Új hozzászólás Aktív témák

  • Diopapa

    addikt

    Nem tudom mivel játszott a jóember, de attól még, hogy TES-es a hud, nem lesz valami "Skyrim multiban". A FOV-tól sokan szédülnek, (nem állítható) a látótávolság egy vicc, (pl Skyrimben elláttál olyan helyre, ahova negyed óra sétával jutsz el), a TESO-ban ez kb 30 mp-es séta (sem..). Szerintem kicsik a mapok, minden túl sűrűn van belerakva, olyan, mintha makettek között rohangálnék emiatt, nem érzem, hogy hú de nagy világban rohangálok.. :/ Szokásos mmo illúzióromboló betegségeket sem tudták legyőzni benne, a kezdő zónákban ugyan olyan ruhás playerek rohangáltak ugyan arra, ugyan úgy. Sok helyen shader indokolatlan használata van, időnként még a kő is visszatükröződik, máshol meg kopár, egymáshoz nem illő objektumok vannak összeszórva, pl talajon áll valami épület vagy rom, nem értem miért nem lehet oda eljutni, 2014-ben, hogy látszódjon, az az épület a talajon áll, nem csak a grafikus rakta oda. Nem tudom érthető-e. Ha magasból nézed pl a talajt, az ismétlődő textúrák ritka ocsmányul vannak megcsinálva, ennyire bénán talán az Everquest 2-ben láttam utoljára.. :/ No meg ilyen dolgok, gugol mellettem egy másik player, fordul körbe, ez úgy néz ki, hogy a tengelye mentén forog, egy deka animáció vagy ilyesmi nincs, meg sem mozdul, csak forog.. :Y Ami pozitív, az a töltőképernyőkön megjelenő szép artwork. Kár, hogy annak a hangulatnak a töredékét sem sikerült belepréselni a 3d-s játéktérbe...
    Jah, és a legnagyobb bánatom... Komolyan nem változnak a napszakok? Baromi jó lenne már kimászni ebből a gödörből, amibe az EQ/WoW páros beletette az mmo-kat, mert ez így nagyon gáz...

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Új hozzászólás Aktív témák