Új hozzászólás Aktív témák

  • Grawens

    senior tag

    válasz kazanka #18022 üzenetére

    Zárjegyes dobozból adta szervizes az új készüléket? Esetleg adott mellé tanúsítványt a minőségi megfelelőségéről? Mivel teljesen "új" készülékről van szó, újraindult a garanciális idő?
    Azon sem lepődnék meg, hogy a garancialeveled sem lenne rendesen kitöltve. ;)
    Nekem a fent felsoroltakat kérésemre nem tudták megküldeni. Az ügyfélszolgálat azt mondja, hogy nem adhatnak mást csak új készüléket? Elárulom, hogy a Samsungnak fingja sincs, hogy mit csinál a drága szervizpartnere. A legutóbbi beszélgetésem során a Samsung ügyfélszolgálattal, az ügyintéző kerek perec kijelentette, hogy ők sem állnak közvetlen kontaktban a TMX-el. Szabályok vannak, de erre a TMX sz*arik.
    Nincs más a kezedben, mint a szervizes és az ügyfélszolgálatos szép szava, hogy "új", de gondolom ezt semmilyen írásos formában nem támasztották alá. :U
    Ha veszel egy új készüléket, akkor nem elég a tulajdonos szava, hogy "új", hanem doksit is kérsz róla. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák