, teljesítettem a kihívást. Az "akárhányan jöttök ellem, mert úgyis mindenkit lelövök 1 kattintással, de bennem még 100 lövedék se tesz kárt, mert fél másodperc alatt felgyógyulok játékmenetbe én nem érzek semmi szórakoztatót.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák