Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
a wing commander űrszimulátor, mind a 4 része. amire gondolsz, az talán az armada alcímű spin-off.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
matyiGo
aktív tag
a forrásoldalon lévő rövidebb videó valami iszonyatosan király
"I am a PC game"mod: itt még infó
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Igazad van, összekevertem. Kijavítottam. Köszi a helyreigazítást.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Wasp_HUN
tag
A cikkből kimaradt, hogy a programnak lesz egy különálló, egyedül játszható része is, ez a Squadron 42 és ez után jön a Star Citizen, ami tulajdonképpen egy B2P MMO lesz.
Sajnos azt nem igazán lehet nyomon követni, eddig mennyit pénzt gyűjtöttek össze, mivel a gyűjtés kezdetét követő 3. órában össze is omlott a honlapjuk. Bár előtte már 110ezer $-nál állt a számláló.
Amennyiben jól vettem ki a végső cél az 5+ millió zöldhasú a közösségtől amihezz még Roberts saját pénze, illetve befektetőt támogatása párosul, így végül mintegy 15 millió $ lesz a 2 projekt.
Lehet nekik szurkolni, hogy összejöjjön, mert szükség van egy jó űrszimre, mint egy falat kenyérre.[ Szerkesztve ]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Manbal
senior tag
Én annak örülnék ha egy új Elite, vagy Frontier jönne ki ilyen graffal! nah az lenne az igazi kánaán...
-
-
Huma
addikt
Jól láttam, hogy a vadászgép kondenzcsíkot húz az űrben? Meg amikor elmegy a kamera mellett beremeg a kép mintha a léglökés érte volna.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
matyiGo
aktív tag
-
Szőrös
veterán
akarom...kell..most..... aaaarghhh
EVE-n kívül már nincs normális scifi mmo de az se fps lövölde.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
nagyúr
-
Nekem rögtön az szúrt szemet a videóban, hogy a nagy anyaűrhajónál nyitva van a zsilip, miközben ott bent a hangárban emberek vígan, gond nélkül mászkálnak, gond nélkül lélegeznek és nem szippantja ki őket semmit. Az rendben van, hogy sci-fi, na de ekkora baromsággal nem kéne lerontani a hitelességet!
#9: Az X: Rebirth kapcsán csak annyi van a hivatalos weboldalon, hogy erre az évre van tervezve a megjelenés. Én azonban úgy gondolom,hogy mivel még szinte semmi anyagot nem láthatott belőle a nagyközönség, valószínűleg a fejlesztés jóval tovább fog húzódni, szerintem még túl korai fázisban vannak és ezért nem adtak ki még semmit róla.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Nordic
Közösségépítő
Mindenki jön az X3, Elite, Frontier utódokkal, csak nekem hiányzik egy Freespace utód?
Végülis amúgy teljesen mindegy, csak jönne végre egy jó kis űrszimulátor, mert a legutóbbi Darkstar One az nem volt egy nagy durranás. Jó volt egy darabig, de a közepére meguntam...
-
matyiGo
aktív tag
válasz huskydog17 #16 üzenetére
maszkban és védőöltözetben vannak ha az folyamatosan légüres akkor sztem semmi gond vele, inkább a gravitáció miatt aggódom
... sőt, elég spéci cipő van rajtuk, azok intelligens elektromágnesességgel utánozzák a gravitációt. minden magyarázható. teljesen rendben van
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Érdekes, hogy a gravitáció miatt aggódsz, miközben a leszálló űrvadász meg a hajtómű erejére támaszkodik, és "huppan" a fedélzetre, holott ha nincs gravitáció, akkor éppen fordított irányú erőhatásra lenne szüksége (vagy kampókra, amik a fedélzetre húzzák).
Ez egy arcade játék, nulla realitása van, kár is ilyesmit keresni benne, nézd meg a mozgást, a fizikát, a járművek desingját. Ostobaság egytől egyig. Ha realitást keresel az űrjátékban, ott van az Orbital, vagy a Kerbal Space Program. Ha reális(abb) űrharci játékot, akkor I-War (no az se mostanság volt).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
matyiGo
aktív tag
szén is azt gondolom hogy ezeket a dolgokat igazából kár tárgyalni, az elején írtam is hogy a játék dinamika miatt fontos. ha a kreált űrbéli viszonyok hasonlítanak kicsit a földi feltételekhez akkor jobban bele tudjuk magunkat élni a játékban, de valamennyi realitás kell.
nem mellesleg ha olyan fontos akkor a hajtómű helyzetét azzal lehet magyarázni hogy induláshoz ez az állapot szükséges. s az automatika együttműködik az intelligens elektromágneses rendszerrel.
+a hajtóerő minimális de szükséges a sérülésmentes landoláshoz +ha támadás éri a hajót a landolás pillanataiban azonnal tud reagálni az űrvadász -
nagyúr
válasz huskydog17 #16 üzenetére
ez a klisé valamiféle mágneses térleválasztás, vagy micsoda az. talán a star warsban láttam először, vagy 25 éve.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Remélem majd nem ilyen ostoba magyarázat lesz rá, hanem értelmesebben fogják megcsinálni!
#25: Én ott a bal szélen álló emberen még csak véletlen sem látok semmiféle tükröződést, pedig a lejátszóban az élesítést is bekapcsoltam az 1080p videónál. Bárhogy is, nem lehet egyértelműen látni, pontosabban szerintem sehogy.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
matyiGo
aktív tag
válasz huskydog17 #21 üzenetére
csak egy kicsit látszódik hogy tükröződik a plexi a fején
...hogy küzdök már itt a realitásért nagyon tetszik a játék
-
M@trixfan
addikt
Hardwired hírben én is kifejtettem, hogy mennyi hülyeség van a bemutatóban az itt említetteken túl. A Gamespot-on van egy óra hosszú videó amiben bemutatják részletesen a koncepciót. Egész végig azt hangoztatja benne Chris Roberts, hogy ez mennyire PC játék lesz, miközben egy abszolút konzolos irányításrendszert és játékmenetet látunk.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Lejárt a szerk. időm.
Tegyük fel, hogy valóban mindenkin van maszk/sisak, amivel tud lélegezni (csak több helyen nem látszik egyértelműen). Ezen felül még mindig nagyon súlyos hibák vannak, kezdve a gravitációtól, aminek nem kéne lennie, de mégis van, egészen a hőmérsékletig. Itt az utóbbinál arra gondolok, hogy az egyik hangárban lévő dolgozón rövid ujjú ruha van, a karja szabadon van, de mégse fázik, nincs semmi baja, pedig a hangárban piszok hidegnek kell lennie.
Akárhogy is, a realitás ebben a videóban több nagy sebből vérzik, reméljük az elkövetkezendő bő két évben orvosolják majd ezeket.Csak a félreértések elkerülése végett: biztos ,hogy ugyanarról a bővített videóról beszélünk, ami a hírben van? Tehát erről itt.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
errorcode06
őstag
válasz huskydog17 #29 üzenetére
Star wars ban láttunk már ilyet, lehet hogy valamiféle erőtérrel tartják a levegőt bent,
pl volt ilyen a republic commando-ban is..."Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
nagyúr
Milyen realitásokról beszélsz, ha megkérdezhetem? Nincs Newtoni/Kepleri fizika, párakicsapódás effektjét látjuk az "szárnyak" végén, sőt, az egyik támadó hajón még mozgó vezérsíkokat is.
Ez egy arcade játék, akár a Wind Commander sorozat, a Freelancer és a Starlancer volt, vagyis a korábbi Chris Roberst játékok. Attól még lehet jó arcade játék, csak ne a realitását méltassuk, mert az úgy nem nagyon van neki...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
matyiGo
aktív tag
azt gondolom hogy a betegséget amiben szenvedsz funkcionális analfa bétizmusnak hívják
[ Szerkesztve ]
-
-
matyiGo
aktív tag
válasz huskydog17 #29 üzenetére
egyébként a rövid ujjas manus tényleg elég gyanús. ha azt a karaktert kicserélik akkor a fent említett hibák magyarázhatókká vállnak. (egy korábbi jelenetben látszódik ennek a karakternek a sisakja és ott sem egyértelmű de azért valószínű hogy a rövid ujj mellett maszk sincs rajta
ezen a rövid ujjas fickón kívül nem gondolom hogy túlságosan orvosolni kéne a dolgokat a gravitációt már megmagyaráztam.
szerk.: engem egyébként az idegesített fel egyedül a videó láttán hogy amellet hogy szép és dinamikus és nagyon izgalmas ezek a célzórendszerek egy anyahajón ilyen technológia mellet nem lehetnek ennyire ócskák.
[ Szerkesztve ]
-
"... sőt, elég spéci cipő van rajtuk, azok intelligens elektromágnesességgel utánozzák a gravitációt. minden magyarázható. teljesen rendben van"
Ezzel magyarázod a mesterséges gravitációt? LOL! Akkor gondolom minden, a hangárban lévő tárgyakra is ilyeneket szereltek fel. Ha igen, akkor hogyan mozgatják őket?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
M@trixfan
addikt
A PC-s környezet azért fontos, hogy kicsit összetettebb játékmenetet, irányítást lehessen implementálni és a 12 évnél idősebb korosztálynak is lenne végre valami jó űrszim. Immerzióromboló dolgok vannak benne ami minden pillanatban kiragad a játék világából. Olyan dolgok ezek amik átlag IQ és középiskolai fizika szintjén mozgó kérdéseket feszegetnek. Olyan büszkén hurrogtak le a HW topikban is, öröm volt olvasni
Bemásolom ide is az észrevételeimet:
"Nagyon örülök, hogy lesz ilyen és nagyon várom. Végig is néztem az órás videót. Ezt leszögezve van egy pár hülyeség a koncepcióban.
Nagyon tetszik a belső nézet megléte, de sok kijelző olyan mintha régi CRT lenne mögötte és nem valami finom holografikus 3D kijelző, vagy hasonló. Az egész kabin tele van velük és semmi értelmes információ nincs a legtöbbön, de azért befordul még ráadásul egy-két újabb kijelző beszálláskor. A hordozó irányítótermében is elég anakronisztikus az a radar. OK, nincs implementálva még a célzás funkció sem, ez még alakulhat.
Ha már célzás, akkor itt vannak a lézerek is amik még mindig nem fénysebességgel mennek. Jó, valamilyen energiacsomósodás amit mondjuk elektromágneses erőtér gyorsít, de akkor ez nem lézer.
A harci jelenetben senki nem talál el semmit, pedig azért elég high-tech célzórendszerek lehetnek. Aztán amikor az egyik agresszor megsemmisül, ha jól emlékszem gázrobbanással végzi. Mondjuk ez filmekben is borzalmas általában, a robbanások legnagyobb része mechanikai dolog, a világűrben elég érdekes a lánggal égés.
Maga a harci űrhajó is érdekes. Egy vadászgépen nincsenek leárnyékolva az irányváltó fúvókák, amik ráadásul az alap stabilizációért és haladási irányért felelnek. A fegyverrendszer energiaellátása szabadon fut a szárny alatt lógó kábelezés formájában. Maga a szárny is felesleges, de ezt meg lehet magyarázni azzal, hogy légkörben repülni lehet vele.
Összességében nagyon jó hírnek tartom a játék érkezését, de ha hardcore PC-s játékosoknak szánják akkor ilyen részletekre oda kell figyelni."
Újranézve a trailert újabb gyöngyszem a Pitot-cső a hordozón és az agresszor gépek egyhajtóműves mozgása az űrben kormányfelületekkel. Egy másik fórumtárs felhívta figyelmet a a vadászgép elején levő két ventilátorra, az sem semmi A csatajelenetben több muníciót ellőnek a semmire mint egy WW1-gyes hajóágyúnál. Már maga a felszállás is isteni: zárt térben, az emberektől pár méterre sugárhajtóművel történik, ráadásul lebegéssel. Az már tényleg kisebb részlet, hogy ha nincs gravitáció odabenn akkor egy ekkora löket belegyorsítaná a plafonba, ha meg van akkor felemelkedés után miért kapcsol ki a fő emelő hajtómű, hiszen egyensúlyt kell tartani.
Azért írom le ilyen részletesen, mert szeretném érzékeltetni a problémát. Az a baj, hogy itt már 1080p-ben és 3D-ben létezik a játéktér, nagyon fontosak a részletek. Főleg úgy, hogy kifejezetten PC-s játékként hangoztatja, tehát valamilyen szinten vállalja a rétegjáték kategóriát.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
wednesday
őstag
Az a "kondenzcsík" csak azért van, hogy az ellenség könnyebben észrevegye (messzebbről is), könnyebben követhesse a manővereket és végül könnyebben kilőhesse a másik vadászt.
-
vg
addikt
Hatalmasat fog bukni az egész. Mellesleg Chis Roberts úgy nézett ki azon az egy órás beszédén mint egy csöves alkoholista. Ha lenne legyintő smile most pont ide illene.
-
nagyúr
válasz M@trixfan #37 üzenetére
Mindent meg lehet magyarázni technoblabla szintjén, de csak ismételni tudom magam: Chris Roberts eddig sem a realitásokat kereste alkotásaiban. Nézd meg a Wing Commander filmet.
Attól még lehet jó játék, hogy árkád (a Wing Commander és X-Wing/Tie Fighter szériával is elvoltunk elvégre is), attól pedig, hogy PC-re jön, nem kell egyből szimulátornak lennie (bár szimnek propagálják). Csak ne keressen senki realitást a játékkal kapcsolatban.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Huma
addikt
válasz #95757568 #14 üzenetére
Számomra egy sci-fi-nél alap dolog, hogy ne legyenek benne ilyen bakik.
Azt "szeretem" amúgy még ezekben az űrszimulátorokban, hogy 10-20...100m-ről lövik egymást az űrhajók. Mint kb 70 évvel ezelőtt a vadászgépek. Nagyon életszerű...[ Módosította: 7 ]
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
wednesday
őstag
Nem kell persze 100% realitás, pláne azért, mert még pontos elképzeléseink nincsenek egy ilyen űrharc lefolyásáról.
Nem kell mindent az utolsó csavarig megmagyarázni, de azért tényleg van pár furcsaság. Azt megértem, hogy reálisan kidolgozni nagyobb munka, több idő, és talán a játékélmény rovására is mehet. De azt már nem értem meg, ha olyan bakikat raknak bele, amivel még munkájuk is volt.... csűrőlapok mozgása. Erre még direkt időt és energiát szántak, hogy ilyen legyen, amikor egyszerűen csak nem kellett volna ilyet beletenni.
-
nagyúr
Lássuk be, hogy realitásra építkező űrcsatás játékot nehéz lenne akciódúsra megcsinálni, ahogy több ezer, vagy akár több százezer km-ről lövik egymást a hajók, és a lőelemeket számítógépek számítják ki, vagyis az emberi beavatkozás kb. kimerül abban, hogy beütöd a célpont azonosítóját, és megnyomod az ENGAGE gombot.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz wednesday #42 üzenetére
Még ha nem is látjuk előre az űrcsaták lehetőségeit, azért bizonyos dolgokat tudunk már most is, és ezt egyetlen tudományos vagy műszaki felfedezés sem negálhatja. Úgy mint az, hogy a hang nem terjed a vákumban (a rövid verzióban hallható, hogy van hangja az elhaladó űrvadászoknak), a Newtoni/Kepleri fizika, vagy a fény sebessége.
Ezekből már lehet építkezni, és meghatározni, hogy milyen nem lehet az űrcsata. Na olyan, mint amit a fenti videóban látható például.
Az aerodinamikai felületek, a párakicsapódás, önmagában az űrvadász értelme egyáltalán, és a többi dolog pusztán a látványvilág miatt kell. Ahogy (jobb esetben) tudjuk, hogy a valóságban nem úgy néz ki egy tűzharc, ahogy a legtöbb látványos Hollywoodi filmekben látjuk, ahogy tisztában vagyunk vele, hogy az NFS szintű autós játékokban nem az történik a járművel, mint a valóságban, még nem rontja el kötelezően az élvezeti mértéket.
Persze onnan is meg lehet közelíteni, hogy vannak reális(abb) tűzharcot prezentáló filmek, és reális autószimulátorok is. Reális űrharc szimulátorról viszont nem nagyon tudok...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
mpierre
veterán
Nem nehéz észrevenni... ölég feltűnő, de mondjuk gázfelhőben mozognak...
Ettől függetlenül tetszik az ötlet. 2014? Addigra... inkább nem....
[ Szerkesztve ]
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
-
wednesday
őstag
Igen, felületesen fogalmaztam, azt lehet tudni, hogy milyen nem lehet.
De, hogy milyen lehet(ne), ami a valóságban is lejátszódhat a jövőben, azt lehet nehezebb megsaccolni. Egyáltalán lesz ilyen, hogy "űrvadász" vagy "anyahajók"?.
Vagy lehet maga az űrvadász egy pilóta nélküli kocka lenne, minden lapján meghajtással és egy fegyverrel?
Bármilyen irányba, ki tudna térni és minden irányba lőhetne, így forgolódni is felesleges. Igen kicsit talán unalmas lenne játékélmény szempontjából ez a 3D "tetris"(#47) Huma: Van I. VH-s rep. szim.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz wednesday #48 üzenetére
Vannak oldalak, amik ezzel foglalkoznak, akad pár elég jó is, én leginkább az Atomic Rocket oldalt preferálom.
Anno az SG.hu-n nyitottam egy ilyen topikot, és próbáltunk vitázni a témában, de eléggé egyoldalú volt a dolog (azért érdemes elolvasni szvsz).
Egy ideje tervezgetem, hogy nekiállok összegyűjteni az anyagokat, és egy komplett írást, cikket összehozni belőle, de ki tudja, mikor lesz rá elég időm és energiám...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- Videó stream letöltése
- Ukrajnai háború
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!