- Path of Exile (ARPG)
- It Takes Two - Már több mint 16 millió példányt adtak el a játékból
- Dragon's Dogma 2
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Xbox Series X|S
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- PlayStation 4
- Escape from Tarkov
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Ha visszatekintek játékélményeimre, szigorúan PC-n maradva, akkor amik meghatározóak voltak, nyomot hagytak, nem voltak újak, egyediek- csak kreatívak a játék oldaláról: Betrayal at Krondor, Goblins széria, CIV-galaxis, SIM City és tesói, Tycoonok, Duke Nukem, Heretic. MMORPG-ben a szögletes grafikájú Silkroadban sokszor üldögéltem és néztem a napfelkeltét, naplementét, esőt hosszú perceken át, mert olyan hangulatosan megcsinálták. A Dark Messiah of Might and Magic a cső pályaszerkezete ellenére is érdekes, jó történettel megáldott fps/rpg hibrid lett. A Sacredben a rengeteg fejlesztési út nyitott kvázi végtelen távlatokat.
Mindezek ellenében a Sniper Silent Warrior az egyik legnagyobb csalódásom, mert nem csak cső, de eszetlen killemall is, nem sniper játék. Pedig a távoli dolgok grafikailag szintén jó hangulatot adtak, élvezetes volt.
Votl a telefonomon a Baldurs Gate remake, nem játszottam vele sokat, de veszett jól éreztem magam azzal is- a sörös nóta a kocsmában a legelején, a karakter szövegei, mind feldobták.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Milyen autót vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Milyen routert?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...