Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz mati #11 üzenetére

    " inkább bunker szerűbb "

    Igen, ez a jó kifejezés rá. A hátsó lőrés ablakok meg kész vicc kategória, sajnos a design oltárán sikerült beáldozni ezt, ami hát mondjuk nem ideális. Én értem, hogy van cserébe eTükör már az alapkonfigban is, de azért bizonyos dolgokban jó ha megvan még az analóg opció is. Mondjuk azt nem olvastam, hogy este esetleg van benne éjjellátó mód, stb., mert mondjuk akkor értelme is lenne.

    Maga a kocsi formája nekem tetszik amúgy, ezek a 20 inches kerekek szépek valóban és érdekes ez a félig SUV-félig nem design is.
    Az biztos, hogy külsőre az Arya azért alázni fogja majd nagy valószínűséggel, és belülről is markánsan eltérő feelingje lesz ha valamennyire is hűek tudnak maradni a koncept-rajzokhoz.

    Viszont ez a hatótáv mizéria itt is necces szerintem, 300-450km még a nagyobbik 60 kWh-s teleppel... hát, nem sok. Persze van akinek bőven elég ennyi, de azért egy stabil 600-700km jó lenne már... azzal szerintem sokan kibékülnének (nyilván az 1000km-es álom marad még sokáig)

    Ami még nekem legalábbis negatívum, az a kormány mögötti ezer kapcsoló, valóban túlzsúfolt.
    Na meg az ára, egy olyan 5-6 misit lecsippantanék az árából és akkor azt mondanám, hogy fair. :D Tudom, tudom talán egy álomvilágban

    Na meg a másik fail, az maga a szoftver, azt hinné az átlag user hogy google akkor szuper, de láthatóan azért még itt is bőven van mit reszelni még ezen (pl. waze esete, magyar nyelv hiány, stb.). Persze az VW-nél jobb... de azért remélem minél több kocsiban elterjed ez a Google Automotive OS és akkor talán jobban, gyorsabban jönnek rá a javítások is, mert legalább ebbe megvan a potenciál... Okosak voltak, hogy kiszervezték a fedélzeti OS-t a Google Automotive OS-re

    [ Szerkesztve ]

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz mati #11 üzenetére

    Elől ma már kb. bármilyen autóban el lehet férni. A kérdés a hátsó láb- és esetleg fejtér. Más tesztekre alapozva nekem az jött le, hogy ez bizony - ilyen szempontból - nem konkurenciája egy klasszik Megane-nak. Talán egy benzines Clio-hoz vagy 5 ajtós (tudvalevőleg az Renault-nál az 5 ajtós tengelytávja kisebb) Megane-hoz hasonlít(hat).

    #12 k-adi
    Meg az a gyerek akit ilyen fény és ingerszegény helyre beültetsz, a végén még megáll a növésben.
    All-in-all: nem értem ezt a formát. "Too much", ami a használhatóságra üt vissza.
    " ... 20 inches kerekek szépek ... " - nagy flash lesz rá megvenni a téli szettet. :K

    " ... a hatótáv mizéria ... " - én behoznék e mellé még egy - ugyan nem mindenkit érintő - de adott esetben fontos problémát. Mert ugye a "villanyhívők" azt mondják, hogy ma már egy-egy modell jó alternatívája lehet bármelyik belsőégésű társának. Messzire is lehet már menni velük, stb. Szóval amiről kevés szó esik, az a vontatás. Aki motorcsónakot, lakókocsit vagy csak egy ici-pici utánfutót szeretne hurcibálni, annak szvsz. még jó ideig nem lesz alternatíva a villanyautó.

Új hozzászólás Aktív témák