- Warhammer 40.000
- Witcher topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Már több mint 40 millióan próbálták ki eddig a Sea of Thieves-t
- Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
Új hozzászólás Aktív témák
-
CsiguszMaxim
senior tag
Merész! Én szerettem a régi Tomb Raider-eket is. Annak ellenére, hogy sokszor lineáris játékmenet volt valahogy volt a játéknak egy atmoszférája ami leültetett a gép elé. A GoL-nak abszolut szkeptikusan álltam neki de mint kiderült üdítő kis játék lett. Főleg Coop-ban.
Ez az új teljesen nyitott kérdés. Tipikusan az az eset ami elé leülsz és mikor fel kell majd állnod akkor dől el, hogy hogy sikerült a játék. Ha várod, hogy megint leülhess és játszhass akkor jó, ha nem akkor kuka.
Én két dologtól félek. Az egyik ez a mindenfelé ágazó játékmenet. Nehogy olyan unalmassá váljon mint a Just Cause 2. Nem tudom miért, de ha egyenesen haladok a játékon kevésbé tűnik fel, hogy ugyan azt kell csinálni csak más a körítés stb. Egy ilyen mindent bejárhatós gammánál mindig valami újat vár az ember.
A másik pedig az automata célzás kivétele. Anno a Tomb Raider-ek miatt vettem gamepadot és úgy tartottam bűn azt a játékot billel játszani. Nekem visziont nincs kedvem egy pörgős akció játékban a joy-okkal célozgatni de a bill sem szimpatikus.
Majd meglátjuk. Mindenesetre várós.
[ Szerkesztve ]
Best teaparty evaaaaaaaaa!
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Motorolaj és szűrő topik
- Komoly GPU a processzorban: AMD Phoenix APU-k tesztje
- Parfüm topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...