- World of Warships
- Horizon Forbidden West
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Dragon's Dogma 2
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
Aktív témák
-
Polllen
nagyúr
Tetszik ez az új blog vagy mi...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
bepken
veterán
munkámból adódóan sajnos rendszeresen találkozok hasonló IQ bajnok emberekkel. és most nem arról van szó, hogy lehülyézem ezeket az embereket, ingerültségből én is mondok vagy csinálok idióta dolgokat...lehet, nekem is felcseszte volna az agyam első pillanatban, hogy egy jó drága papírnehezéket vettem.
a gond azzal van, hogy - míg én a következő pillanatban képes vagyok belátni, mekkora egy barom vagyok és higgadtabban szemlélem a dolgot, a megoldást keresve - ezek az emberek egyszerűen bekattannak, vérbe borul a szemük és fullba nyomják a kretént, nekimennek bárkinek, aki nem ugrik első szóra...az ilyen embert pedig nem - vagy csak nagyon nehezen lehet kezelni.
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
Ha ez ugyanaz az ember aki múltkor volt akarnok, akkor legyen már kitiltva , könyörgöm! Én fizetek érte!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szerintem a vevőt kellene kitiltani, mert úgy viselkedik, mint egy óvodás.
-
bullseye
addikt
Hol van ebben az átverés? Remélem most az eladó is elkezd hisztizni, hitelrontás miatt!
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
janeszgol
félisten
Én a vevőt megértem. Kihúztak a zsebéből valamennyi pénzt (legyen 11k, ami szerepelt a bejegyzésben) feleslegesen. Feleslegesen, ugyanis ha az eladó korrekt lett volna, akkor nem hallgatja el a beázást. Nagyon jól tudhatta, hiszen rögtön visszaadta a pénzt.
Meg kellett volna térítenie az eladónak a vevő útiköltségét is. -
janeszgol
félisten
Kíváncsi vagyok, ha veled történne, akkor is ilyen "humoros" lennél-e. Meg amikor a bolt kiküld valami vacakot (tudják, hogy nem jó, visszavitt stb) és te visszaküldöd és nem térítik meg a postát. Felesleges körök, felesleges kiadások.
Vagy neked ez megfelel?[ Szerkesztve ]
-
bepken
veterán
lehet, hogy akkor valamilyen netes piacolós jogosítványt kellene bevezetni és csak ennek megszerzése után engedni egyeket apróhirdetések közelébe. bár a hirdetés szövegét ugye nem ismerjük, a cikk alapján ordított róla, hogy valami nem okés. ilyenkor a minimum az, hogy bizalmatlan az ember és kérdezősködik. én pl tuti, hogy egy ekkora összegű tételnél adásvételit írtam volna, amibe akár még azt is bele lehetett volna fogalmazni, hogy a vevő x napon belül a készülék vételárának visszatérítését, valamint visszajuttatásának teljes költségét vállalja.
persze utólag könnyű okosnak lenni, ergo okoskodni, tudom én. ez a vevő viszont saját magát szívatta meg, amit nyilvánvalóan nehezére esik beismerni, elfogadni. helyette inkább begőzölt aggyal elkezd arcoskodni.
(#10) janeszgol! "Meg amikor a bolt kiküld valami vacakot (tudják, hogy nem jó, visszavitt stb) és te visszaküldöd és nem térítik meg a postát."
egy normális bolt az ÁSZF-ben szokta megfogalmazni az ezzel kapcsolatos feltételeket. biztosan van, ahol vállalják a visszatérítést, de a legtöbb esetben épp hogy a vevőre terhelik ezt a költséget. ezt vagy elfogadod vagy nem...vagy vásárolsz ott vagy nem. ha meg valahol erre nem térnek ki, de esélyes, hogy gondok lesznek. akkor le kell írni és kész.
[ Szerkesztve ]
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
janeszgol
félisten
Az első részre +1.
A másodikra. Miért szívatta meg saját magát? Nem tudhatta, hogy beázott a készülék. Gondolom azért ment el, hogy megbizonyosodjon róla, ekkora összegért valóban telefont kap, valóban azt, amire jelentkezett és valóban olyan állapotban (pláne, mivel kis hibásként volt hirdetve.). A beázást nehéz észre venni. Az eladó tudhatta, legalábbis én úgy gondolom tudta, hiszen rögtön vissza adta a pénzt. Aztán lehet tévedek, hiszen mint említettem, nehéz ezt észre venni. (Pláne a párásodást.)
Viszont kíváncsi vagyok arra a kis hibára. Mi lehetett az? (Gondolom költői marad a kérdés.) -
félisten
Az eladónak kutya kötelessége lett volna megtéríteni az utazási költségeket is. Ez lett volna a minimum.
-
-
válasz janeszgol #12 üzenetére
Eleve ott kezdődik, hogy használt terméket vett, ami mindig lutri. Az meg, hogy az eladó elsőre visszaadta a pénzt, semmit nem jelent - azt sem, hogy tudott volna a beázásról, azt sem, hogy nem, felesleges ilyen előfeltételezéseket megszellőztetni.
https://www.coreinfinity.tech
-
bbdzyx
senior tag
válasz janeszgol #12 üzenetére
Azért érdemes hozzátenni, hogy akár még az is a pakliban van, hogy az égvilágon semmi beázás nem volt, de sok szerviz könnyedén ráfogja erre a garancia elutasítását.
Az útiköltséget/RMA postaköltségét meg soha a büdös életben egy eladót/áruházat nem láttam, hogy térítené. Ez a rész itt kb. zárható is.
#17 +1
[ Szerkesztve ]
“Going outside is highly overrated.” ― Ernest Cline, Ready Player One
-
Krugszvele
aktív tag
Télen hagyd kicsit lehűlni a telefont kint, aztán fogadj/indíts róla hívást. Utána ki-be sétálj egy fűtött helyiségbe-ből.
Nem kell túl sokszor megcsinálni, hogy a beázást jelző indikátorok közül legalább egy piros legyen!A gyártók jolly jokere ez a beázást jelző indikátor, nagyon sokszor mutat hamis eredményt.
Ezzel azt akarom mondani, hogy nagyon valószínű, hogy az eladónak fogalma sem volt róla, hogy ez egy "beázott" készülék.
De még ha tudta is, akkor is visszafizette a vételárat... nem jár az útiköltség.
-
#72042496
törölt tag
"Ha valami pici hiba van, akkor megcsináltatom, mert úgy többet ér"
Te lehet, én viszont jellemzően nem csináltatom meg, mert nem fog annyival többet érni, mint mennyi energiát a javíttatásba/garanciális ügyintézésbe tennék. Főleg, hogy a használt piacon pici hibával sem feltétlenül ér kevesebbet egy termék, mint egy javított (amit én szintúgy feltüntetek, ha volt javítva).
Leírom, mi a baja, aztán úgyis lesz olyan akit ez hozzám hasonlóan nem zavar, és elviszi.
[ Szerkesztve ]
-
bepken
veterán
válasz janeszgol #12 üzenetére
az említett adásvételi elhagyásával szívatta meg magát. én 160ezret tuti nem adtam volna ki csak úgy puszira. aki ilyet megtesz, annak tényleg jobb volna, ha messze elkerülné az apróhirdetéseket. - vagy nyelje le a békát, fogadja el a hülyeségét és ne kezdjen el pattogni.
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
Dilikutya
félisten
Ennyiért eleve nem veszünk telefont pár hónap garival. Ennyire nem akarhat valaki prémium kategóriás felhasználónak tűnni. Ja de, pont az ilyen vevők. Gyanítom, iPhone 7 volt. 32 GB-os modellt már meg is lehet kapni 160 körül, számlával, garanciával boltban.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
bepken
veterán
erkölcsi kár? mi a fenéről is beszélünk itt már most komolyan? nemár...
én egy percig nem álltam az eladó mellé, de szerintem Neked is felesleges a vevőt védened. hülyeséget csinált, szerencsésen jött ki belőle. ami ezután történt, az már csak pattogás, arcoskodás, sírás.
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
-
Jhonny06
veterán
Feltételezem, hogy az eladó tudta, hogy beázott a készülék, azaz el akarta sunnyogni a dolgot, innentől kezdve szerintem nem azzal kellene foglalkozni, hogy megtéríti-e az útiköltséget, hanem szankcionálni.
De hát ugye a Hardverapró, meg a prioritások.
-
-
bepken
veterán
válasz janeszgol #29 üzenetére
max a békéltetőhöz volna valami értelme fordulni. bár igazából ilyen igénye továbbra sem értem, milyen alapon lenne....
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
Polllen
nagyúr
válasz janeszgol #10 üzenetére
Ahogyan más is írta, egy boltnál fix feltételek vannak. Ez elég egyértelmű szokott lenni, még ha meg is akarnának vezetni. Ne is keverjük ide.
Használt cikknél pedig ez benne van. Soha semmiben sem lehetsz biztos. Akkor sem, ha körültekintően vásárolsz.
De ha már belement, beszélni kellett volna az eladóval előre, h mi lesz a posta/útiköltséggel. Ennyi.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Egon
nagyúr
Egyetértek.
A témaindító hozzászólás offtopic része is pont azt az érzetet erősíti, hogy ha egy picit "ügyeskedik" az eladó, azt ha a láma vevő benyalja, úgy járt. Fordítsuk meg az esetet! Eladó vagyok, van egy hibás termékem, amit megpróbálok hibátlanként eladni. Ezzel a hardveraprós hozzáállással, ha bizonyos kereteket betartok, semmi veszítenivalóm nincs, ha ilyennel bepróbálkozok. Mi történhet? Ha a vevő átsiklik a hibán, jól jártam. Ha reklamál, visszafizetem a vételárat. Nulla kockázattal megpróbáltam eladni egy hibás terméket.
Nyilván nem minden esetben lehet egzaktul eldönteni, hogy az eladó tudatában volt-e annak, hogy hibás terméket árul. De valami limit kellene: pl. ha már másodszor fordul elő adott eladóval hasonló, meg kellene vonni a hirdetési jogát egy időre. Egyébként még az is előfordulhat, hogy nem is egyedi eset volt a történetben szereplő vevő esete, csak más nem reklamált az útiköltségért..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
-
-
-
Egon
nagyúr
Így lehet politikus módon megkerülni egy választ...
Kérdés nincs, de javaslat van. Illetve érdekelt volna egy házigazdai vélemény a felvetéssel kapcsolatban, de ha nem, hát nem...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Met
nagyúr
Én úgy gondolom hogy korrekten járt el az eladó. Korábban írták hogy nem feltétlenül kell vízbe dobni a készüléket ahhoz hogy "beázást" produkáljon és mivel a működésében nem okozott problémát nem kizárt hogy tényleg nem ázott be és/vagy az eladó nem tudott róla.
Indíthatott volna azzal hogy a vevőnél ázott be és nem adja vissza a pénzt.Az útiköltség megfizetése meg kicsit nevetséges, valaki vesz valamit online és visszaküldi az eladónak nem fizetik vissza a postaköltséget a vevőnek. Akkor is ha hibás a termék és javítani kell vagy csak eláll a vásárlástól indok nélkül.
Ha én lennék a vevő helyében örülnék hogy a 160k-t vissza kaptam. Igen, tényleg örülnék annak nem csak azért mondom mert nem velem esett meg..."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
aktív tag
Nehogy már azért diadalmenetet tartsunk, mert az eladó hibásan teljesít és hajlandó visszaadni a termék árát. Inkább szomorú az, hogy ennek már örülni kell.
A másik oldalon meg érdekelne, hogy miből jött ki a 11.000 forint, mert elég húzósnak tűnik.
No money, no honey.
-
-
A 23-as hsz-ben levő kérdésemre válaszolj, kérlek.
Mivel most voltam Washingtonban és pont előtte vettem telefont, ami pont meg is hibásodott indulás előtt pár nappal, így érdekelne, hogy ha nem a Media Marktban vettem volna, hanem tőled, és az indulás után hibásodott volna meg (az is megtörtént 2 hónap után), akkor álltad volna-e a repjegyemet és minden költségemet, hiszen telefon nélkül külföldön semmit se tudok csinálni, ez tényleg óriási érdeksérelem.
-
Dr. Romano
veterán
"Vevő vásárolt egy 160.000 forintos telefont... "
Én 40k-nál többet egy új telefonért sem adok ki, nemhogy egy használtért.
Persze a sztory szempontjából ez lényegtelen
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Aktív témák
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan