- Már több mint 40 millióan próbálták ki eddig a Sea of Thieves-t
- PlayStation 5
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Rise of the Ronin (PS5)
- GTA V
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
- Bestbuy játékok
- Hades II - Hamarosan indul egy zárt teszt (PC)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fecogame
veterán
Összesen kilenc, egészen eltérő befejezést láthatunk...
Erre kiváncsi vagyok, mert ha jól emlékszem a Black Mirror hasonló filmjében csak egyféle befejezés lehetett.Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
ldave
félisten
Nemrég "játszottam" végig az Erica című hasonló FMV játékot, ott is rendesen különféle befejezések vannak, nem pedig Mass Effect 3 szerű, hogy most akkor a legvégén melyik ajtót választod. A színészi játék abban sem volt kiemelkedő, de hát úgy látszik ez a stílus sajátja Megy a listára, teljesen áron ha nem is, de biztos megveszem majd ezt is.
A Slime draws near! Command?
-
Trailblazer
addikt
Deja vu. Mintha 1994 körül lett volna már egy interaktív filmes korszak...
Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V
-
GodGamer5
addikt
Köszi a tesztet. A Bunker meg a Late Shift nagyon jó volt. Ezt is meglesem.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
pomorski
őstag
Köszi a tesztet.
-
Cassi
senior tag
A Late Shift említése hatott, nem tudtam, hogy ez tőlük van. Már végig is nyomtam két endinget.
-
***ANDRÁS***
aktív tag
A Late Shift akcióban simán megéri. Van hozzá magyar felirat. Kb 1 órás film gyakorlatilag, kb 6-7 végkífejlest van.
-
GodGamer5
addikt
Na végigtoltam a "játékot". Picivel hosszabb mint a Late Shift volt, viszont valamivel gyengébb a sztori, de még így is szuper volt. Ja és a főszereplő csaj is nagyon szimpi.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
worxland
addikt
válasz Trailblazer #5 üzenetére
Azok rendes játékok voltak, FMV-vel megspékelve - legalábbis a jobbak. A mostaniak csak interaktív filmek.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
#54625216
törölt tag
Szvsz az interaktív film mint műfaj működésképtelen.
Minden drámának az az alapja, hogy a főhős elkövet egy hibát, ami végzetszerűen meghatározza a történet végkimenetelét. Ha az interaktív történet tanultsága az lenne, hogy bármit is döntesz ugyanoda vezet, akkor a néző átverve érzi magát. Ha több befejezés van, akkor a történet lényege veszik el - kivéve ha a befejezések annyira semmitmondóak, hogy kb. mindegy. Ha meg magát a sorsfordító hibát is megváltoztathatod, akkor nincs sztori.
Ez már a korai interaktív film kísérleteknél is elég jól látszott, valószínűleg ezért nem terjedt el a műfaj. -
Cassi
senior tag
válasz #54625216 #15 üzenetére
Dehogy, sőt sok esetben az alapszituációból természetesen adódnak a választási lehetőségek, például a Late Shiftben egy ártatlan civil belesodródása egy rablásba.
Időközben végignyomtam az összes endinget a Complexben, és nagyjából egyetértek a teszttel, ez egy 70%-os játék, nálam jónak számít. A LS-ben kicsit kreatívabban bántak az anyaggal, de így sem volt rossz. Sok függ attól, hogy az író mennyire hajlandó "odatenni" magát, mert ügyesen kell kombinálni a szálakat véges mennyiségű anyagból. Jöhetne nyugodtan hasonló rendszeresen.
-
GodGamer5
addikt
válasz E.Kaufmann #16 üzenetére
Be lehett pótolni később is.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Dr. Romano
veterán
válasz E.Kaufmann #19 üzenetére
Nekem is voltak családi fotóim 50-es hengerekben
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
#54625216
törölt tag
"Dehogy, sőt sok esetben az alapszituációból természetesen adódnak a választási lehetőségek, például a Late Shiftben egy ártatlan civil belesodródása egy rablásba."
Attól még a döntéseknek nincs lényegi hatásuk a sztorira.
A szereplők döntései egy történetben két dolgot szolgálnak: a történet lényegi mondanivalóját határozzák meg, vagy a szereplők karakterét. Ezek közül egyiket sem bízhatod a nézőre. Így az interaktív történetekben a nézőknek csak placebo döntések jutnak.
Ettől még egy interaktív történet lehet érdekes vagy szórakoztató, de nem azért, mert interaktív, hanem attól teljesen függetlenül (vagy annak ellenére).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1
- Eladó Dell Latitude 3310
- Eladó Lenovo ThinkPad T495s notebook