Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
válasz Vesztern #1961 üzenetére
Szomorú nagyon.
Én tegnap elégeltem meg és rendeltem másik telefont (sok évi márkahűségem után mostmár nem Samsung lett), mert a gyári hibás S7 edge-em augusztus 10-e óta náluk van, azóta ülnek rajta, javítgatják, vizsgálgatják, de cserekészüléket három hét után se adtak, amikor már elég türelmetlen hangnemben kértem. Ígérték ugyan, hogy megpróbálnak adni, de azóta sincs. Persze nagyon sajnálják és megértik a kellemetlenség miatti felháborodást, már sablonból.
Fasza dolog, hogy 270 ezer kiadott forint után most megint költhetek hatszámjegyű összeget egy normális telefonra és közben a náluk lévő készülékemet tőlem akarták bekérni további javításra, holott náluk van. Ez már lassan nem is fogyasztóvédelmi, hanem büntetőjogi kategória.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen