Új hozzászólás Aktív témák
-
#05364992
törölt tag
válasz GeryFlash #92 üzenetére
D3D11 van, de a valve felmérései alapján (Steam Hardware & Software Survey) a játékosok cirka 40%-a a mai napig nem rendelkezik olyan vassal, amin D3D11-es program futtatható. (Tehát vagy XP-t használ, vagy olyan régi a VGA-ja, hogy a D3D11 nem skáláz addig vissza, ez utóbbi a D3D8-at, vagy annál régebbit támogató VGA-k köre.) 40% túl nagy vásárlói bázis hogy csak úgy figyelmen kívül legyenek hagyva, így nem lehet a D3D11 állapotváltásokkal kapcsolatos vívmányait használni. (Vagy mindenhol használják, és erre építik az egész architektúrát, vagy sehol, köztes megoldás nincs.)
Az Aion a CryEngine 1-re épül, ami 2004-es technológia (a WoW is 2004-es). Az könnyen előfordulhat hogy a művészeti részleg jobb melót végzett ott, és a CryEngine a maga korában igen kifinomult, fejlett cucc volt, de nem modern abszolút.
SW:ToR-hoz kapcsolódóan: egy korábbi interjúban valamelyik designer-ük említette pont, hogy direkt veszik a grafikát képregényesre, hogy így adjanak a cuccnak egyedi megjelenést, amivel kilóg a többi játék közül. Szóval a művészeti döntésnek ez az indoka, a technológiaiaknak meg a korábban említettek.
-
GeryFlash
veterán
válasz Healbacsi #99 üzenetére
és akkor azt össze lécci, ha a oww 2004-es megjelenésekor igen is úgy nézett ki, mint egy (nagyon) szép grafikájú másik 2004-es nem mmo játék, és zaóta letelt 7év, azóta hússzor jobb hardverek vannak, és sokkal gyorsabb netkapcsolat, akkor az most hogy van, hogy kiadnak egy 2006-os grafú játékot 2011-ben? hmm?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz Healbacsi #102 üzenetére
szép, de szarul lett optimalizálva igen! szép, de lehettet volna barátibb gépigény igen! de mikro omlott össze egyszer a kliens?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
nuke7
veterán
válasz #05364992 #101 üzenetére
40% az nem kevés, ez tény...
viszont figyelembe kéne venni, hogy ez a 40% ha nem költ a gépére, vajon mennyit költ játékra..? -> szoval ez kicsit sántít... ergo nem olyan nagy vásárlói bázis/potenciális vevő veszteség lenne a jobb grafika...amugy értem, hogy az mmo-nak miért kell, hogy rosszabb grafikája legyen, de azért mégis
greyflash meg trollkodik/hsz-t gyűjt...
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Healbacsi
őstag
válasz GeryFlash #103 üzenetére
Ez az utolso amit fogok neked irni, mert sajnos ertetlen vagy. Te magad is elismerted, hogy Dalaranban a fantasztikus gep amin lattad a wowot beall mint a gerely. Talan ez azert van, mert baromi kicsi teruleten rengeteg mozgo jatekos, rengeteg textura van, amit a kliens folyamatosan leszamol, ettol lesz lassu, mert mindent be kell pasziroznia a memoriaba, amit nem tud, az meg virtualisba, es szepen jojozik melyiket helyezi eppen at a fizikaiba.
A wow motor igazi meroi ezek. Vagy peldaul Wintergrasp. Wg alatt a kornyezo teruletek sorra belagoltak, mert a serverek nem tudtak jol megosztani azt, hogy 200 ember egymasnak esett.
Az aionnal ugyanez tortent. Pvp-ben nagyon sok ember engedtek ossze, es jo ideig osszeomlottak a kliensek, meg patch is volt hozza, amely megprobalt ezen javitani.Itt nem a szepsegrol van szo, hanem arrol, hogy egy 1 szemelyes jatekban a leszkriptelt palyakon nem lesz olyan szituacio, hogy drasztikusan akar 1 fps-ala esik a kep, mert beozonlik egy rakas ellenfel. Egy mmo-ban barmely pillanatban lehet ilyen. Ezert egy olyan motort probalnak mindig alatenni, amely nagy jatekosszam egyideju jelenlete, mozgasa, csataja alatt is viszonlag stabil es elvezheto maradjon. Egy szuperszamitogep kellene ahhoz, pl, hogy egy crisis szintu grafikat toljanak be egy mmo-ba amikor nehany tizedmasodpercenkent mas skillt nyom be a jatekos, amely ujabb es ujabb effektet hoz magaval, es nem csak annyi, hogy tavcsoves pityuval lelosz egy ort, az osszeesik aztan csa, nem mozoh senki es semmi.
Gondolom profi programozo lehetsz olyan szinten, hogy wow bonyolultsagi szintu programokat latsz at ugy, hogy hat ez bizony szarul lett megirva, mert miert nem csinaltak meg jobban ahogy telt mult az ido.
Pont te irod, hogy 6 ev utan meg mindig nem eszik nagy gepet a jatek.. Szerintem meg pont ez az elonye, hogy 6 ev utan nem kellett 3x lecserelni a teljes konfiguraciot, hanem csak megvenni (vagy nalatok letolteni) az ujabb reszeket.
-
Meglivorn
aktív tag
válasz #05364992 #101 üzenetére
"SW:ToR-hoz kapcsolódóan: egy korábbi interjúban valamelyik designer-ük említette pont, hogy direkt veszik a grafikát képregényesre, hogy így adjanak a cuccnak egyedi megjelenést, amivel kilóg a többi játék közül. Szóval a művészeti döntésnek ez az indoka, a technológiaiaknak meg a korábban említettek."
Igen. Jobban skálázódik, időtállóbb. Kevésbé érzékeny a grafikai beálltásokra.
Ugyanakkor a motor egyátalán nem rossz, piszok részletesek a modellek, arckifejezések, a technikai apróságok.
http://cdn-www.swtor.com//sites/all/files/en/classes/sith-inquisitor/j2e9/ss_03_FULL.jpg
vs.
http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/may/tier12_warlock_male_alliance_s.jpg
De még mindig állítom, hogy nem ez a lényeg.Meg lehet nézni Aion hogy néz ki minimálgrafikán. Rettenetes. A játék nagyon szép. de a 2,6-os c2d-m egy fortress raiden egyszerűen meghal, egyetlen FPSt nem bír kipráselni magából (4 giga ram és egy 560ti mellett).
-
#05364992
törölt tag
Noh ez egy érdekes felvetés. A gondolatmenet amit írsz logikus, de a valóság nem mindig törekszik a logikára, pláne ha emberi tényező is van a képletben. Igazából erre valami piackutatás tudna választ adni, de én programozót ritkán láttam azzal foglalkozni, hogy ilyen kutatások eredményét elemezgesse.
Nem véletlenül, saját tapasztalataimból kiindulva, a kóder tanoncokban mély nyomot hagynak a valószínűség számítás/matematikai statisztika órák, pláne a vizsga részük. Legalábbis nálunk így volt.
Szerk.:
Meglivorn(#108): A motor ami az SW:ToR alatt dolgozik, technikailag nem gyenge darab az tuti. HeroEngine néven fut, emlékszem korábban olvastam cikket arról, hogy a növény/táj renderelés hogy zajlik a motorban, és igen szép, ötletes megoldásokat alkalmaztak. (GPU Gems 2, első fejezet)[ Szerkesztve ]
-
nuke7
veterán
válasz #05364992 #109 üzenetére
értem én, hogy nem a programozo felel ezékért, hanem a project manager-nek / lead manager-nek kellene ezekkel is foglalkoznia, és akkor ezek után kellene elkezdeni írni a kódot...
nyilván azért van ez "képregény szerű graf milyen egyedi" duma, mert valsz így tudták megoldani, hogy ne nézzen ki nagyon csúnyán minimumon.
Mostmár csak azt kéne tudni - amire eddig nem nagyon kaptam választ, bár nem is igazán mentem utána - hogy az ingame videok amiket látunk vajon a min. vagy a max. grafikai beállítást használják-e...https://youtube.com/user/nuke7
-
Wolverine
félisten
válasz GeryFlash #74 üzenetére
A tört szervernek annyi köze van a WoW-hoz, mint a CoD-nak a taktikai körökre osztott RTS-ekhez - semmi a világon.
És ahogy már említették: Molten Front, ahol csúcsidőben egyszerre 50-60 játékos és 50-60 mob csépeli egymást, kb. mindent képes megfektetni. Teljesen nem öli meg a csúcsgépeket sem, de akadni fog a rengeteg spelleffekt miatt a te géped, és az ezek mögött levő sebzések számolása miatt a szerver is.
Ha lesz valami hasonló a TOR-ban is, akkor ott lemérhetjük a motor erejét. Ha nem lesz, akkor is megoldható lesz a dolog, csak szervezést igényel majd.Ja igen, egy példa arra, hogy a tömeg mire képes egy MMO-ban: a WoW-ban pár hete egy játékos által szervezett eventen megjelentek párszázan (talán több, mint ezren), és beomlott alattuk a komplett szerver, mert sikerült túlterhelni. Aztán ezt megcsinálták még két másik szerveren is. A főkolomposokat, akik ezt szándékosan előidézték, azóta bannolták.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Viktor77
titán
Ja, annyira fos, hogy az elérhétő legjobb technika van a szerverek alatt.
Mindent le lehet rohasztani, csak akarni kell. Ha valaki direkt csinálja (márpedig direkt csinálta), akkor azzal az én játékomat rontja el (már ha én is azon a szerveren játszom). El is várom, hogy banolják.Csinálni kell. Kész. Pont.
-
#05364992
törölt tag
"The following rules are not meant to be exhaustive, and Blizzard reserves the right to determine which conduct it considers to be outside the spirit of the Game and to take such disciplinary measures as it sees fit up to and including termination and deletion of the Account."
[link]Ergo ők döntik el kit, mikor és miért bannolnak, nincsenek kőbevésett szabályok mindenre. Így viszont kiskapuk sincsenek. Ezt amennyire én tudom, máshol is így csinálják.
Szerk.:
"You agree that you will not, under any circumstances:
...
H. disrupt or assist in the disruption of (i) any computer used to support the Service (each a “Server”); or (ii) any other player's Game experience."Ráadásul még benne is van pontosan, hogy a szervert lerohasztani tilos.
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
Mutass egy olyan szervert, ami kibírja, ha párszáz/ezer user percenként egyenként többezerszer elküld egy emote-ot (ez könnyen megcsinálható: ír rá egy makrót az ember, amelyben ez az emote szerepel a karakterkorlát eléréséig; aztán bindeli az egérgörgőre és elkezdi pörgetni). Olyan adatforgalmat generáltak, ami DDOS-ként működött.
Ráadásul a ToS-ban benne van, hogy szándékosan ilyesmit csinálni tilos, és a "jutalma" végleges ban. De ezt beidézték eggyel előttem.[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
nagyúr
-
Kassh
csendes tag
válasz Wolverine #113 üzenetére
mellékesen hozzá lehet tenni hogy az egyik szervezőt (Swiftyt) már unbannolták a fanbase-je és egyéb hiresebb (Athene) gamerek miatt biztos beszartak hogy a felbőszült fanok felszabadulnak pár szerverre és megölik azokat
témánál maradva csak annyit mondanék hogy ennyi erővel az összes MMO ultima online klón mert az volt az első SŐT az összes RPG a valós élet klónja SŐŐT minden ember a többinek a klónja!! ÚRISTEN MOST MI LESZ
imádom az ilyen és ehhez hasonló értelmi szintű hozzászólásokat -
Wolverine
félisten
Swifty az eredeti eventet szervezte, nem a szerverbedöntést. Ezért oldották fel a banját, és nem a fanjai vagy Athene miatt. Pláne, mert Athene-t is kivágták már korábban.
#120: nem, azzal sem. Ilyenkor ugyanis az adott instance-ot gyilkolják meg a résztvevők.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
sti10p
senior tag
Hát ennek a grafikája még a KOTOR 1 szintjét se éri el.
XY
-
Tigerclaw
nagyúr
Amellett, hogy ezt a játékot teljesen felesleges összehasonlítani a wow-al, a wow minősége sok MMO-nak irányt mutat. Az sw:tor új utakon jár, már csak azért is, mert egyedi sci-fi mmo és nehéz lesz megoldania, hogy ne csak egy mmofps legyen belőle.
A wow-ból nem a játékelemeket érdemes "ellopni", hanem azt ahogy a minőségből és a mennyiségből sem engedtek. Persze ezt a wow alapjátékra értem és talán az első kiegészítőre, mert ennél a kettőnél még magas minőséget kaptak a játékosok.
Ami fontos:
-sok és nagy zónák (már induláskor)
-egyedi zónák, hogy ne legyen unalmas a szemnek sem a játék
-sok és értelmes questek (ne csak grindelés)
-sok és minőségi insta (már induláskor)
-talentrendszer (talán ez az egy amit érdemes ellopni a wow-ból, de szigorúan az alapjátékból, nem pedig a cataclysm lebutított hulladék rendszert)
-a skill/cast -rendszer ne sorbaállós legyen, hanem megszakítós/felülírós
-ne legyenek túlanimálva a skillek, legyenek pörgősek
-ne legyen milliónyi nyavaja, ami miatt mindig tele van a táska
-a craftrendszer hasznos legyen és ne legyen success-fail rendszerűAz a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Wolverine
félisten
Zseniális ötlet egy single game grafikáját összehasonlítani egy MMO-val. Tényleg. Eddig csak 54354-en tették meg.
#126: a WotLK-beli WoW-talentek már elérték azt a szintet, amikor olyan szinten bonyolultak voltak, hogy nagyobb esély volt elrontani, mint egy megfelelőt összehozni. A túlbonyolított skillek és talentek nem pozitívumot jelentenek egy játékban, hanem hátráltatjá a kezdőket.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Wolverine #128 üzenetére
Azt tudom, hogy nagyon nehéz összerakni és optimalizálni PvE-re és PvP-re egy olyan szintű talentrendszert, ami a korábbi wow-ban volt, de ez a játék egy kiemelkedő eleme. Sokan nem akarnak altozni és maga a fejlődési rendszer is az altozás ellen van, mivel nem lehet minden altnak kigrindelni az XPt, geart, reput, craftot rövid idő alatt. Main karival meg hamar unalmassá válhat a játék és erre volt nagyon jó megoldás a magas szintű talentrendszer, amit eddig csak a wow-ban láttam és a wow-ban is csak a cata előtt.
Inkább legyen komoly talentrendszer, amit hosszú hónapokon éveken keresztül optimalizálnak, mint egy egyszerű, ami unalmas nem alkalmas a feladatára.
Sokan szerintem tévedésben vannak. A játékosok többségét sosem érdekelte, hogy melyik későbbi MMO mennyit "lopott" a wow-ból és más MMO-kból, csak az hogy jól sikerült-e a "lopás". Az se érdekelte anno a sokmillió előfizetőt, hogy a wow fejlesztők melyik játékból és mit "loptak". A végeredmény nagyon jól sikerült.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Wolverine
félisten
válasz Tigerclaw #129 üzenetére
Egy egyszerűbb is megoldhatja a feladatát, miközben nem rettenti el a kezdőket vagy azokat, akik nem akarnak rengeteg időt beleölni az optimalizáció számolgatásába (vagy az ezzel foglalkozó oldalak tanulmányozásába). Szerintem egy elrettentően bonyolult rendszer károsabb a játék számára, mint egy egyszerűbb, átláthatóbb, érthetőbb.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Raysen623
addikt
Sziasztok! Alábbi linken akit tényleg érdekel meg tud nézni két videót ami bár kamerás, de a grafika szerintem max-on van! Nekem e két videó óta tetszik a játék
http://www.youtube.com/watch?v=IScb4CVXBJE
http://www.youtube.com/watch?v=YmD-daVg55kTémához szólva: hamár PVP akkor bizony a wow nem arra lett kitalálva hogy 200 ember üsse egymást egy helyen. Az AION elvileg már ezt is tudhatta volna de nem sikerült nekik! Ilyen esetekben van egy billentyű kombináció ami segít visszavenni a gafikából (lekapcsolja a nem lényeges mozgó elemeket). Van akinek ez segít van akinek nem. Nekem egy core2quad procim van 4Gb memória és ATI 6950-es 2Gb-os verzió és sajnos akad a game. Ezt akárhogyan is nézem ténylegesen az optimalizálatlanság jele. Sokan ezért hagyták ott, és az elkúrt pvp rendszer miatt nem a content és endgame hiánya miatt.
Az AION fórumok meg azért üresek mert ott az emberek játszanak és nem ide irogatnak
Utóbbi mondatomat nem kell komolyan venni[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
kexksz
addikt
Csak nehogy azok, akik szarozzák a grafikát sírjanak majd, hogy nem megy a gépükön maxon, pedig a krájzisz kettő majdnem megy ultraüberhájg direktiksz huszonnyócban.
Ja vagy hogy azokat nem is érdekel a játék, csak azért járnak ide hogy beírják mekkora szar a grafika. Világos. (Legalábbis egy embert nem láttam még, aki azt mondta volna, hogy tetszik a játék de mégsem érdeklni, azért mert szar a grafikája. )
-
- = Zk = -
félisten
#20-ban rávilágítottak mondandómra
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Ez a TOR - WOW hasonlítgatás dettó CRYSIS - COD. Ugyanaz a műfaj, de lényegében teljesen eltérő. Megjegyzem ez a SW MMO már egy kicsit sok..... De láthatóan sokan szeretik....
All→M8
-
- = Zk = -
félisten
válasz callmeakos #144 üzenetére
" Ugyanaz a műfaj, de lényegében teljesen eltérő "
bingóóó!..." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Wolverine #130 üzenetére
Én sosem szerettem a kimaxolt pro talentbuildeket. Mindig a saját utamon jártam és ezt szerettem a régi wow-ban. Nem szólt bele, hogy milyen hülye buildel akartam játszani. Megadta a lehetőséget és ennyi. Ráadásul anno még szàmítottak a classok egyedi jellegzetességei, ma meg ez a bring the player, not the class megy. (ami egyrészt érthető, de én a régi módszert jobban szerettem) Az SW:TOR ban nem tudom milyen rendszer lesz, de remélem lehet egyedi karaktert épiteni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
-
Djuree
félisten
van benne bőven elég tartalom 55-ösöknek is. igaz még nem próbáltam, nem vagyok még 55-ös, nem is igen leszek, egyik mmo-val sem tudok annyit játszani hogy maxos legyek, megunom hamarabb, majd egyszer a tökéletes mmo-ban maxolok egy karit de amúgy minden mmo-ban a szintezés a legjobb, ezért is indít majdnem mindenki új karit, ha egyet kimaxol ...és ebben az aion nagyon jó, jobb mint a wow, szerintem legalábbis.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Raysen623
addikt
Pedig megéri 55-ig elmenni! Én 40-től 55-ig nagyon hamar eljutottam! Meg is voltam lepődve tőle hogy napi max 1-2 óra játékkal ilyen hamar meglett! A szintezés pedig a mentor küldik óta még könnyebb Ez nekem is tetszik, persze lehet más utat is bejárni.....
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
-
nagyúr
válasz Wolverine #153 üzenetére
szerintem ez az aktív játékosok eloszlásától függ, amit viszont meghatároz a játék életkora. a wow viszonylag régi mmo, a játékosok túlnyomó többsége az endgame-t és az aközeli tartalmat nyüstöli. egyedül kínlódni groupra megálmodott dolgokkal meg nem buli. az aion meg viszonylag friss, a játékosok eloszlása lineárisabb, és a legtöbben nem játszották végig a low és midlvl tartalmat annyiszor, hogy inkább átrusholják, csak legyen már vége.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
7
addikt
Az offot kéretik mellőzni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Lightyear - befektetési app
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xbox Series X|S
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Synology NAS
- TCL LCD és LED TV-k
- Óra topik
- További aktív témák...