Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz Vesztern #1961 üzenetére

    Szomorú nagyon.

    Én tegnap elégeltem meg és rendeltem másik telefont (sok évi márkahűségem után mostmár nem Samsung lett), mert a gyári hibás S7 edge-em augusztus 10-e óta náluk van, azóta ülnek rajta, javítgatják, vizsgálgatják, de cserekészüléket három hét után se adtak, amikor már elég türelmetlen hangnemben kértem. Ígérték ugyan, hogy megpróbálnak adni, de azóta sincs. Persze nagyon sajnálják és megértik a kellemetlenség miatti felháborodást, már sablonból.

    Fasza dolog, hogy 270 ezer kiadott forint után most megint költhetek hatszámjegyű összeget egy normális telefonra és közben a náluk lévő készülékemet tőlem akarták bekérni további javításra, holott náluk van. :D Ez már lassan nem is fogyasztóvédelmi, hanem büntetőjogi kategória.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák