Új hozzászólás Aktív témák
-
RaZroX
addikt
Remélem Rift alatt is fog menni.
This is the way
-
#45185024
törölt tag
Ez jó tetszik
Ha ezt tudja a ps4 vajon mit tud a pc -
Elég mérges lennék manapság ha lenne egy Xbox One-om.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Diopapa
addikt
Maradt még valaki a Cryteknél? A nagyja lelépett már....
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
őstag
Ez elég jónak tűnik. Pláne ha nem csak egy techdemo..
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Kristof93
senior tag
Ryse utan megtanulhattak volna, hogy annyira nem nagy biznisz egy alig megjelent hw-re exkluziv jatekot fejleszteni. Oculus + steamvr szerintem sokkal tobb potencialis vasarlot nyujtana.
-
Kristof93
senior tag
válasz WestCoast92 #12 üzenetére
A Ryse-t is a Microsoft adta ki, mégis majdnem csődbe vitte a céget.
-
#52815360
törölt tag
Mire kiadják, olyan grafikája lesz, mint a commander keen -nek
-
#08052480
törölt tag
válasz Kristof93 #13 üzenetére
Azert nem ugyanaz a ketto: ezt itt teljes egeszeben a Sony finanszirozza (ha minden igaz), mikozben a Ryse sajat cimkent indult meg vagy tiz evvel ezelott, a Microsoft csak ut kozben talalt rajuk (vagy inkabb forditva) es csak a koltesegek egy reszet alltak - a jogok pl meg mindig a Cryteknel vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kristof93 #11 üzenetére
Nem igazán. A fejlesztők tanulmányai szerint is több lesz a vásárló a PSVR-en. A Sony legpesszimistább előrejelzései szerint is kétszer több VR cuccot adnak majd el, mint amennyit az Oculus az első évben. Másrészt a PS4 egy fix platform, tehát könnyebb rá dolgozni, mivel amit beállít a Crytek a laborban azt ténylegesen visszaadja a gép az otthonokban. A PC-s vásárlók esetében ez nem lesz igaz. A többségnek nincs Nano vagy Fury Radeonja, amire a játék PC-s portját tervezik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#08052480
törölt tag
A többségnek nincs Nano vagy Fury Radeonja, amire a játék PC-s portját tervezik.
Erre van forras is a hasracsapason kivul? Nincs tervben semmifele pc port.
Sony soha nem penzelte olyan jatek fejleszteset, aminek a jogai nem naluk kotottek ki.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #08052480 #18 üzenetére
Igen van. A játék benne van a LiquidVR-t támogató listában és LiquidVR csak PC-re lesz. [link] - volt is erről egy videó, igaz az még elég kezdetleges kódból van, de PC-hez kötődik.
A Sony-nak csak azért van előnye, mert PC-re jóval nehezebb normális VR játékot kiadni, főleg azért, mert nincs szabványosítva a terület, illetve tulajdonképpen a PC-s felhasználóknál lévő hardverek nagyon kevés része képes arra, amire például egy PS4. És a VR szempontjából nagyon számít az a tudás, amit kb. képes megadni a GCN-es Radeon vonal, és ennyi, a többi architektúra erre nem képes. Ezért a PC-s port el van tolva addig, amíg az NVIDIA felzárkózik. Ez legjobb esetben a Pascal megjelenése lesz, amiről már most tudni, hogy finomszemcsés preempcióra képes, mint például a Nano és Fury Radeon sorozat, és ez kell a Cryteknek. Persze rosszabb esetben várni fog a Crytek, hogy a VR-re gyakorlatban alkalmatlan Kepler/Maxwell vonalról váltsanak a felhasználók.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Na csak megjött a havi utalás az AMD-től és a Sony-tól!
/sarcasm
PS4 ennyivel erősebb lenne mint egy Xbox One egyébként?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Egyáltalán nem vágyom rá. Sőt én ezt már sokallom kicsit. Lehet régimódi vagyok, de nekem a játék monitor+egér+bill. Szerintem ez a VR már átlép egy határt. Így is eléggé kiragad a valóságból egy egy játéknak a játszása. Így pedig már kis túlzással át is helyeződik a játékos a valóságból, és szerintem ez nem egészséges. Mint technikai újdonság, üdvözítő, de nem feltétlenül használnám. Kivéve az autós játékokat, ott látom létjogosultságát.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja bizony.
/sarcasm
Az MS-t nem érdekli igazán a VR. Amúgy nyilván tudnának rá kiadni egy szemcsit. A PS4 előnye tényleg az, hogy az egész csomag teljesítménye tesztelhető. Ha valamire rámondod, hogy jó, akkor azt az élményt kiadva a felhasználó otthon maradéktalanul megkapja. A PC-n az a nehézség, hogy utóbbi nem garantált. Rá tudják mondani pár konfigurációra, hogy jó, de pontosan ugyanaz kell neked otthonra. Ez nagyon sokat ront a PC-s helyzeten, és emiatt inkább az lesz a menő, hogy csúsznak a portok, mert a VR-nél nincs olyan, hogy picit szaggat, majd jön egy patch.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #08052480 #21 üzenetére
A Ryse is exkluzív volt, meg még egy csomó játék a megjelenéskor. És mégis lett végül PC-s port. Valamikor technikai okok megakadályozzák a PC-s port megjelenését a konzolos port mellett. A Crytek számára az az ideális, ha a PSVR-re most kijön, és az így szerzett pénz egy részéből lesz lehetőségük összerakni egy PC-s portot. Ez kifejezetten jó stratégia manapság, mert mindkét konzolgyártó fizet azért is, ha valami időben exkluzív.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
alevan
őstag
Az MS-nek amúgy is ott a PC a VR platformra. Ha ténleg bekövetkezik a VR forradalom, rákapcsolnak Windows téren.
(#24) .LnB Így gondolkozik szerintem az átlag Xbox One játékos is. Legalábbis saját tapasztalatom alapján (amit a 4 XO tulajdonos ismerősöm mondott ). Aki manapság XO-t vesz, az tudatosan veszi (mivel 4 oldalból súlykolják bele, hogy az XO szar a PS4 istenkirály).
Így szerintem az átlag XO tulaj miközben hallja a PSVR bejelentéseket ül a gépe előtt és Halo V-özik boldogan
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Ez szerintem nem jó hozzáállás. Nekem nincs egyik konzolom sem, de régen volt X360-am és szerettem. De ha most kellene venni egyértelműen PS4-et vennék, még ha a hideg ki is ráz a menüjétől, meg az egész körítéstől. Akkor is többet kapsz a pénzedért.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
alevan
őstag
Szerintem meg pont az ellentéte. Számomra a szoftveres körités épp úgy fontos, mint a játékok. És ebből a szempontból (talán pont a piaci részesedés miatt) az Xbox One körülveri a PS4-et.
Pl. a BC. Ha azok a játékok amiket megvettem fognak futni XO-n, máris boldog leszek, mivel a 360om tavasszal meghalt és nem szeretnék még egyet venni, ha netán a COD:MW 1 2 és 3 kampányán át akarok futni. Ezzel szemben a Sony még csak most gondolkozik a PS1 és PS2 címek futtatásán a PS4-en, ami szerintem alapból benne kelett volna legyen a PSP emulálással (ha már a PSVita leépítési fázisba került).
Oké, hogy több játék érhető el PS4-re, illetve a JRPG-k is ott vannak többségében kiadva, de én a fenti szempontok miatt inkább XO-t választottam.
Ez nagyon off, de szerintem a jelenlegi generációban a fenti szempontok alapján Nintendo 3DS-t és Xbox One-t érdemes megvenni az olyan embereknek, mint én.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nem jelentett nekik semmit. Nem ez húzta ki őket a szarból, hanem az, hogy az Amazon licencelte a CryEngine-t. A Ryse PC-s nyereségének a sokszorosát keresték meg ezen az üzleten.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Így is lehet nézni. Én nem tervezem egyik vásárlását sem, szóval igazáól mindegy. De ha kellene, akkor a szívem a X1 felé, az eszem a PS4 felé húzna.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#08052480
törölt tag
Errol mar volt itt szo: a Ryse a Cryteke, a PC-s kiadasohoz semmi koze nem volt az MS-nek es nem is szolhatott bele. Hasonloan pl az Alan Waket is sajat zsebbol portolta a Remedy, nem volt gond a jogokkal, az MS valamiert nem ragaszkodik hozzajuk (vagy csak a konkurencia a tabu naluk), a legtobb kezdeti X1 exkluzivjuk mind ladolt pc-n is.
Ha viszont nincsenek a fejlesztoknel a jogok, akkor nem tudnak portolni sem a Sony beleegyezese nelkul, a Sony hozzaalassa pedig nagyon jol ismert ilyen esetekben: csak akkor tejelnek ha naluk a jogok es ha naluk a jogok csak PS verzio keszul. Igy kerult hozzajuk a Demons Soulstol kezdve a Heavy Rainen keresztul az az osszes kulsos exkluziv IP-juk. Nem veletlen, hogy pl az MGS4 az egyetlen exkluziv cim a szeriabol, azt az egyet penzelte a Sony. Na persze nem ismertek a reszletek (vegulis a No man's sky moge is bealltak, de az meg igy is fuggetlen fejlesztes), szoval vegul akar pc-re is johet, de nem nehez az eddigiek alapjan extrapolalni es a Crytek is exkluziv cimrol beszel, szvsz 0 esellyel lesz ebbol barmifele port. -
Kristof93
senior tag
A Crescent Bay-en, maxwell-en futó Dinosaur Island sokkal nagyobb élmény mint amit a Morpheus valaha is nyújtani fog, egész egyszerűen a felbontás és a framerate miatt. 1080p hánytatóan kevés vr-hoz. Ezt tapasztalatból mondom (a hányáson kívül ). Pedig én is inkább AMD párti vagyok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kristof93 #36 üzenetére
Éppenséggel a helyzet az, hogy a PS4 késleltetése és folyamatossága jobb, mint amit egy Maxwell képes biztosítani. Utóbbiból egyszerűen hiányoznak azok a szoftveres alapok, amelyek ezt lehetővé teszik. Az NV-nek nincs egy saját explicit grafikus API-ja, hogy ilyen alapokat tervezzen, míg a Sony-nak ott a libGNM. Emiatt a Crytek számára nagyon is reális először a PSVR-t célozni, mert jelenleg úgy áll a helyzet, hogy nagy közösség számára jelenleg a PlayStation 4 tud normális minőségű VR-t adni. A PC-s VR nagyon töredezett lesz, így bár meg lehet azt is csinálni, de figyelni kell arra, hogy az eltérő hardverek másképp működnek. Például a Maxwell esetében a timewarp ne ragadjon be egy hosszú rajzolás utánra. Egy PS4-en ez nem gond, a hardver ütemezése direkt olyan robusztusra van tervezve, hogy komoly szoftveres befektetés nélkül is hatékony legyen a timewarp.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elég sok szakemberük maradt. Ezzel nem lesz problémájuk.
(#35) Prézli21: Pont az említett No Man's Sky a példa arra, hogy a Sony pénzel nem exkluzív játékokat is. A Sony számára a Robinson esetében az számíthatott, hogy dobjanak egy áll leejtős címet a PSVR-hez. A Crytek számára pedig az számít, hogy van egy olyan alap, amire elkészíthetik a játékot, és aztán ha úgy gondolják, akkor leportolhatják PC-re, ha akarják. Tekintve, hogy a Crytek hagyományosan érdeklődik a PC iránt, így ezt biztosan megfontolják a jövőben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#08052480
törölt tag
Amire ki akartam lyukadni az az, hogy a Sony nem hajlando kiadni es/vagy az alapoktol finanszorizni egy jatekot, ami nem marad exkluzivan az ovek - ilyenre meg soha nem volt pelda. A NMS/SFV meg a tobbi, ideiglenesen vagy konzolok kozott exkluziv jatekok nem ilyenek, az NMS-t pl csak promotaljak. Kerdes, hogy a Robinson hova tartozik, de a bejentes korulmenyei alapjan az elso kategoriaba.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #08052480 #40 üzenetére
A Robinson nem hiszem, hogy a Sony IP-je. Eleve PC-n futtatták elsőként, majd bejelentették, hogy lesz LiquidVR támogatása és csak utána jött a PS4 szóba. Szóval ez inkább a Crytek IP-je, amit a Sony pénzelhet valamennyire, hogy legyen egy PSVR nyitócím. Ez már megéri nekik, még amellett is, hogy esetleg később jön más platformra.
(#39) Kristof93: A pixelek száma nem olyan nagy probléma, mint a nem folyamatos megjelenítéstől való rosszullét. Jelenleg a PS4-re egy VR játék sokkal hatékonyabban kitesztelhető csupán azért, mert csak egy hardverkonfigurációt specifikál a Sony. Ez jóval biztonságosabb terep a cégeknek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kristof93
senior tag
-
csongi
veterán
Ha nincs benne a hirbe a crytek akkor is rajovok hogy az o motorjuk . Kiderul merre tovabb, ez egy egyenlore tetszik.
Új hozzászólás Aktív témák
- SUSE Linux
- Elemlámpa, zseblámpa
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Robogó, kismotor
- Filmvilág
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen videókártyát?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- PLAYSTATION 4 BAZÁR!!! KONTROLLEREK TARTOZÉKOK
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!