Új hozzászólás Aktív témák

  • Niquis

    aktív tag

    Érdekes, amit mondtok. Nekem az új játék inkább közelebb hozta a szereplőket. Kicsit jobban azt láttam belőle, hogyan indul az ilyesmi mozgalom: alulról, fokozatosan. Meg hogy egyénekre koncentrál: Raynor nem olyan egydimenziós űrcowboy mint eddig. Sokminden, ami pozitív, azt a faszább megjelenítésből vélem levezetni, hogy nem 50x50 pixel dumál néha hozzám, hanem többet látok a karakterből és a hajóból is.
    (Kicsit azzal érzem analógnak, mint ami a Star Trekben történt, amikor a Next Generation után a Voyager jött. Ott sem az "eljutunk oda, ahol ember nem járt még azelőtt" volt már a középpontban, hanem eljutottunk bazmeg, de most hogy megyünk haza?:) Nem volt globális, hanem családközpontúbb lett, legalábbis mindig ezt éreztem hangsúlyozva, hogy a hajó egy nagy család.)
    Azért nem értettem, min megy a fanyalgás, mert nem érzem, hogy bármi égetően hiányozna, de lehet, hogy ha komplexebbek lesznek a következő részek, akkor már tudni fogom. Az Avatar sem igazán tetszett másodjára...
    Viszont, ha már ennyi idő telik el két rész között, nem lehet, hogy pont azzal foglalkoznak, amit kifogásoltok? Pár új pálya hozzádobása nem igényel másfél évet. Még a Blizzardnak sem.:)

    "És ha helyzet van, akkor mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet."

Új hozzászólás Aktív témák