- Dragon's Dogma 2
- World of Warships
- Horizon Forbidden West
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fecogame
veterán
Összesen kilenc, egészen eltérő befejezést láthatunk...
Erre kiváncsi vagyok, mert ha jól emlékszem a Black Mirror hasonló filmjében csak egyféle befejezés lehetett.Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Nemrég "játszottam" végig az Erica című hasonló FMV játékot, ott is rendesen különféle befejezések vannak, nem pedig Mass Effect 3 szerű, hogy most akkor a legvégén melyik ajtót választod. A színészi játék abban sem volt kiemelkedő, de hát úgy látszik ez a stílus sajátja Megy a listára, teljesen áron ha nem is, de biztos megveszem majd ezt is.
A Slime draws near! Command?
-
Trailblazer
addikt
Deja vu. Mintha 1994 körül lett volna már egy interaktív filmes korszak...
Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V
-
GodGamer5
addikt
Köszi a tesztet. A Bunker meg a Late Shift nagyon jó volt. Ezt is meglesem.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
pomorski
őstag
Köszi a tesztet.
-
Cassi
senior tag
A Late Shift említése hatott, nem tudtam, hogy ez tőlük van. Már végig is nyomtam két endinget.
-
***ANDRÁS***
aktív tag
A Late Shift akcióban simán megéri. Van hozzá magyar felirat. Kb 1 órás film gyakorlatilag, kb 6-7 végkífejlest van.
-
GodGamer5
addikt
Na végigtoltam a "játékot". Picivel hosszabb mint a Late Shift volt, viszont valamivel gyengébb a sztori, de még így is szuper volt. Ja és a főszereplő csaj is nagyon szimpi.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
worxland
addikt
válasz Trailblazer #5 üzenetére
Azok rendes játékok voltak, FMV-vel megspékelve - legalábbis a jobbak. A mostaniak csak interaktív filmek.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
#54625216
törölt tag
Szvsz az interaktív film mint műfaj működésképtelen.
Minden drámának az az alapja, hogy a főhős elkövet egy hibát, ami végzetszerűen meghatározza a történet végkimenetelét. Ha az interaktív történet tanultsága az lenne, hogy bármit is döntesz ugyanoda vezet, akkor a néző átverve érzi magát. Ha több befejezés van, akkor a történet lényege veszik el - kivéve ha a befejezések annyira semmitmondóak, hogy kb. mindegy. Ha meg magát a sorsfordító hibát is megváltoztathatod, akkor nincs sztori.
Ez már a korai interaktív film kísérleteknél is elég jól látszott, valószínűleg ezért nem terjedt el a műfaj. -
Cassi
senior tag
válasz #54625216 #15 üzenetére
Dehogy, sőt sok esetben az alapszituációból természetesen adódnak a választási lehetőségek, például a Late Shiftben egy ártatlan civil belesodródása egy rablásba.
Időközben végignyomtam az összes endinget a Complexben, és nagyjából egyetértek a teszttel, ez egy 70%-os játék, nálam jónak számít. A LS-ben kicsit kreatívabban bántak az anyaggal, de így sem volt rossz. Sok függ attól, hogy az író mennyire hajlandó "odatenni" magát, mert ügyesen kell kombinálni a szálakat véges mennyiségű anyagból. Jöhetne nyugodtan hasonló rendszeresen.
-
GodGamer5
addikt
válasz E.Kaufmann #16 üzenetére
Be lehett pótolni később is.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Dr. Romano
veterán
válasz E.Kaufmann #19 üzenetére
Nekem is voltak családi fotóim 50-es hengerekben
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
#54625216
törölt tag
"Dehogy, sőt sok esetben az alapszituációból természetesen adódnak a választási lehetőségek, például a Late Shiftben egy ártatlan civil belesodródása egy rablásba."
Attól még a döntéseknek nincs lényegi hatásuk a sztorira.
A szereplők döntései egy történetben két dolgot szolgálnak: a történet lényegi mondanivalóját határozzák meg, vagy a szereplők karakterét. Ezek közül egyiket sem bízhatod a nézőre. Így az interaktív történetekben a nézőknek csak placebo döntések jutnak.
Ettől még egy interaktív történet lehet érdekes vagy szórakoztató, de nem azért, mert interaktív, hanem attól teljesen függetlenül (vagy annak ellenére).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Dell notebook topic
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz