Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Na erre pont nem számítottam. Örülök a pozitív tapasztalatoknak mert listán van a játék.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Normál vagy nagyobb galaxist a 2500-as években is játszható sebességgel tud szimulálni? Mert ez még jelenleg is probléma az asztali pécéknél...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
dreampage
HÁZIGAZDA
Nagy és zsúfolt galaxisban nem játszottam eddig, részben mert közepes galaxist indítottam, másrészt a többi civilizáció elég szépen kiirtotta egymást. Teljesítménybeli problémákkal (Xbox One X-en legalábbis) nem találkoztam. De mivel nagyon szerteágazó és véletlenszerű a játék, ez nem zárható ki.
A játéknak soha nincs vége.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Valahol 10 és 20 óra között játszottam most végig egy közepes galaxist, de a 2500-as éveket elérve már durván belassult az egész játék, pedig annyira nem is gyenge a gépem. Mikor beütött a lategame krízis akkor már diavetítésben mentek a flották a galaxis térképén. Nem is merek megpróbálni large galxist sok néppel.
Sajnos maga a játék használ egy elég régi, nagyrészt egyszálas játékmotort...
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
kikikirly
senior tag
Hihetlen 2019-be még mindig 1 szálat használjon egy stratégiai játék,műfaj alapból CPU igényesebb a sok szimuláció, és egység megjelenése miatt(kivéve ha van valami nevetségesen alacsony unit cap pl Starcaft 1-2,Haegemonia stb,megtiltanám a stratégiai játékokba ezt a módszert,persze játékos oldalról könnyű ilyet bekiabálni, akkor is)
Ráadásul Paradox Interactive nem most indult garázs cég,hová teszik a pénzt,talán vissza kéne fordítani kicsit többet az engine fejlesztésére...[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
A gond az, hogy egy új engine megírása időben összemérhető a játék megírásával. Azt meg bevállalni akkor tudod, ha van pénzed. A paradox egyéb cimeiben is ezt a Clausewitz valamit használja, hasonló problémákkal.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
saelin
veterán
Nekem megvan ps4 pro-ra. Még nem járok ott benne, hogy ez problémát okozna. Viszont ezt tegyük hozzá, hogy itt a galaxis maximális mérete 600 csillag! Pc-n úgy tudom ez sokszorosa, plusz a leggyorsabb játéksebesség is elmarad a fő platformé melett.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
hombre[EU]
veterán
Nagyon is érdekel, de félek,hogy rengeteg időt és elhivatottságot kíván. Meg lehet azt mondani,hogy mennyi az annyi? Napi másfél órával "mūködhet" vagy nem is érdemes leülni elé?
Life, Uh, Finds A Way
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz hombre[EU] #10 üzenetére
A játék legérdekesebb része az eleje, a felfedezésekkel meg mindennel, az mondjuk 3 óra. Utána kicsit leül a játékmenet mikor már összeérnek a birodalmak határai, megnő a mikromanadgement. Ezt az időszakot egy "közepes" krízis dobja fel, a végjátékot meg egy jelentős krízis. Ennek a két utóbbinak a minimális kezdési időpontját lehet csökkenteni, maximum lemosnak a térképről.
Így mondjuk 10 óra sacc / kb.Kezdőknek javaslom új játékhoz, hogy a "marauders" vagy mit, ami a felbérelhető fosztogatókat beteszi a játékba azt kapcsolják ki, mert eléggé szívás tud lenne a játék elején egy, a tiednél 10x nagyobb ellened felbérelt flotta.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
kikikirly
senior tag
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz kikikirly #12 üzenetére
Valójában most először sikerült végigjátszanom teljesen egy játékot, korábban az előző gépem túl hamar feladta. Bár az is igaz, hogy többnyire a StarTrek totál konverzió moddal használtam, az se segített teljesítmény oldalon.
Amúgy flották vannak nem hajók, sok kis hajó, sok színes villanás, olyan SW jellegű tömeges csatákkal csak annyi a különbség, hogy egy minimális szinten beállítható a hajók viselkedése. Rohamozás, középtáv, távolról lő. De csatában maguk mennek, nem tudsz beleszólni, csak x idő után visszavonulót fújni.
Ugyanakkor kellően beteg játék, ha a megfelelő etikával rendelkező fajt választod, akkor el tudsz rabolni embertömegeket az ellenséges népektől és a néped megeszi őket ebédre. Lathland Adorable Barbaric Despoilers videószériáját javaslom a témában, elég vicces.
hombre[EU]: és elsőre a krízis erősséget is érdemes levenni alacsonyra.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Vesa
veterán
Rémálom lehet egy ilyen játékot konzolon játszani, bárki, bármit is mondjon! A stratégia műfaja PC platform only, az egyetlen oka annak, hogy konzolra is kiadják -letojva a játékosokat-, az természetesen a profit, hiszen a konzolos piac nem kicsi. De ettől még ez a múfaj egér/bill. párosra van kitalálva, kontrollerrel az idegbaj kategória. Cities:Skylines-t próbáltam konzolon, az elleneségemnek nem kívánom (PC-n kb. 600 órám van benne). Iszonyat volt kontrollerrel játszani. Paradox is egyre hülyébb lesz, bár üzleti szempontból kétségtelen, hogy előnyös lehet. A játékos meg szívjon ha megvette, az már kit érdekel...
Egyébként kiváló játék a Stellaris, bár aki elejétől játszik vele, annak meg kellett barátkoznia azzal, hogy a jták mára teljesen átalakult az első verziókhoz képest. Véleményem szerint előnyére, de van aki ezzel nem ért egyet. Paradox cím lévén rengeteg a DLC, ezek között van pár igen combos tartalommal megáldott is, ezeket érdemes beszerezni, mert az alapjáték lehetőségeit nagyban kitolja.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Xaels
félisten
Csak megsúgom, hogy a PS4 megjelenése óta támogatja, az XO meg nem olyan rég óta, de már az is natívan kezeli a billentyűzet egér párost. A támogatás a fejlesztőkön múlik.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
saelin
veterán
Amit mondasz az nem teljesen igaz. A Cities tényleg nem épp a legjobb kontrollerrel, ott még én is néha sóhajtoztam, hogy ez jó macerás. Ellenben próbáld ki a Surviving Mars-t és utána a Stellaris-t! Egyből észre fogod venni, hogy ennél a két játéknál piszkosul eltalálták az irányítást kontrollerrel. Egy warcraft-nak vagy starcraft-nak tényleg nincs értelme konzolon, mert ott azért gyorsan kell reagálni, de ezeknél a címeknél amit felsoroltam nem. Ha olyan van le pause-olod és tiéd a világ összes ideje.
Ez olyan, mint amikor anno ment az aggódás a diablo 3 irányítása miatt, hogy biztos jól le lesz egyszerűsítve stb, vagy amikor jön valami mmo és mondják sokan, hogy az játszhatatlan kontrollerrel.... NEM! Játszottam a Final Fantasy Xiv-el és egy kis tanulás után hihetetlenül kényelmes volt. Legfőképp healer-el volt sokkal jobb játszani, mert a hozzá kitalált panel nagyon könnyűvé tette a gyors reagálást a helyzetekre. Szerintem mindem megoldható, ha elég energiát fordítanak rá. Nézd meg a Nioh PC-s irányítását vagy a Nier Automata-ét. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy tök mindegy milyen periféria van a kezed alatt, ha a tartalom gyártók szarnak a normális kivitelezésre.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
dreampage
HÁZIGAZDA
válasz hombre[EU] #10 üzenetére
Működik napi 10 perc szabadidővel is, csak soha nem fogsz a játék végére érni. Nagyon be tudja húzni az embert, ha rákapsz az ízére, és mindig történik valami. Egyik teendőről mész a másikra, nagyon aprólékosan kell kezelni mindent (bolygók felszíne, vezetőség, tudósok, népesség stb. stb.), meg sem kíséreltem leírni a lehetőségeket, mert ahhoz túl összetett. A játék bármikor megállítható és menthető, szóval nem olyan, hogy "muszáj" vele órákig játszani, de úgyis magába szippantja az embert. Nekem csak a saját civilizációmat létrehozni több, mint egy óra volt, és csak akkor kezdődött maga a kaland.
A játéknak soha nincs vége.
-
Diopapa
addikt
Én elhiszem, hogy jó meg kényelmes, de a menükön végiglépkedni számomra olyan lenne mint boxkesztyűvel hangyát szedni. De örülök, hogy jött konzolra is, talán így többen megismerik, megszeretik.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Assassin's Creed Odyssey
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kompakt vízhűtés
- Az amerikai hadsereg lát fantáziát az OLED kijelzős hordozható eszközökben
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...