Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz oriic #13 üzenetére

    Azért annyiból probléma WoW-ban a fizetős mountok és petek kérdésköre, mert MMO lévén azért itt nem egyértelműen definiált, hogy mikor "nyersz". Szóval LoL-ban minél nagyobb a rankingod, annál jobb vagy, ez tök egyértelmű. Skinektől nem kapsz több rankingot, nem lesz erősebb a karaktered, stb. Tehát ott egyértelmű, hogy a játékodba nem szól bele a fizetős skin.
    Ezzel szemben a WoW bármennyire is themepark MMO, mégis jóval nagyobb a szabadság, mint egy MOBA-ban. Mikor "nyersz" WoW-ban? Van aki azt mondja ha mythicen lezúzol minden bosst. Van aki azt mondja, hogy ha bent leszel a top 1%-ban az aréna szezonban. Van aki azt mondja, hogy ha minden achit összeszedsz amit a contentben lehet. De lesz olyan is, aki azt mondja, hogy ha megszerzel minden mountot. És itt érünk el a problémához. Főleg, hogy store-ban nem csak skinek vannak, hanem olyan mount modellek, amiket sehogy máshogy nem lehet megszerezni a játékban.
    És akkor petekről még nem is beszéltem, ahol a pet battle mini-game miatt még hangsúlyosabb szerepet kapnak. És mivel ez egy pokemon stílusú mini-game, ezért valahol a "szerezd meg mind" a cél.

    Hozzáteszem engem teljesen hidegen hagynak a fizetős mountok / petek, meg az egész store, nem lett tőle rosszabb a WoW szerintem. De ettől függetlenül még vitatható a dolog.

    GeryFlash:
    A lvl boost nem gond szerintem, azzal semmi olyat nem kapsz, amit ne tudnál máshogy elérni.
    "Amúgy a mikrotranzakció mellett még szót ejthetünk a játék sztorijáról, ekkora bullshit sztorit nem lehetett kierőszakolni magukból..."
    Mikor nem volt a WoW-nak bullshit sztorija? :) Mondom mindezt annak ellenére, hogy én szeretem a WoW lore-t. De lássuk be a "korábbi hős megőrül, és ezért meg kell ölni" mondat lefedi a WoW (és korábbi Warcraft játékok) sztorijának 99%-át.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák