Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz Jinxb1rd #20 üzenetére

    Erre ugye a legjobb példa arra amit mondasz a PUBG. Rettenetes teljesítmény optimalizáció (fejlesztők hibája), borzalmas netcode (részben a fejelsztők részben az engine hibája), ugráló textúrák (fejlesztői és driver hiba), crash-ek (ezt nehéz lenne meghatározni, de valószínűleg inkább a fejlesztők nem csináltak valamit jól), stb.
    Azt meg tegyük hozzá, hogy nincs még egy olyan játékmód, ami így kizsigerelné a vasat, mint ez a BR. Eleve nagy map, amit folyamatosan memóriában kell tárolni az azon található összes modellel. A rajta lévő 60+ karakter dinamikusan mászkál, keres, lő (netcode) és közben megy a játék saját menete. Én nem érzem azt, hogy ezek a problémák az engine nem megfelelő megválasztása okán lennének.

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Új hozzászólás Aktív témák