Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel92
tag
annak ellenére, hogy irtózom az online játékoktól, és kábé sokkot kaptam, hogy a kedvenc sorozatomból is mmo-t akarnak csinálni, egyre jobban várom
Asrock B450 Pro4, AMD Ryzen 7 2700 @3.2GHz, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse 8GB, Chieftec 600W
-
BlackSoft
addikt
Nekem tetszik is meg nem is....mivel online, ezért nem tudom majd szanaszét moddolni, így ez nagyon nagy hátrány számomra. Sokkal több lehetőség volt skyrim-ben a moddolhatóság miatt.
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
Zedz
addikt
Kérdés mennyi ideig fogja húzni a piacon a p2p modellel. Kár lenne, ha ez is befuccsolna.
-
Shing
őstag
A WoW akkor jelent meg amikor egyáltalán nem volt konkurencia és persze (gondolom) valóban jó játék, a Blizzard akkor is nagy név volt és a játék univerzuma is érdekes volt a rajongók számára. Ez vezetett oda, hogy még mindig ennyien játsszák.
A TES-re is sok minden igaz a felsorolt dolgok közül, de ma már nagyon nehéz kitörni a tömegből. Persze ez nem lenne nehéz, ha nem ugyan olyan sablonra épülő MMO-kat csinálnának. De remélhetőleg ez a játék más lesz, túl sokat nem olvastam róla. -
bali93
tag
Jó kis mmo lesz ez.
-
Lambach
tag
Nincs az a pénz, hogy feladjam a jó öreg asztali játékot, a dobókockák at karakter lapokat azért cserébe hogy egy gödör alján üthessem a a különféle vaddisznó fajtákat rákok at ember méretű zselatinokat. mert az mmo az kb ez.
Now its too late/I bite I suck I empty you/Theres no escape/You have to follow me into/Into the empire of the vampire/Where dreams turn into fright/Into a land called transsylvania/Where life begins at night
-
Bazzzs
senior tag
Tetszik, egyszerű, de mégis lehet egyedi karaktereket létrehozni benne.
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
-
saelin
veterán
2013-ban alapnak kell(ene) lennie az ilyen részletes karakter generálásnak. A lényeg úgyis azon múlik, hogy meddig köti le a játékost a világ a küldetéseken keresztül, hogy mennyire lesznek érdekesek az eventek stb... Egy mmo-ban számomra három fontos dolog van:
- a karakter fejlesztés
- más játékosokkal való partizás, klánozás (bármi ami csapatmunkát igényel)
- a játék monoton részéből való kizökkentő eventek vagy azt hangulatosabbá/változatosabbá tévő dolgokNem nagy elvárás, mert ez a minimum! Ha ezen felül teljesítenek akkor mondhatom azt, hogy valami újat hozott az unalmas palettára.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Wolverine
félisten
Nem volt konkurenciája a WoW-nak? 2004-ben tele volt az akkori MMO piac olyan játékokkal, amik a maguk módján sikeresek voltak. Aztán jött a cunami Irvine-ból.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Jakuu
őstag
válasz Wolverine #12 üzenetére
Jah nagyon televolt 2004-ben a piac. Volt kb 2 ertelmes jatek es ki is fujt, de biztos az Ultima Online vagy az EverQuest versenykepes volt a WoW-al szemben.
Ami felvehette volna vele a versenyt az a DaoC es a Lineage 2, de azoknak kozel nem volt akkora rajongotabora, raadasul nem is voltak annyira "osszetettek", mert a wowba eloszeretettel nyultak le mindenhonnan az otleteket, amik egy-egy jatekban megvoltak, de nem osszesegukben.[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
Az akkori MMO piacot ismerve mind az EverQuest (aminek a játékosaiból lettek a WoW első vezető fejlesztői), mind az EverQuest 2, mind a Star Wars Galaxies, mind a 2005 elején induló City of Heroes komoly vetélytárs volt.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Raysen623
addikt
Az SWTOR megoldása is más! Alapvetően előfizetéses rendszerű maradt, mivel annélkül jónéhány dologban korlátba ütközöl + a kiegészítőért is fizetni kell. Ami viszont jó, hogy vannak akciók. Az egyik éppen ma jár le....(aki ugyanis most előfizet az megkapja ajándékba a kieget).
Szóval sok féle megoldás van, kinek melyik tetszik. Az MMO piacot egyébként az ingyenélők kúrt@k szét az elmúlt években....szép munka volt srácok!!!A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Rexdemon
aktív tag
Mindig imádtam részletesen megszabni a karakterem pofázmányát - aminek utána hosszú ideig a tarkóját bámulhattam
f2p: majd ha ez is az lesz.
http://memegenerator.net/instance/42261548[ Szerkesztve ]
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Puma K
veterán
Hol van az RGB színskála a hajnál?
Hol van az arc és minden testrész részletesebb állítási lehetősége?
Tök jó, hogy a videóval próbálják érzékeltetni, hogy mennyiféle képpen lehet kinézni majd de az offline azaz single verziójában ezerszer több lehetőség volt.
A TES meg nem kis név pláne hogy online lesz még többen ráizgulnak azok közül is akik masszívan MMO-kat nyomnak. Ha ez a rengeteg ember mind elkezd játszani akkor egy idő után ugyan úgy fog kinézni mindenki...
Arról amúgy valaki nem tud valamit, hogy megmarad a szabad kasztválasztás és ha akarom akkor menet közben kézi fegyvereket használó mészárosból lényeket idéző és aurákat használó varázsló lehetek vagy fix lesz mint pl a WoW-ban?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Ami a hajat illeti, fajra jellemző színek vannak, kék hajú khajiitot ne is keress az ESO-ban, se lila hajú Dunmert, mint az Oblivionban. Skyrim szintű reális színek lesznek. Eleinte legalábbis
Iszonyú mennyiségű skill fád lesz, rajta megannyi passzív és aktív skillel. Azt fejleszted és használod, amelyik jólesik. Külön lesz skill fája a fegyvereknek, páncéloknak, céheknek, vámpíroknak, vérfarkasoknak, pvpnek, tolvajkodásnak, és még lehetne sorolni.
A 4 választható class csak egy-egy (illetve annak 3-3, specializációjával/elágazásával) egyedi skill fát ad a játékosoknak, minden más fa közös és a játékoson múlik, használja/fejleszti e vagy sem.
Harcban lesz összesen 6 használható skilled, te döntöd el, melyik fáról melyik skillt/képességet rakod ki az actionbarra és használod.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz Piszkos-Fred #20 üzenetére
Ó ne... na mindegy majd meglátjuk játék közben.
Köszönöm az információt!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Lambach
tag
-
Lambach
tag
válasz #51736960 #23 üzenetére
Nem a TES ellen beszélek, nagyon tisztelem, de azt is be láttam milyen sokat rabolt el az időmből haszontalanul ez a játék.
Az emberek fizetnek ezért ami elrabolja az idejüket, az értékes pénzüket, elidegeníti őket egymástól.
Az asztali szerepjáték fejlesztette a szókincsemet, olvasásra, művelődésre késztetett, a barátaimmal, szeretteimmel lehettem egy légtérben emberek között.
Az ilyen cuccok, meg a retkes facebook arra vannak kitalálva, hogy ahelyett hogy a valós gondokon agyalj, egy távirányított befordult szolga legyél.www.origo.hu/itthon/20040428nemlazadnak.html#comments
Now its too late/I bite I suck I empty you/Theres no escape/You have to follow me into/Into the empire of the vampire/Where dreams turn into fright/Into a land called transsylvania/Where life begins at night
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Úgy kell elképzelni, hogy van több tucat skill fa, rajta millió (tényleg rengeteg, szinte mindenhez tartozik egy egyedi skill tree, rajta 8-12 passzív vagy aktív képességgel) képességgel, amelyből te válogathatsz. Ezek a képességek (aktív és passzív is) akkor fejlődik, ha használod. Vagyis, minél többet használod az egykezes kardot, annál hatékonyabb lesz, és annál több további képességet tudsz majd elérni az "one hand and shield" skill fáról. Ha egy képességgel eléred az 1-100-es skálán a 100-es "jártasságot", akkor jön a morph lehetőség, amely során alakíthatsz az adott skillen. Aztán megint. Így a végén millió egyedi skill hozhat létre.
Na ebből használhatsz egy időben maximum hatot az actionbaron. Bármikor cserélheted ezeket, újakat fejleszthetsz, stb. Olyasmi, mint Oblivion vagy Skyrim gyorsmenüje volt az 1-8 gombra bindelt varázslatokkal és fegyverekkel. Csak itt nincs pause , itt egy-egy csata előtt csak bízhatsz benne, hogy olyan 6 képességet/támadást/varázslatot/skillt raktál az actionbarra, amivel boldogulhatsz.
Ha nem, akkor out of combat, és cserélsz. Időmilliomosok mindent maxolhatnak, de értelemszerűen a morphoknál csak egyet választhat - bár a jelek szerint lesz resetelésre lehetőség ott is.
-
Rexdemon
aktív tag
Az előző hozzászólással egyetértek, a pen&paper RPGnél nincsen jobb ma sem, ha megvan hozzá a társaság. 1991 óta nyomjuk, kisebb-nagyobb megszakításokkal, azóta sem sikerült megunni, sőt...
Ez a hozzászólás viszont több ponton is erősen vitatható állításokat és durva általánosításokat tartalmaz. Ezen logika mentén ha valaki teszem azt focizik, az jó, mert fejleszti magát, mozog, etc, de ha ua ezt csak otthon nézem a TVben, akkor időrabló, mert csak tesped az agyam/testem.No offense, ne is menjünk bele jobban.
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Lambach
tag
Nem. Egy darabbal sem
csak láttam a hírt és ez kibuggyant belőlem, nem akartam bántani senkit sem vele.
Fejlődik az angolod. Találtsm hasznot az mmo-ban tessék[ Szerkesztve ]
Now its too late/I bite I suck I empty you/Theres no escape/You have to follow me into/Into the empire of the vampire/Where dreams turn into fright/Into a land called transsylvania/Where life begins at night
-
Szőrös
veterán
Akkor pláne nem értem milyen alapon véleményezel úgy valamit hogy halvány lila gőzöd sincs róla.
szerk.: nincs probléma , csak ezt nem szoktam érteni. és félreértés ne essék én is szeretem a pnp rpg-t , nagyon jó dolog. de ahhoz is idő kell. és van aki szemében az is időrablás.
tudod , ízlések és pofonok.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Lambach
tag
A gyakorlati hasznait tekintve nem lehet időrablás. Nálunk ezt még az önkormányzat is felismerte, és klubhelyiséget biztosított a számunkra.
Lássuk a hasznait
- Önbizalomnövelő ( az újonc srác némakacsaként jött, majd kellemes társalgópartnerré alakult)
-Szókincsfejlesztő.
- Fejleszti a kommunikációt. (Van aki még mindig az rpg-ben dolgait veti be közülünk állásinterjúkon, sikerrel)
-Arra késztet hogy olvass. A középkor Vampire pl szinte kívánja hogy ismerd a történelmet.
-Emberek között vagy, szociálisan is fejlesztMit ad az MMORPG?
(az alap ott van hogy kipróbáltam őket, meg látkm hogyan néznek ki azok akik csak ezen élnek brr...)
[ Szerkesztve ]
Now its too late/I bite I suck I empty you/Theres no escape/You have to follow me into/Into the empire of the vampire/Where dreams turn into fright/Into a land called transsylvania/Where life begins at night
-
Piszkos-Fred
aktív tag
MMORPG "haszna":
- Önbizalomnövelő: apró lépések. Nagyon sok szociálisan elszigetelődött ember - okokat hagyjuk - pont, hogy az online játékokon keresztül kerül vissza a "társadalomba". Mert előbb csak szövegesen, majd később hang (TS/Vent/stb) útján kommunikál, amely előrelépésnek számít, és innen már csak egy lépés a társaságba járás, kezdve mondjuk egy-egy guild találkozóval, vagy közös programmal. Egy mmo közössége semmivel sem másabb mint bármely más, a faszbúkot megelőző chaten/ircen kialakult közösség.
- Kommunikációt ugyanúgy fejleszti, sőt, idegen nyelvet is segít jobban megérteni, elsajátítani, mind írásban, mind hallás utáni megértésben, mind kiejtésben. Az persze már más kérdés, hogy egy görögtől nem fogunk tanulni angolul , de hollandok, svédek, dánok nagyon jól beszélik a nyelvet, és tőlük lehet tanulni - az mmo 30%-40-t minimum ez a három nemzet adja (no meg az oroszok, de őket hagyjuk)
- Olvasásban nem segít egy mmo, ez kétségtelen. Ez ellen nem lehet mit tenni. Jogos a kritika.
- Szociálisan fejleszt és emberek között vagy kérdésre pedig lásd az első két pont. Több ezer ember között játszol, kommunikálsz és a végén mindig megtalálod azt a társaságot, amely neked jó. Persze, nagyon sok játékos szólózik egy mmo-ban is, de innentől kezdve ez nem az mmo hibája, hanem a játékos döntése. Az mmo megadja a lehetőséget, hogy kommunikálj, a kérdés csak az, hogy élsz e vele, vagy sem. Nem fog azonnal menni a számodra megfelelő közösség megtalálása, de amíg őket keresed, addig is fejlődsz szociálisan.- Amit viszont az mmo sosem fog tudni pótolni, az a folyamatos személyes kontaktus, ami egy pnp klubnál ugye adott. De erre ott vannak a hétköznapok és hétvégék, attól, hogy valaki mmozik, nem kell szakítani a világgal. Ugyanúgy el kell járni bulizni, haverokkal társaságba, stb. egy mmo csak egy szórakozási lehetőség, nem életvitel. Más kérdés, hogy sokan annak tekintik - de ez már megint nem az mmo hibája, rossz emberi döntésről van szó.
-
Integra
titán
végre lehet coop-ban nyomni, nem csak egyedül!!!
csak 2 hét lesz, mire kész lesz a karakter, annyit lehet majd szüttyögni vele
jöjjön már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mennyi lesz a havi díj?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Rexdemon
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #32 üzenetére
Hozzászólás 10/10 Egyetértek maximálisan. MMORPG mellett szól,h ha otthon egyedül vagyok pl 22-24h között és akarok játszani, akkor megtehetem, mert van két szabad órám. Annak kicsi az esélye,h átcsődítem a haverokat,h "skacok, van két óra, gyerek dobáljuk a d20at éjfélig" MMORPGben meg mindig van a sok/többi idióta aki fent van, adott a szoc. élmény (pótló).
Ami mmorpg-nek odabax, az a gyerek Amióta apa vagyok nem játszom olyan játékkal, amin nincsen pauseVictory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Wolverine
félisten
válasz Piszkos-Fred #32 üzenetére
A legtöbb általam ismert komoly MMO-s guild tart IRL találkozókat is több-kevesebb gyakorisággal. Az én WoW-os guildemnél ez nyáron egy bográcsos-társasos összejövetelben csúcsosodott ki, de társasozni legalább havonta egyszer mindig összejönnek páran a pestiek közül.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz Wolverine #37 üzenetére
Pontosan. Csak azok hiszik, hogy az mmo elszigeteli a játékost, akik elhiszik azt is, hogy a GTA és a CoD miatt lövik halomra az amcsi tinédzserek egymást, és nem azért, mert a redneck fater nyitva hagyta a kisebb hadseregnek elég fegyvert tartalmazó fegyverszekrényt aznap, mielőtt elment káromkodva és szidva a rendszert a melóba.... Ennyi
-
MASSlag
tag
Kicsit OFF, de
A nőstény argoniannak milért van melle, ha nem emlős, hanem hüllő?
Rendben, hogy fantasy, de ez elég furcsa (csak nekem?)A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
Puma K
veterán
válasz Piszkos-Fred #25 üzenetére
Köszönöm a leírást!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Külpolitika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Óra topik
- További aktív témák...