Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz tpmportal #3 üzenetére

    Egyértelmű volt, hogy a Blizzardnak megéri "mmorpg-síteni" az offline játékokat, elég összehasonlítani a Starcraft és a WoW bevételeit, hogy rájöjjünk, miért. Nem ők az elsők, akik ezt teszik és nem is lesznek az utolsók.

    A kérdés csak az, hogy a kalózok mit tesznek ellene. Mert hogy tenni fognak, az tuti. Minél jobban akar a közönség valamit, annál jobban igyekeznek majd a release group-ok, hogy ők legyenek az elsők, akik ezt lehetővé teszik. Hackelt "battle.net"-re számítok (azaz a kliens azt hiszi majd, hogy a battle.netre csatlakozik, miközben egy dedikált szerverprogira a LAN-on), vagy pedig magát a játékot írják át valahogyan. Ezek után marad az unalomig ismert felállás: a tört verziót használók már vígan fognak lanolni, míg a fizetővendég szív a battle.net-tel.

Új hozzászólás Aktív témák