2019. szeptember 23., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Xaels


Xaels
(félisten)
LOGOUT blog

Ideje elkezdeni a hype-ot, mindjárt itt a november.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#2) Cifu válasza Xaels (#1) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Egyéni vélemény, kéretik ennek megfelelően kezelni.

Lehet velem van már a baj, de én nem tudok lelkesedni a Star Wars franchise-ért. Sem a filmek, sem a játékok nem hoznak lázba évek óta, mert egyszerűen futószalagon érkező gyatra tucattermékek. Legutóbb a Battlefront 2-őnél jártam meg, mert ugye ígértek űrharcot (X-Wing és Tie Fighter feeling...), sőt, azt, hogy a játék elején birodalmiak leszünk.

Felvillanyozott, vártam, aztán lett nagy pofára esés. Az átvezető animációk és a grafika minősége önmaga dicséretes volt, de ennyi pozitívumot tudtam felhozni vele kapcsolatban. Irgalmatlan sz@r játékmenet (az ellenfelek mesterséges intelligenciája alulmúlta a 25 éves Dark Forces-t is), nehezen élvezhető űrhajó-irányítás (hogy a fenébe tudták vajon megoldani 27 éve az X-Wingben?), jól induló, de aztán paródiába hajló történet.

Ha meg ezt valaki felhozta, rögtön jött az oltás, hogy ez egy multi-player játék, a single csak betanulásra van. Ahaaaa.... Mondjuk nekem a multi sem jött be, de mindegy. :U

Megnéztem az E3-as videót, és vakartam a fejem. Ugyanazok az alapok, mint annyi más SW játéknál, hogy egyszer csak Jedik leszünk és jajj, de jó (ha így haladunk, lassan egy légiónyi Jedi élte túl Anakin és a Császár vérengzését...).

Bakker, legalább lenne valami szabadság, mint anno a Dark Forces 2-nél, hogy gonoszak is lehetünk. Na... De itt még ez sincs. 12 pont egy tucat TPS játék, ahol a skineket lecserélték a Star Wars karaktereire. :U

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#3) Xaels válasza Cifu (#2) üzenetére


Xaels
(félisten)
LOGOUT blog

Majd meglátjuk milyen lesz, egy elég sűrű hónapban érkezik, a Death Stranding meg a Doom közé. Konzolon nincs SWTOR, így maradt a Battlefront meg a Lego játékok. Amúgy egyetértek veled, hogy a Battlefrontok nem lettek az igaziak, el voltam pár órácskát velük. Nekem pl. Jedi Power Battles vagy a Force Unleashed játékok jöttek be leginkább ebben az univerzumban ezért is vagyok kíváncsi a Respawn mit fog alkotni.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#4) Cifu válasza Xaels (#3) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Azért lássuk be, hogy három elég drasztikusan eltérő játékról beszélünk. :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#5) hombre[EU] válasza Cifu (#2) üzenetére


hombre[EU]
(aktív tag)

12 pont egy tucat TPS játék, ahol a skineket lecserélték a Star Wars karaktereire. :U

Trlube trafáltad,mert ez pontosan így történt :) "Uncharted lézerkardokkal"

you must be the change you wish to see in the world

(#6) Cifu válasza hombre[EU] (#5) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Pedig erről a háttérről especiel semmit sem tudtam... :U

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#7) Xaels válasza Cifu (#4) üzenetére


Xaels
(félisten)
LOGOUT blog

Mármint DS-FO-DOOM hármasra gondolsz? Igen nagyon eltérőek de azért 3 teljesárú játékot kevesen engednek meg maguknak 1 hónapban. Amúgy meg olyan mindegy mert nekem meg van erre az évre a favoritom már aminek sokáig fix helye lesz a PS4-en úgy néz ki.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#8) ALBY


ALBY
(senior tag)

Képen a galaktikus birodalmi furkósbot

A lónak is két oldala van mégsem hanglemez...

(#9) Raysen623 válasza Cifu (#2) üzenetére


Raysen623
(addikt)

Teljes mértékben el tudom fogadni a véleményed, azzal a kivétellel hogy nekem az új SW mozifilmek is tetszenek, mert képes vagyok elengedni, sőt elvágyódom a Luke korszaktól már jó ideje. Talán ezért is imádtam annyira az SWTORT anno és haragszom az EA-re amiért elkaszálta.

A most érkező új SW játékkal a legfőb bajom, hogy megint egy nyálas takonypóccal kell beérnem egy igazi Jedi helyett, akivel eldönthetem legalább olyan mértékben mint a SW Jedi Academy-nél milyen árnyalatú erőhasználó akarok lenni.

(#10) Soponyai válasza Raysen623 (#9) üzenetére


Soponyai
(csendes tag)

Nekem sem szimpatikus a színész karaktere itt (Gotham sorozatban remek egyébként), szívesebben játszanék valamilyen idegen, nem emberi fajú karaktert.
A grafika jónak néz ki, de sajnálom hogy nem lehet csonkolni. Reméljük jobb lesz, mint amilyennek kinéz.

Steam: psoponyai

(#11) tibaimp


tibaimp
(őstag)

Killódik az EA ezzel a SW-vel.
Adják oda az Ubisoft-nak a jogokat, legalább készít egy jó kis open word űrszimet, több bolygóval és bolygórendszerrel, a filmekből ismert helyszínekkel. Állítom, hogy ma már meg tudnák csinálni ha akarnák olyan "Farcry szerűen" csak itt bolygók lennének meg naprendszerek.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#12) oriic válasza tibaimp (#11) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Na akkor lenne nagy anyázás ha az SW jogok Ubihoz kerülnének. :D

Live-Die-Respawn

(#13) markknight válasza Cifu (#2) üzenetére


markknight
(őstag)

Maradjunk annyiban h nehéz a téma. Ami 2003, 2007-ben jó volt, most szarnak festene. Nem lehet jó játékot csinálni jedibõl 2019-ben.

[ Szerkesztve ]

(#14) Cifu válasza markknight (#13) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Biztos, hogy lehetne jó játékot csinálni, csak normálisan kellene hozzáállni...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#15) Shepard


Shepard
(tag)

Ez is szubjektív, saját vélemény lesz. Ami az utóbbi időben érdekelt volna SW téren mind kaszálták sajnos. Az 1313 animációit és a bemutatót nézve jöttem utoljára lelkesedésbe, végre nem egy erőhasználót irányítottunk volna benne. Érdekesnek tűnt a környezet, jók voltak az animációk, már csak egy izgalmas történet kellett volna mögé. Aztán az Amy Hennig féle nyílt világú játék már a bemutatást sem élte meg, pedig azért valljuk be, ő is letett egy s mást már az asztalra. Nem mernek már újítani semmilyen téren jó ideje a fejlesztők.

[ Szerkesztve ]

(#16) Cifu válasza Shepard (#15) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

A 1313 volt az, amit nagyon vártam, és nagyon sajnáltam, hogy elkaszálták... :U

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#17) Juhaszatti válasza Cifu (#2) üzenetére


Juhaszatti
(senior tag)

Azért is várom, mert nagyon ritka manapság az igényes, egyszemélyes TPS. A Star Wars "skin" már csak hab a tortán.

[ Szerkesztve ]

(#18) markknight válasza Cifu (#14) üzenetére


markknight
(őstag)

Ha belegondolsz, amit mi hajszolunk az egy óriási álom. Ha a fénykarddal agyon kell vernünk az ellenfelet, akkor nem jó az embernek, mert baseball, ha egyből vágna mint az outcast modjában, az sem lenne jó, mert túl könnyű lenne a játék. Ha a For Honor jó kis harcrendszerét átemelnék, akkor abból talán lehetne valamit kisütni kihozni, de akkor mi van a sztorival és a játékmenettel? Egy Force Unleashed nevetséges lenne a mostani generációban, nem is beszélve arról, hogy a Jedik soha nem voltak olyan halhatatlan istenek mint az a cím bemutatja. Meg aztán az AI-tól sem várhatunk sokat, nálunk egy lézerkard van, csórik akárhogy helyezkednek, meghalnak. Jól példázza ezt a TFU jó kis motorja, amiben a rohamosztagosok még egymásnak a karját is elkapták ha úgy estek, hogy mentsék egymás írháját. Értek valamit? Sajnos semmit, repültek mint a legyek. Régen a Jedi Outcast AI-ját agyon dicsérték, pedig pont segghülyék voltak ott is a rohamosztagosok.(meg úgy a filmekben is) A nagy intelligencia kimerült abban, hogy ritkán pozíciót váltanak és elbújnak valami mögé, ahonnan végig dekkolnak meg néznek, néha-néha meg rohangálnak fegyverért. Én megjártam a Dark Forcestól kezdve, az X-wing szérián át a KOTOR-t is, de mindegyik csak akkor és csak abban a korban elhelyezve váltott ki az emberből örömöt. Ha ezek közül bármelyik játékot elküldenénk a remaster gyárba, az eredmény nem tetszene sok-sok embernek, csak a nosztalgia adná el a hátát nekünk, 20--40 éveseknek, de a fiatalabb nem bírnák.

Azt nem tudom, hogy hogyan lehetne bármilyen Jedis játékból mondjuk egy God of Wart vagy egy Horizon Zero Dawnt kihozni. Én bízom a Respawn-ban, de csodát nem várok tőlük. Ők FPS témában tudnak nagyot alkodni.

Az EA-t kár mocskolni, mert ők csak adják a pénzt dögivel, aztán a fejlesztők nem csinálnak semmit. Jól példázza ezt az Anthem, ahol már egyszerűen nem tudták finanszírozni a semmitevést, inkább félkészen kidobták a játékot, hogy valami pénzt lássanak ők is.

[ Szerkesztve ]

(#19) tibaimp válasza oriic (#12) üzenetére


tibaimp
(őstag)

Alapvetően mindegy, csak mondtam egy tapasztalt open word játékokat készítő/kiadó céget. Tőlem lehetne pl. a Rockstar, Bethesda is, csak példa.

[ Szerkesztve ]

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#20) myckey


myckey
(addikt)

Faszaság van !
Jöjjön csak.

Utoljára a Force Unleashed kötött le. ( nem volt húdejó, de lekötött a játékmenet ) .

Előtte meg a KOTOR széria. Ide még manapság is betévedek. :C

Még előtte meg jó pár SW game, de azok még más idők voltak. :((( ;]

Bár, hazudtam....a SW The Old Repubic is rendben van, pláne a kiegészítők/küldetéscsomagok. Na ezeket eltalálták. :K

Bízom ebben a játékban, hátha kapok egy kis hangulatot, meg lézerrelkardozós életérzést.

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#21) tibaimp válasza myckey (#20) üzenetére


tibaimp
(őstag)

Remélem, a magam nevében is, hogy úgy lesz!

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#22) Micsurin válasza Cifu (#2) üzenetére


Micsurin
(veterán)
LOGOUT blog

Miért érzem úgy, hogy SW:TOR-ban nem csak én indítok mindig vagy sith vagy bounty hunter karaktert?....Ha érted. :D

"We're the patsies. The cover up. Don't forget... we're the bad guys." Floyd Lawton Xboxlive: Pümpe Nexus 9, Huawei P8 > Honor 8 > Huawei P20

(#23) myckey válasza tibaimp (#21) üzenetére


myckey
(addikt)

Van 1-2 dolog ami nem tetszik, valószínű nem váltja meg a világot.

De őszintén szólva, sokkal jobban bejön, mint a SW Battlefront.
De ez már ízlés kérdése.

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#24) Cifu válasza markknight (#18) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

A tévedés jogát fenntartom, de hogy finoman fogalmazzak, azért láttunk pár igen jól sikerült újrázást. A Resident Evil 2 (2019) például telitalálat szerintem. Meg a média szerint is. Meg ahogy hírlik, a játékközönség szerint is.

Szóval ez talán nem álom kategória, hanem megfelelő menedzsment és fejlesztők kérdése. Még akkor is, ha csak egy mostani szintre felrántott játékról beszélünk.

De hogy másik példával éljek, a Tomb Raider reboot is nagyon jól sikerült. Pedig mindent felforgattak, megváltoztattak, még Lara mellbőségét is. Oké, azt elszúrták, de a játék még ettől jó volt... :DDD

Tényleg sajnálom, hogy a 1313-at nem fejezhették be, ha a fele igaz annak, amit tudunk róla, akkor nagyon jó kis játéktól fosztottak meg sajnos minket... :(

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#25) Cifu válasza Micsurin (#22) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Az igazság az, hogy már az 1980-as években is (amikor a klasszikus sorozatot még a moziban láttam) is a birodalomnak drukkoltam. A Tie Fighter volt az első PC-s játékom. Szóval ha már lehet(ne) választani, akkor tök jó lenne. De valamiért amióta a Disney a tulaj, a Birodalom tabu. Márminthogy bármi pozitív színben tüntessék fel... :(

Számomra egyébként ezért (is) hatalmas csalódás a JJ Abrams féle harmadik triológia. A klasszikus SW-ben a Császár, Darth Vader vagy Boba Fett zseniálisan kitalált gonosz karakter volt. Paradox módon ami a Prequel-ben nekem tetszett, az dettó a gonosz karakterek, Darth Maul vagy Count Doku a maga módján dettó nagyon jól ki voltak találva (mondjuk a Count Doku-féle lebegő-biciklis jelenetet az Ep. II. végén a mai napig nem értem, annyira kínos és nem illik oda...).

Na most ehhez képest itt van egy Kylo Ren, akit nem hogy tisztelni nem tudok, de mindig az ugrik be, hogy mindjárt jön anyuci, és fapapuccsal hülyére veri a fejét... :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#26) twi452 válasza oriic (#12) üzenetére


twi452
(senior tag)

Azért egy assassins creed alapra ültetett jó SW játékért lehet megőrülnének a népek 😄

(#27) Giovan! válasza markknight (#13) üzenetére


Giovan!
(őstag)

A véleményem szerint valaha készített legjobb SW játék, a Republic Commando ezt pl. úgy oldotta meg, hogy egyáltalán nem foglalkozott ezzel a jedis-sithes-Force-os maszlaggal, helyette az egyszerű halandók (már amennyire egy klón kommandós annak tekinthető :D) szemszögéből mutatott be egy szeletet az univerzumból.

Szerintem több ilyen játék kéne, hiszen ahogy a 40k-ban a space marine-ok, úgy itt az Erőhasználók borzasztó fárasztóak már, pont az emberfeletti, “úgyismindenttúlél” természetük miatt.

Here was a Caesar! When comes such another?

(#28) markknight válasza Giovan! (#27) üzenetére


markknight
(őstag)

Egyetértek, imádtam azt a játékot.

(#29) tibaimp válasza myckey (#23) üzenetére


tibaimp
(őstag)

Sajnos egyet kell értsek. Nekem sem jött be a Battlefront, az 1. részt meg se vettem.
Csak egy példa az EA balfaszságára: a 2. rész megvan, és nem lehet normálisan joy-al játszani az űrlövöldözős részt, nem is értem, kontroller vagy bill + egér.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#30) Giovan! válasza markknight (#28) üzenetére


Giovan!
(őstag)

A minap jött velem szembe yt-on a battlefront 2 republic commando pakkos trailerje. Eléggé reggel volt még, nem is néztem a címet és már azt hittem, bejelentették a Republic Commando II-t amikor a kommentek közt szembesülnöm kellett a szörnyű igazsággal. Mondanom sem kell, az a napom el is lett b*szva :(

Here was a Caesar! When comes such another?

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.