- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Dragon's Dogma 2
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
- The Crew Motorfest - Jövő hónaptól végre Steamen is elérhető lesz
- World of Tanks - MMO
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
Nem nagy baj, sokkal jobban várom a System Shock 3. részét!
-
-
őstag
Pont tegnap háborogtam a bajszom (borostám) alatt az e-mail láttán.
Szörnyű, pedig nagyon reménykedtem, hogy lesz belőle valami.Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
mr.perfect
tag
ez annyira tipikus, hogy valaki elkezd egy túl ambiciózus dolgot aztán szépen leáll a dolog és soha nem készül el.. Sajnálom azt aki ezt pénzzel támogatta
az élet egy elég szar játék de kurva jó a grafikája...
-
Xarina
aktív tag
Na ebbol sem nagyon lesz mar normalis jatek. Tudtommal joval tobb, mint 1 millio dollart szedtek anno ossze, azert az nem keves penz. 2 evre meg leallitani a fejlesztest tobb, mint baljos elojel.
-
félisten
Várós volt, de pont az ilyenek miatt válogatom meg nagyon, hogy mit támogatok előre...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 .............................................. CSERÉLEM: RX6600 8GB ITX <-> RTX3050 8GB ITX
-
félisten
na igen , csak hatalmas összeget szedtek össze egy remake-re. Ennyiből egy vadi zsír játékot lehetne készíteni. mi történt akkor abból a pénzből eddig?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Mans20
addikt
Mint a Black Mesa, 2050-re kész lesz.
-
félisten
-
sirdond
őstag
Nem kicsit meglepődtem,mikor megkaptam az emailt,mert bár nem követtem aktívan a fejlesztést, de a havi emailek alapján nem tűnt úgy,hogy halott lenne a project.
Egyébként nem szoktam ilyen kampányokat támogatni, de ezzel kivételt tettem, mert a System Shock név mai napig nagy kedvencem. Úgy látszik kár volt...
-
cskamacska
addikt
Black Mesa nagyja részével viszont már most játszhatsz.
Itt viszont valahol a játék felénél-harmadánál elfogyott a pénz, és vagy tudják pótolni saját bevételből, vagy kuka lesz az egész és egy pre-alpha változat nem marad utána.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
GypsFulvus2
őstag
válasz cskamacska #14 üzenetére
Ha nem készül el, a támogatók nem követelhetik vissza a pénzüket? Hogyan van ez jogilag? Támogatod, aztán ha kokóra költik, így jártál?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ribizly
veterán
Én csak azt nem értem, hogy mi olyan nehéz egy meglévő játék újraírásán. Hemzseg a piac a jobbnál jobb engine-eltől és toolkit-ektől. Jóformán tényleg el lehet indulni egy pár fős csapattal, akik ismerik az eredeti játékot és már foglalkoztak ilyennel korábban.
Onnan meg már kb copy-paste. Nem kell story-t írni, nem kell pályákat kitalálni, hanem másolni. Persze az se kis meló, de tervezhető, kalkulálható.Szóval itt most mi is történt?
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz GypsFulvus2 #15 üzenetére
A Kickstarter mossa kezeit, örül az 5% fee-jének (+3% és pár tíz centnyi payment process fee), a backer meg beszopta.
A Kickstarter a csalók paradicsoma.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
cskamacska
addikt
válasz GypsFulvus2 #15 üzenetére
Hát ha már elverték a pénzt, akkor ugye nincs mibül refundolni.
Amúgy ez nem egy előrendelés, itt adakozásos befektetés van, és reménykedés hogy a végén lesz belőle valami. Régen kiadóknál jobb irányítás / ellenőrzés alatt is minden második projekt kifingott, majd pont az amatőrök adnának ki siker játékokat minden alkalommal.
b.: Ráadásul 1.3 millió dollárról beszélünk
Mert az sok? Ha kelet-bendegúziai fejlesztőket alkalmaznak napi háromszori étkezésért cserébe akkor bőven ki lehet jönni ennyiből, de nyugaton egy közepes indie játékra nem elég.
ribizly:
"A source familiar with the project, speaking on condition of anonymity, told Polygon that “mission creep” and unrealistic ambitions had eaten up the Kickstarter funds, something that Nightdive largely confirmed. In an interview with Polygon, director of business development Larry Kuperman said that a strategy to pitch the game to publishers, in order to secure more funding, had not been successful."
"Kuperman said that he had been speaking with various publishers about funding development, but that Nightdive’s vision and ambition did not match with market expectations."
Magyarul nem egy teszkógazdaságos HD remastert akartak készíteni, hanem csináltak egy nagyjából a System Shockon alapuló prototípust, amit aztán el akartak adni a nagy kiadóknak, hogy majd az ő bőséges pénzükből játék lesz belőle. Tették ezt azután, hogy a SS játékok erős rajongói kultusz övezte közepes pénzügyi bukták voltak már 20 éve is, nagy kiadó az ilyet távirányítású bottal nem piszkálná meg.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
félisten
válasz cskamacska #20 üzenetére
na ne viccelj, hogy nem sok egy el nem készült játékért cserébe amiből semmi nem lett.
Egy meglévő grafikus enginet kellett dobnialá.Unreal4 motorra akarnak most áttérni,aminek havi 19 dollár a fejlesztői csomagja, amiben mindent biztosítanak. A játék elkészülte után 5 % az Epic-é cserébe az eladásból bejövő haszonnak. eddig meg Unityt akartak használni,ami hasonló elven működik.1.3 millió amit mi adtunk össze, plusz gondolom ők is akartak hozzátenni jobb esetben, volt egy alaptőkéjük. egy meglévő komplett játék átírására egy szinte ingyenes Engine-re.. csak munka kell hozzá, semmi más.
ja hát duma az nálam is lenne, hogy mit akartam csinálni, ha elúszik 1.3 millió dollár.Aki ismeri a Kickstarter bedőlő projektek nyilatkozatait, az ezen meg sem lepődik, tipikus.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
XuChi
addikt
Kellet a pénz Malibui hàzra, Ferrari-ra, kurvàra, meg Jacht-ra. Meglett, megvették, élnek mint a kiskiràlyok, aki meg adakozott, az bekaohatja. Így kell ezt csinàlni..... dögöljenek meg!!
-
ribizly
veterán
válasz cskamacska #20 üzenetére
Ezzel nem értek teljesen egyet. Ráadásul úgy meg főleg nem, hogy már volt egy demo is, amiből látszott, hogy nem amatőr munka. Kezdetleges, de nem amatőr.
Szóval na.A másik meg, hogy ki kellett számolni, hogy mennyi legyen egy példány és kb mennyi kell, hogy meglegyen a projekt. Mindenesetre örülök, hogy nem szaladtam bele. Majd ha egyszer megjelenik (haha ), akkor leárazáskor megveszem.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Chp
őstag
Oké. Ezeket a bohócokat se fogom többé komolyan venni.
-
cskamacska
addikt
Egy el nem készült játékért cserébe nyilván egy köszönöm is sok, de egy elkészült játék az már kemény pénzbe fáj. Nyilván ők is el akarták készíteni, csak nem az 1,3 milla keretei között.
Láttad a kezdetleges demójukat? Az, illetve a véglegesben annál jobb, grafika szerinted a Half Life 2-re(a mostani kicsit frissítettre, ami alatt a Source 2007 megy), a mostani Black Mesa-ra(ami a 2012-es CSGO-nál jobb, enyhén saját Source motort és leginkább saját asseteket használ), vagy a Titanfall 2-re(ami kvázi teljesen saját készítés, nyomokban mogyorót és Source motort is tartalmaz, amúgy minden játékelem saját ) hasonlított inkább arányaiban?
Mert egy játékmotor önmagában fingot nem ér, masszívan mögé kell rakni a művészi munkát hogy kinézzen valahogy, és pláne a programozói munkát hogy a játékmenet jó és tartalmas legyen. Jó minőségű zenéről, hangeffektekről, szinkron színészekről, mocap animációkról nem szólva, tételenként szép összeg, biztosan többszörösen belefér mai szinten abba a kickstarter pénzbe.
Igazából az van, hogy a SS egy viszonylag nagy és drága játék volt anno. Lecserélni az ősöreg textúrákat egy hangyaférfiasságnyival jobbra, és javítgatni a 20 éves kódon(feltéve hogy elérhető, ha nem akkor szopacs, és csinálhatnak sajátot drágán) olcsó, ezért szeretik a kiadók ezeket a teszkógazdaságos remastereket. Black Mesa szerűen adaptált módon újrázni már drágább és lassabb(nem azért nem fejezték még be 10 év alatt mert minden pénz kokóra ment el ), teljesen új, mai kinézetű és játékmenetű "inspired by System Shock 1" horror-kalandot kiadni meg minimálisan olcsóbb mintha a semmiből készítenék.
ribizly: De pont ez az, a demóból látszott hogy AAA minőségre pályáznak, arra az 1 milla nem elég. Arra elég, hogy ennek a demónak egy bővített-javított változatát, és a játék alapjait megmutogassák a kiadóknak, hogy ebből milyen frankó AAA játékot fognak faragni 18-36 hónap alatt. Hogy nézzenek ide a nagyságos kiadó urak, már mennyi elkötelezett rajongót/vásárlót tudtak gyűjteni minimál reklámból/pénzből, lenne rá kereslet bőven, adjanak pízt, jó bót lesz.
Nem adtak, nem lett..
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
félisten
válasz cskamacska #25 üzenetére
Nézd, nem értünk egyet,de nem akarlak meggyőzni semmiről, csak leírom, hogy én hogy látom és szerintem mi történt .Biztos, hogy hatalmas meló kell ehhez, ezt nem vitatom, de :
Szerintem a demó, amit bemutattak egy nagyon kezdetleges átültetése volt a grafikának az Unreal motorba, igazából egy alapszintű dolog volt, számomra még véletlenül sem keltette egy AAA kategóriás játék benyomását.Ezt egy valamennyi hozzáértéssel rendelkező egyedülálló egyetemista 2 hét alatt összedobja.
Ezek az enginék ezt tudják szinte már a legkisebb hozzáértéssel is.Itt egy kis ízelítő ebből:[link]
Egyértelmű, hogy egy 20 éves játéknál nem jöhet szóba az újratextúrázás a régi motorok miatt,és az is egyértelmű, hogy ha remaket készít valaki, egy ilyen idős játékból, akkor újra kell az egészet ültetni és értelmezni az új enginében a fizikát, a textúrákat satöbbi,de ezt ők is csak moddingnak hívják semmi több az is a kickstarter kampányuk neve.
Plusz kickstarter előlegben azt jelenti, hogy ez már tiszta haszon, egy meg nem jelent játékból, mert 22 ezer ember és 3 kiadó úgy döntött hogy ad rá pénzt.
Ez azért több mint 50 dollár / fő, annyiért megkapod first day a mai játékokat. Persze értem én, hogy van aki 2000 dollárt és van aki 5 dollárt adott ( én magam 10 dollárral támogattam őket,de átlagban ennyi jön ki)
A kiadók által nyújtott pénzről nincs infó, de egyértelműen jelzi,hogy nem lehetett bagatell összeg, hogy a legnagyobb kiadó a tavalyi év végére kérte megjelenést és ezért ők is azt adták meg.
Ehhez képest még nyáron is az volt, hogy jön a játék, satöbbi. 5 hónappal a megjelenés előtt azért már csak látom, hogy végzek e vele vagy nem, de az meg egyenesen röhej, hogy ilyen orbitális hülyeségekre hivatkozva a kitűzött megjelenési dátum után 2 hónappal bejelentik, hogy 18-24 hónap.- valószínűleg az történt, hogy a 3 kiadó perrel fenyegeti őket és kénytelenek befejezni a munkát akkor is, ha elcseszték a pénzt, vagy pedig bíróság.MI meg úgy sem tehetünk semmit, Kickstarter az erről szól. Ennyi sztori dióhéjban.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
őstag
Na, végre témához illő az avatarom!
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
Új hozzászólás Aktív témák
- Egér probléma
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Eredeti játékok OFF topik
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS notebook topic
- További aktív témák...