Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Köszi a cikket, Vistaboy, jó olvasni ilyen remek alkotásokról egy kis visszaemlékezőt! :R

    A cikket kiegészíteném annyival, hogy a cikk alanyához van hivatalos demo változat a Steam-en, így bárki kipróbálhatja ingyen és kényelmesen.

    Rólam is tudni kell, hogy szintén TR rajongó vagyok, az összes főepizódot végigtoltam, a Core Design érát nővéremmel ketten. Bár igaz, hogy az Anniversary nem a legnagyobb kedvencem a franchise-ból, de igen kellemes emlékek vannak róla. Azzal tökéletesen egyet értek, hogy sokkal nehezebb, mint a 7. rész (Legend) és pont ez az a tulajdonsága, ami miatt nem lett a kedvencem, mert sok helyen egyszerűen túl nehéz lett és piszkosul idegesítő. Számomra a tökéletes balansz a Legend-ben volt.
    Amúgy a játék többnyelvű támogatást élvez, a szokásos Crystal Dynamics minőség, a német szinkron (is) szokás szerint kiváló.
    Nekem a kedvencem a "Das Verlorene Tal" akarom mondani a "The Lost Valley" című pálya, az nem csak gyönyörű, de izgalmas is. A T-Rex pedig elképesztően látványos lett és a harcrendszer nekem nagyon tetszik a játékban.
    Vicces, de egész idáig nem tudtam, hogy a Legend-ben is van időlassítás, pedig azt már legalább kétszer végigtoltam ha nem háromszor.
    Szerintem nagy kár, hogy ugyan a 7. rész motorját használja, de sajnos erősen lebutították, a Next Gen effekteket teljesen kiszedték belőle sajnos.
    Ja igen, szerintem azt is bőven meg lehetne említeni a cikkben, hogy ebben az epizódban is elérhető a Croft Manor és nagyon jó lett. Mennyi mindent kell megcsinálni, hogy vissza tudjuk kapcsolni a vizet és végre lezuhanyozhassunk! :D

    Szerintem a legjobb egy remake lenne a 2. részből! Erősen kétlem, hogy valaha is megtörténik, de azt az epizódot szerettük a legjobb nővéremmel, azon gürcöltünk a legtöbbet (Opera House, te jó ég, mennyi szenvedés). A Croft Manor is szerintem ott volt a legjobb, volt egy külön training pálya felépítve kint az udvaron, azt kéne visszahozni modern köntösben, na meg úgy ez egész epizód zseniális volt.
    Számomra a Core Design érában a 3. és 4. rész volt a legrosszabb, az előbbi nevetségesen nehéz volt, sok pályán több napi kínlódás után sem tudtunk tovább jutni és túl sok nagyon szívatós rész volt benne), az utóbbi pedig túl hosszú és monoton lett. A felénél se jártam még, de már baromin unalmas volt a sivatagos, egyiptomi és hasonló téma. A 3. és 4. részt nem is toltuk végig, mert nem éreztünk rá késztetést.
    Az 5. rész nekem valamiért tetszett, főleg az orosz bázis, de több jó küldetés is volt, változatos pályák voltak.
    A 6. rész irányítás szempontból valóban katasztrófa, de ennek ellenére, hozzászoktunk és végigtoltuk azt is. Egyébként pont az AoD volt a játékipar legelső DX9-es címe és gyönyörű volt, csak úgy érdességképpen. :) Nekem tetszett a dark-os jellegű Lara, csak azt a fránya irányítást ne cseszték volna ennyire el!

    A Legend egy remekmű minden szempontból, az Underworld pedig szerintem kiváló folytatása a 7. résznek. Igazából én a 7.(Legend) és 8. (Underworld) részt egy nagy résznek tekintem az egybefüggő sztori miatt. Ez a sztori olyan fantasztikusan jó lett, hogy Hollywood sokat tanulhatna a Crystal-tól!

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák