Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz wednesday #9 üzenetére

    Ha visszatekintek játékélményeimre, szigorúan PC-n maradva, akkor amik meghatározóak voltak, nyomot hagytak, nem voltak újak, egyediek- csak kreatívak a játék oldaláról: Betrayal at Krondor, Goblins széria, CIV-galaxis, SIM City és tesói, Tycoonok, Duke Nukem, Heretic. MMORPG-ben a szögletes grafikájú Silkroadban sokszor üldögéltem és néztem a napfelkeltét, naplementét, esőt hosszú perceken át, mert olyan hangulatosan megcsinálták. A Dark Messiah of Might and Magic a cső pályaszerkezete ellenére is érdekes, jó történettel megáldott fps/rpg hibrid lett. A Sacredben a rengeteg fejlesztési út nyitott kvázi végtelen távlatokat.

    Mindezek ellenében a Sniper Silent Warrior az egyik legnagyobb csalódásom, mert nem csak cső, de eszetlen killemall is, nem sniper játék. Pedig a távoli dolgok grafikailag szintén jó hangulatot adtak, élvezetes volt.

    Votl a telefonomon a Baldurs Gate remake, nem játszottam vele sokat, de veszett jól éreztem magam azzal is- a sörös nóta a kocsmában a legelején, a karakter szövegei, mind feldobták.

Új hozzászólás Aktív témák