Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz Daelion #1 üzenetére

    Szerintem teljesen egyetértünk: te 1000+ óra Borderlands 3 után is vágysz még ugyanerre, és a Wonderlands most legalább más színekkel pontosan ezt nyújtja. Nem pikírt megjegyzés akart lenni az erre vonatkozó megjegyzésem, tudom, hogy sokan vannak, akik pontosan ezt szeretnék.

    De ugyanakkor azt is észben kell tartani, hogy a (potenciális) vevők nagy része nem az, aki 1000+ órán keresztül játszik egyetlen játékkal, vagy akinek a randomgenerált végjáték jelenti az igazi élményt.

    Ráadásul nekem a Chaos mód kevés. Túl egyszerű és túl egyhangú - ha csak a randomgenerátor kacsintására vágynék egy FPS-ben, a Destiny 2-t játszanám. Abban vannak komplex küldetések, kidolgozott bossok, és sokkal jobb AI, ami miatt nekem hosszú távon az ezerszer szórakoztatóbb élmény.

  • rolee9309

    csendes tag

    válasz Daelion #7 üzenetére

    Hát igen, biztos nem a véletlenért csinálták így, ahogy alakult az utolsó 2 játék világa/felépítése. Nem lehet mindenkinek megfelelni, én pl. az eredeti bl-stílust szeretem, a kihalt, nyers világot. Fegyverek is ilyen sorrendben követik egymást favorizálás szinten: BL1-ben igazi fegyverek voltak, BL2-ben már sok pew-pew csillivilli, BL3-ban meg nekem olyan... játékfegyveresek (Jakobs-ot kivéve).

    "Lost loot machine nem tudom miért lenne gond, örülj neki nem veszik el a nagy nehezen kifarmolt fegyvered ha véletlen kiesik a mapról mert ugye az előfordul. 'Free Radical pisztoly farmon is előszeretettel vágja bele a lávába a boss a lootot miután meghal'"
    Na, ez pl. egy kritikus hiba nálam. :DDD
    Másik, ami csomó ideig volt, az a HUD, hogy el volt cseszve nagyobb felbontáson, akkora volt egyes fegyóknak a célkeresztje, hogy rohadtul megnehezítette a dolgomat (kivéve, ha vagy olyan szerencsés, azt találsz egy boom sickle-t, aminek a fél képernyő is elég lenne célkeresztnek egy Moze-nál).

    Anoint nehezíti meg valóban a farmolást, de iszonyatosan (most már az se érdekes, ott a anoint reroll, amit mondtál is), csak azzal az a bajom, hogy akkora bónuszokat adtak néhányhoz, hogy bizonyos build-ekben csak az az egy fajta anoint az elengedhetetlen.
    Hozzáteszem, BL2-ben, meg a 3-ban is jóval több non-unique cuccom van, mint legendary. Sokkal jobb challenge-érzetet ad nekem, mint a mayhem vagy az OP szintek.
    És ha már a szintlépést említetted: attól a falra tudtam mászni, amikor jött az a szintbővítés több lépcsőben, több frissítéssel. Mire összeszedi az ember a cuccokat -úgy, ha napi 1-2 órát játszik csak, akkor se feltétlenül a BL3-mal mindig- farmolhat megint.

    Farmoláshoz mondjuk az is hozzátesz, mennyire élvezi az ember/mennyire élvezetesen csinálja. BL2-ben nem volt gond órákig farmolnom egy bloodsplosion Krieg-gel, megunhatatlan a mai napig, hogy ha mákod van, meg mindent jól előkészítettél, BUMM, FRÖCCS, azt ott fetreng egy halott boss. :))

  • rolee9309

    csendes tag

    válasz Daelion #9 üzenetére

    Takedown-ból a maliwan-t szeretem, meg a.... nem jut eszembe a neve, a slaughstar 3000-t. Azokat nagy ritkán átpörgetem, csak hogy ne menjen ki a gyakorlat :K .
    Na igen, a DLC-k sokat dobtak a BL3-on.
    Egyen, kettőn is, de azok extrák voltak, itt meg mondhatni alapelemek, amik az induláskor hiányoztak (vagy nem tudom hogy fogalmazzam jól :DD ).

Új hozzászólás Aktív témák