Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    Most ránéztem pár gameplay videóra. Hogyan mondjam szépen... lehet, hogy fejlődött az Oblivionhoz képest a grafikán kívül is, de hát nem épp mérföldes lépésekkel haladnak a fiúk. Pl. ennek az elején a szarvas vadászat, majd a róka lopakodós levágása: [link]. Vajh mibe került volna, hogy a szarvas legalább egy óráig féljen tőlem 10 másodperc helyett? És hogy ne úgy fusson mint a lassított felvétel, hanem mint egy... szarvas? Hogy a róka ne legyen olyan vak és süket mint egy 80 éves tata? Mert, ha már beleélős RPG... ha jól tudom ennek a sorozatnak az lényeges eleme. Ezek után a valóban húzós AI feladatokra (mint ellenség taktikázása, szociális viszonyok, ki mit tud rólunk, stb) mennyire figyeltek? :U

    Az is már milyen, hogy sárkány épp 1 m-ről fúj illető arcába (és a nem-dragonborn NPC is bírta ugyan ezt... Skyrimben a sárkányok nem epikusak, hanem pöcsök, na), HP pörög le, már majdnem 0, nosza, akkor menü elő, ettől idő megáll. Hm... OK. Turkálás hátizsákban, benyom 2 piros löttyöt, visszagyógyul, aztán menü csuk, idő megy tovább. Sárkány meg pislog, hogy majdnem hulla illető 1 nanoszekundummal később maxon van, és böfög egyet, mi? Gamplay szempontból is megöli az izgalmat, szóval minek ezt így... Menü kioldás után kéne nekiállnia szlopálni, és azt sem úgy hogy közben épp ütik-vágják. Tessék hátrálni, és időben. Hát nem? Há' de. Lehetne elemezni az (anti-epikus) sárkányok eszét is... na mindegy...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák