Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz .tnm #27 üzenetére

    És az megint egy külön dolog, hogy a Star Citizen amúgy is főleg azokra alapoz akik fanatikusan rajonganak a stílus iránt. Tehát ha az első feltétel teljesül (jó a játék), akkor simán be lehet betonozni a közösség igen nagy részét hosszú évekre. Ha meg lesz annyira kompetitív a multiplayer, hogy akár e-sportnak is elmenjen, akkor főleg hosszú időre megvan az a réteg amelyik anyagilag eltartja majd a szervereket és a fejlesztőket. Csak ugye a korábban említett "nem ilyen lovat akartam" érzés veszélyes. Aki előre megtisztelte a fejlesztőket bizalommal, az joggal várja el, hogy azt kapja amit ígértek neki. Ezt nem szabad elszúrni és lényegében nyert ügye van a fejlesztőknek.

    Ez piacilag pont olyan, mint a polgári repülőgép szimulátorok helyzete. Bár vannak újabb darabok elvétve, de még mindig a legtöbben az évtizede nem fejlesztett Microsoft Flight Simulatorral repülnek (FS2004 és FSX abszolút domináns). Tengernyi kisebb-nagyobb kiegészítő (repterek, textúra csomagok, repülőgépek) kaphatók hozzá olcsón és drágán és nagyon jól kielégíti a közösséget a tucatnyi fejlesztő ami csak az add-on csomagokra specializálódott. Ha a Microsoftnak lett volna esze, akkor felkarolja ezeket a fejlesztőket és saját magán keresztül, amolyan mikrotranzakció szerűen teríti a cuccot amik in-game megvásárolhatók.

    De az egy másik történet, hogy nem volt esze, szélnek eresztette a fejlesztőket, mert nem látott a stílusban üzleti lehetőséget, majd nemrégiben mégis kiadott egy Flight nevű borzalmat, kigyomlálva belőle minden szimulátor elemet. Próbálkozik a F2P + mikrotranzakció üzleti modellel, de szerencsére a felvevőpiac is nagy ívben tojik rá. Aki polgári szimulátorozni akar, annak a szórakozást nem a rózsaszín karikákon átrepülés adja, így mindenki visszatér az FSX-hez, amihez már vagy 6 éve egy patch sem jött ki. Kicsi a közösség, de a modder fejlesztőcsapatokat eltartja üzletileg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák