- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Megjelent a Kindom Come: Deliverance (PC, XO, PS4)
- Red Dead Redemption 2 (Konzol)
- PC Game Pass
- War Thunder - MMO Combat Game
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #38 üzenetére
Nem az AI az oka ennek. Ez magából a temporális élsimításból eredő gond. Nyilván bármi, ami temporális élsimítást használ beleesik ebbe a gondba, és a szellemkép tökéletesen nem tüntethető el, noha persze lehet redukálni a mértékét. Az AI a DLSS 2-ben csak az előzményminták aktuális képhez való kombinálására van, de ez megoldható AI nélkül is. Ez attól függ, hogy valaki brute force megoldást akar (ehhez AI kell), vagy ír pár specifikus algoritmust (ehhez nem kell AI).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
válasz bitblueduck #38 üzenetére
CP2077-ben az artifactok nagy részét a DLSS élesítés csinálja. Én is meglepődtem, amikor kikapcsoltam az élesítést, hogy mennyit jelent Így nagyon kevés az artifact. Sima játék közben én már nem vettem észre egyet sem, míg élesítéssel szembetűnő volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- További aktív témák...