Új hozzászólás Aktív témák
-
Löncsi
őstag
hanem a korai next-gen játékokat is még inkább az UE3 fogja hajtani, nem pedig az UE4.
Sad stroy.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Dilikutya
félisten
-
Gergosz2
veterán
sok pletyka volt róla , hogy az említett gameplay valamelyik új generációs konzolon futott.
Elvileg nyitó cím lesz majd next gen konzolokon.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
És melyik UE 3-al? Mert volt már annyi frissítése, hogy ha rohanni szeretnének a verziószámokkal, már 4.x-nél is járhatnának.
Ellenben azt is rebesgették régebben, hogy egészen a software redering újraéledéséig nem lépik meg a 4.0-át, az pedig még nem holnap lesz. (Bár már tényleg régi pletyka.)Mondjuk én sajnálom is, hogy az UE 3.x motoros játékok nem nagyon kapnak patcheket, ahogy maga az UT3 alapjáték mindig megkapja a legfrissebb motort.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
S0m30n3
aktív tag
Nem tudja valaki, hogy mikor és hol lehet megnézni az UE4 bemutatót? Csak mert gametrailers.com-on volt a trailerben, hogy közvetíteni fogják hetedikén, de most se a trailert, se a közvetítést nem találom...
-
Gergosz2
veterán
a mocskok tényleg pc-n futtaták, csak xbox kontrollerrel nyomták
Néztem élőben a EA konferenciát és a Crysis 3 is 100% hogy PC-n futott, az xbox nem tud ilyen részletes grafikát.
Amúgy kicsit körbeolvasgattam a játékkal kapcsolatban, és sokaknak nem tetszik hogy nem jedivel kell mészárolnunk.
Szerintem végre jó , hogy kicsit elszkadnak ettől a témától, mert magában a star wars galaxisban rengeteg olyan hely van amit nem csak jediként érdemes végiggyilkolászni.
Pl: ezek a hatalmas városbolygóknagyon tetszenek nekem.
Elvileg fejvadászt játszunk ami megnit tetszik
Elvileg a prey 2 -ben is fejvadászt fogunk játszani.Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
A Jedi Outcast-ban is "consumer grade" lőfegyverekkel kezdesz és csak később szerzel lézerkardot (de utána is tudsz még lövöldözni, ha jól rémlik, csak úgy kicsit nehéz lenyomni a kardozós ellenfeleket ).
Az előzményével pedig sajnos nem játszottam, de szerintem ott is hasonló a szituáció (sőt, talán soha nem is nyúlsz lézerkadhoz...?).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezen nem kell csodálkozni. Sweeney évekig kergetett egy Larrabee nevű álmot. Ez lett az ára. Most van egy motorja, aminek az alapjait olyan hardverre helyezte, ami csak HPC szerverekben lesz kapható. Teljesen világos, hogy így ez nem megfelelő és át kell dolgozni. Ez még évek kérdése lesz, nyilván sokkal előrébb tartana, ha a Larrabee-be nem szeretett volna bele.
Probléma amúgy nincs, egyre többen írnak saját motort. Ha licencről van szó, akkor pedig a Frostbite 2 most a legjobb opció, de a CryEngine 3 is elég jó. Az ID Tech 5 még a kiemelkedő, mert nagyon jövőbiztos, csak a Zenimax nem adja el senkinek. Mondjuk én sem tenném, házon belül több hasznát veszik. Egyre nagyobb probléma lesz a művészek munkája. A jövőben az lesz a legnagyobb előny, ha ezen a ponton spórolni lehet a befektetett erőforrással az adott motoron.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ahhá. Akkor ezért lett ekkora csend a software render UT 4 felett, mert az Intel gyorsítóját nézte ki hozzá. Hmm... A következő nVidia chip nem lesz elég általános célú? (Mondjuk x86 úgyse lesz...)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lényegében arra akart írni szoftver rendert C++-ban. Csak hát az egésznek meszeltek. Az új generációs konzolok felépítése sem kedvez az UE4-nek, nyilatkozgatják is, hogy kevés a hardver stb. Itt persze nem kizárt, hogy az UE4-gyel sincs minden rendben, hiszen tudjuk, hogy miképp született meg.
Sweeney-nek szerintem natív C++ támogatás kellene. Legalábbis a korábbi nyilatkozatairól erre vágyik. Egyedül az új GCN architektúra tud ilyet, de az sem csak úgy magában. A Larrabee azért lett volna előnyös, mert azt bevágta volna az Intel proci mellé egy gyorsítónak és arra írt volna egy motort. A GPU (Larrabee) ugyanazokat a pointereket használta volna, mint a CPU, kezelte volna a virtuális memóriát, stb. Hardver nélkül viszont ennek meszeltek. Most ehhez a jövőképhez az AMD került a legközelebb a GCN architektúrával, csak kell hozzá a HSA, illetve nyilván a mai hardverek sem teljesen jók. A 2013-as Kaveri APU és az ahhoz készülő Radeonok kellenek a komoly HSA támogatásra. A Trinity és a mostani Radeonok csak egy-két fícsőrt támogatnak.
Az NVIDIA is ugyanezt csinálja, csak ARM-on. A Maxwell viszont nem jön 2014 előtt. De ekkor nekik is lesz APU-juk, és nyilván ehhez tervezik a GeForce-okat is. Ott a PTX is, mint vISA.
Az Intel szerintem a Larrabee-t már nem hozza ki VGA-nak. IGP-be belerakják a Skylake-be, így 2015-re ez is meg lesz oldva. Ki lehetne persze hozni VGA-ra, de 2016-2017-re mondja az NVIDIA a VGA-k eltűnését. Az Intel számára már nem érné meg egy-két évért egy csomó pénzt költeni a kapcsolatok kiépítésére és egy brand felfuttatására. Sokat azzal 2015 után már nem vesztenek, hogy nincs az APU-jukhoz igazodó cGPU.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dilikutya
félisten
PC-n futott a 1313, írták máshol is.
A Crysis 3 vicces volt, szerintem egy picit alacsony fps értékeket mutatott .
Régen is volt olyan SW játék, ahol nem Jedivel játszhattál. Pl. a Shadows of the Empire 1997-ben.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Frigo
őstag
Unreal engine 4 :