Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Cassi #25 üzenetére

    "Egy buszsofőr nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy őt kiváltani tudó önvezető rendszer": nem olcsóbb. a sofőr az emberből van, az önvezetés meg tömegtermelésből lesz. záros határidőn belül szükségképpen drágább lesz a sofőr.

    (#27) Dr. Akula "Viszont ha már elindulni se érdemes, akkor minek várgnak bele, ez tényleg teljes rejtély.": semmi rejtély nincs benne, úgy hívják, hogy védelmi pénz. Az állam békén hagyja a Molt vagy más nagyvállalatot, cserébe a vállalat elkülönít egy összeget, amit politikusok álmodozására költ el akkor is, ha az egyébként egy nagy marhaság.

    több hsz-re: számomra az önvezetésben az az egy lehetne a fantázia, hogy a tarthatatlanná nehezített városi közlekedést elviselhetővé tegye. tipikusan: melóban lehetetlen parkolni, hazaküldöm az autót és otthon áll. figyelem: nem hangzott el olyan állítás, hogy ez segít a dugóhelyzeten.

    (#34) Feketelaszlo "Nagyon sok olyan tudományterület van, ahol egyáltalán nem, vagy nem olyan mértékben csökkentek a gyártási és üzemeltetési költségek, mint azt anno sok optimista gondolta": az összes "tudományterület" (helyesebben: alkalmazási területen) emelkedtek a költségek, ahol a kezdeti egyedi gyártás nem ment át tömeggyártásba. nincs tömeggyártott űreszköz, tengeralattjáró, nagysebességű vasút.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák