Új hozzászólás Aktív témák
-
sing1ep1ayer
őstag
Nagyon szép a grafika, de marha unalmassá teszi az egészet az effektek hiánya. A mágusok például egyfolytában csak ugyanazt a tűzlabdát dobálják a videóban - ez nagyon gáz. Én biztosan elaludnék a gép előtt, ha abból állna egy fight, hogy folyamatosan csak egy gombot nyomogatok.
-
oxox
addikt
Ez most akkor belso nezetes lesz?
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
ViZion
félisten
Asztajóéletbe!
Szép lesz ez, biztosan kipróbálom majd. Remélem a küldik és a többi körítés is rendben lesznek majd.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ldave
félisten
Amúgy ez havidíjas lesz? Mert akkor sajna nem tudok nagy jövőt jósolni neki, akármennyire is jó az TES világ. A mostanában elérhető f2p MMO-k már annyira jó minőségűek (pl. Neverwinter, hamarosan a RIft), hogy a WoW és az Eve mellett nem tudom elképzelni, hogy más játéknak is működjön a havidíjas modell.
A Slime draws near! Command?
-
CsuBaKamBra
tag
Hát a leaked videóhoz képest tényleg sokkal szebb, de a grafika nem lesz elég egy jó mmorpg-hez.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz CsuBaKamBra #6 üzenetére
Hat, ha valaki a grafika miatt mmo-zik, az mar regen rossz az illetore nezve, es nem fog hianyozni az ESO kozossegebol.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Nincs hivatalos informacio egyelore, varnak vele a fejlesztok. Viszont voltak felmeresek a The Elder Scrolls kozossegi oldalakon, es a vegeredmeny szerint fizetos modellt szeretnenek, a maga - bolondokat es ver istvanokat - tavoltarto erejevel.
Hivatalos bejelentes majd a megjelenes elott.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz sing1ep1ayer #1 üzenetére
Az a "destruction staff" autoattackja. Lesznek spellek, nem csak egy kb mint a Skyrimban, akkora szamban.
-
oxox
addikt
válasz Piszkos-Fred #9 üzenetére
gondold at mit akarsz irni, es ha meg eszedbe jut valami, hasznald a szerkeszt lehetoseget a korabbi kommentnel...nem kell minden gondolatodhoz uj hsz-ast nyitni.
ha meg az a problemad, hogy tobb embernek szeretnel valaszolni egy kommentben, akkor javaslom a
Piszkos-Fred lehetoseget...esetleg #5 vagy # 1234-at is odairhatod...
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
ViZion
félisten
válasz Piszkos-Fred #7 üzenetére
Félreérted. Ő arra gondolt, h a grafika egy dolog. De a grafika magában kevés egy jó játékhoz.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
félisten
Hát nem tudom számomra a grafika nem túl meggyőző...
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Gave
addikt
Még béta, állítólag sok beállítás lesz, gondolom nem csak min-max hanem ízlés opciók is bekerülnek.
Plusz az a céljuk, hogy egy újabb középkategóriás notin is játszható legyen, vagy akár több éves desktopon is. Tehát kell visszafelé skálázódjon, nem szállhatnak el nagyon.
Ha jól emlékszem DX9 mód is lesz és WinXP támogatás.
Mivel MAC-re is jön, ezért várhatóan nem a csúcs PCs hardverekre lesz kalibrálva, bár feltehetően kihasználja majd az erőforrásokat, kiváltképpen a mass PVP esetében, ez utóbbit említették is egy Q&A során.
-
sing1ep1ayer
őstag
válasz Piszkos-Fred #9 üzenetére
A Skyrimmel nem sokat játszottam, varázslatokra nem is emlékszem, de az Oblivionban ugye saját maga is alkothatott az ember spelleket és ha csináltál valami brutálisat, akkor azzal nagyjából végig is tudtál mindenhol menni. Most példálózni fogok és mivel mással, mint a legismertebb MMO-val: a WoW-ban ugye akkor éri el az ember a legnagyobb sebzést, ha megfelelően kombinálja és időzíti a varázslatait, illetve képességeit. Az Elder Scrolls sorozatban ilyen nincs (annyira nem is kell, mert a sztori eladja a játékot), de ha az Online-ban sem lesz, akkor igen hamar megunják majd a leendő játékosok hogy egyetlen gombot püfölnek ütemesen. Már előre látom hogy újra divatba jönnek az átkosban előszeretettel a Lada kalaptartójára helyezett bólogató madarak és kutyák, amik a billentyűzetre pakolva ügyesen kiveszik a részüket majd a harcból, miközben a gazdi a fotelben terpeszkedve issza a Dr Peppert.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz sing1ep1ayer #16 üzenetére
Nem lesz rotációra alapuló harc az ESO-ban, mint pl a WoW-ban. Ha tetszett a Skyrim harca, ugyanazt kapod itt is. Ha nem, akkor kár belefogni az ESO-ba. Jobb-bal klikk védekezés-támadás, spellek/abilityk 1-6. gombokon, és kész, erre a limitált helyre te rakod be, ahova és amit akarsz (lásd Skyrim hotkeyei). Lesz egy self heal (potion) és egy ultimate power (class skill) gombod is, és ennyi az összes. Minden olyan lesz, mint amit a Morrowind, Oblivion és Skyrimban láttál. Természetesen, minimális változtatások lesznek, amelyet egy mmo megkövetel, de ezek apróságok, és alig észrevehető különbségek (lásd soft target lock, vagy dodge és finesse rendszer behozatala).
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz sing1ep1ayer #16 üzenetére
Mert pla wowban ( vagy a többi target lockos , gomb bökdösős mmoban ) nem lehet rotát makrózni ?
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
sing1ep1ayer
őstag
válasz Piszkos-Fred #18 üzenetére
Ez szinte biztos bukás akkor...
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz sing1ep1ayer #20 üzenetére
Sajnos igen, tökéletesen látod. Ahogy a Morrowind, az Oblivion és a Skyrim is elhasalt a pénztáraknál és megbukott a játékosok és kritikusok körében, sajnos az ESO-ra is csúfos jövő vár. Kár érte...
-
ldave
félisten
válasz Piszkos-Fred #21 üzenetére
Nézd, ez egy MMO, az pedig manapság egy nagyon telített piac, aminek az előfizetéses részét brutális fölénnyel uralja a WoW, f2p részén pedig rengeteg játék van, amik napról napra jobbak és többet nyújtanak.
A korábbi TES játékok single player RPG-k voltak, teljesen más világ. Simán lehet hogy jó játék lesz ez a TES Online, de a Rift is egy nagyon jó játék volt és látjuk mi lett annak is a vége.[ Szerkesztve ]
A Slime draws near! Command?
-
oxox
addikt
válasz Piszkos-Fred #21 üzenetére
Te meg is mirol beszelsz??? jo lenne ha nemcsak szornad a pixelhalmokat...skyrim elbukott...
[link]kiemelek egy reszt: és mintegy 650 millió USD bevételt termelt a készítőknek hat ennel nagyobbat en sem szeretnek bukni....
szerintem az oblivion sem volt bukta, de ennek nezz utanna te ha mar marhasagokat irsz.
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Piszkos-Fred
aktív tag
"A korábbi TES játékok single player RPG-k voltak, teljesen más világ."
Az ESO-t egy teljes értékű TES játéknak (is) lehet majd tekinteni. A tegnapi nap során leközölt interjút között az egyikben azt hiszem Paul Sage válaszolta egy kérdésre, hogy aki akarja (mondjuk egy mmo-szűz, de TES-t kedvelő játékos), az "végigjátszhatja" az egészet úgy, hogy egyetlen egy emberrel (playerrel) sem kerül interakcióba, hanem csak egymaga szólózza a tartalmat, felfedez, kalandozik, "craftol", fejleszt, mindent, amit a korábbi TES játékokban szokott csinálni (kivéve a házvételt, az majd később lesz, post-launch).
Nem mondom, hogy siker lesz az ESO, hiszen nem vagyok se jós, se időutazó Bár az lennék... De azért álljon már meg a menet, és egy aprócska hír, vagy minimális információk után ne kezdjünk el temetni egy olyan franchiset, amely nem szakít a hagyományokkal még mmo talajon sem. Picit bízzunk benne, aztán majd kiderül. Világot nem váltja meg, nem lesz 10millió előfizetője mint a wownak, nem fogják eladni 15millió példányban, mint a Skyrimet, de a jelenlegi infók alapján életképesnek tűnik. Aztán majd kiderül, puding próbája az evés, mmo próbája a negyedik hónap...
-
Piszkos-Fred
aktív tag
google: irónia, szarkazmus
Komolyan, mit vársz, álljak le vitatkozni egy emberrel, aki kerek perec kijelentette, hogy bukás a játék... Kapj a fejedhez! Nem foglalkoznék lassan 15 éve már a TES szériával, ha egy betűjét is komolyan gondoltam volna, és nem szarkazmus itatta volna át az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
A WoW-ban nem lehet, köszönhetően a Global Cooldown nevű csodának és annak, hogy a makrókban nincs megszakításra/késleltetésre lehetőség
#23: Kapcsold be az iróniadetektorod. Vagy cseréld ki
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
oxox
addikt
válasz Piszkos-Fred #24 üzenetére
szerk...ok
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
ViZion
félisten
válasz Piszkos-Fred #25 üzenetére
Akkor rakj oda szmájlit, basszus...
Amúgy akinek bejött a világ -mint pl. nekem- az rá fog nézni. Játszani nem sok időm van, de a hangulat sokakat ott tart biztosan.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
sing1ep1ayer
őstag
válasz Piszkos-Fred #25 üzenetére
Félre ne érts: én imádom az Elder Scrolls szériát, de szerintem ez a multi akkor is bukás lesz. Egyébként meg mit kell lenézni a véleményemért? A tiéd mégis mivel mérvadóbb az enyémnél? Te ugyanazon apró információmorzsák alapján ítélsz és mégis okosabbnak gondolod magad? Játszottam már jópár MMO-val és a teljes Elder Scrolls sorozattal - ez szerintem elég ahhoz, hogy saját véleményt merészeljek formálni és igenis ki merjem jelenteni, hogy bukás lesz. Vitatkozni lehet vele, de tényleg nem értem milyen alapon sajnálsz le ezért?
-
Gave
addikt
Így előre felesleges még temetni, lesznek benne jó ötletek meg kevésbé jók is, majd meglátjuk hogy mennyire lesz kiegyensúlyozott.
Piszkos-Fred: Nem raksz ki egy "várható feature" listát az oldaladra? Jó lenne linkelni alkalmanként ködoszlatásnak.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz Wolverine #26 üzenetére
"makrókban nincs megszakításra/késleltetésre lehetőség " ezt most majdnem elhittem
aki meg 0 információ alapján temeti a játékot ( mert írogatni írogathat akárki akármit még a devek is ) és nem saját tapasztalat után...nos a többit ide lehet képzelni.
várjuk meg hogy megjelenjen a játék aztán lehet filózófálni hogy ez most siker e vagy bukta.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Wolverine
félisten
A WoW-ban a makrónyelvben nincs késleltetés, és ha két olyan spellt teszel egy makróba, amelyek egyaránt global cooldownon vannak, akkor a 2. nem fog elsülni. Ha programozható gombokkal rendelkező gamer billentyűzeted van és arra írsz makrót, az más kérdés - de láttam rá példákat, hogy ilyen hardver használatáért bannoltak embereket botozás gyanúja miatt.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Kiemelted a WoW-ot, mint olyan MMO-t, ahol egy gombra komplett rotát bindelhetsz. Ez évek óta nem lehetséges, utoljára talán 2009 elején, a Wrath megjelenése után lehetett ilyesmit csinálni Azóta a rota csak úgy mehet, ha sorban és jó időzítéssel tudod nyomni a billentyűzeted gombjait, ugyanis a makrózhatóságot letiltották a javításokban és a patchekben.
szerk: off
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
MASSlag
tag
Valahogy eddig még egyik MMO sem fogott meg, pedig már többet kipróbáltam. Viszont a Skyrimben kb. 200 órám van, és a Morrowind is nagy kedvenc, de ez így elsőre igen tetszetős. Úgy érzem ez nekem, anti-MMOsnak szól.
Az effekteket én nagyon nem hiányolom. Falra tudok mászni kéken világító ütésektől, meg hogy minden becsapódást egy komplett tűzijáték kísér. Legyenek szépen textúrázott fegyverek, és olyan tűzlabda, ami ég és nem zölden pulzál.
A bemutatott helyszínek, karakterek nagyon részletesek, látszik, hogy nem spóroltak a textúrákkal. Tisztességes iparos munkának tűnik.
Az animátoroknak viszont van még mit csinálni. A mozgások nagyon darabosak, a dinamikájuk is rossz. Érdemes összehasonlítani a tegnap előtti Final Fantasy XIV: A Realm Reborn gameplayel, ott ezt gyönyörűen megoldották.Az az orcish armor viszont nagyon ronda szerintem, miért kellet kukázni a Skyrimest? Az volt a kedvenc armorom.
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Annyit érdemes hozzátenni, hogy pár armor design majd visszatér, legalábbis a korábbi promo képeken látni például az utoljára a Morrowindben látott Ordinator armort, vagy a szokás "római feelinges" Imperial Armort.
Illetve, ami még kavarhat a dolgon, és a kinézeten, hogy minden stílusnak 3 változata lesz, vagyis minden armor fajtából lesz light, medium és heavy, így a korábbi csak és kizárólag heavy-nek számító Orcish armorból is lesz light és medium verzió a heavy mellett. Ezek designban is lehet (remélhetőleg biztos), hogy eltérnek majd egymástól.
-
ViZion
félisten
"Falra tudok mászni kéken világító ütésektől, meg hogy minden becsapódást egy komplett tűzijáték kísér."
+1Ennél fájdalmasabb, amikor a sebzések vércseppek helyett elillanó számok formájában távoznak az ellenfélből. Tudom én, h RPG alapok, de akkor se szeretem ezt a számos dolgot. Na meg a túlcsicsás effekteket. Ez a graf nekem tetszik, Morrowind is tetszett nagyon, a történet sokat javított a grafikán!
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Wolverine
félisten
A sebzések kiírása gyakorlatilag minden MMO játékban kikapcsolható az Interface beállításaiban, amelyben lehetőség van arra, hogy ezt kiírasd...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Honor 90 - modellalkat
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Építő/felújító topik
- MG4 menetpróba
- Autós topik
- LEGO klub
- Hegesztés topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...