Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz a2d2 #4 üzenetére

    A Zelda után egyelőre minden openworld játék kicsit primitívnek tűnik, a rendszerekre építő világépítés elképesztően átalakít mindent. Amellett a RDR2 is egy színpad, ahogy írtam is. Egy másik dolog, hogy a Zelda felsorolás szintjén kevesebbet tud, de az mind fontos és élvezetes játékelem, a Red Deadben meg rengeteg csak közepesen kidolgozott dolog van, ami papíron jól hangzik, de igazából nem sok értelme van. Elég összehasonlítani például a főzést: az a Zeldában központi játékelem, a Red Deadben meg sosem főztem, mert nincs rá szükség és az animációk meg a lassú menük miatt több időt vesz el, mint amennyi előnye esetleg lehet

    De például a városok sokkal életszerűbbek, mint a Zelda pici települései. Nem feltétlenül játékmenet szintjén, nem is a puszta grafikát nézve, de ezek valós helyszíneknek tűnnek. A történetmesélés terén a Zelda mindig is kicsit bumfordi volt számomra, az ugye a BOTW-nál sem változott jelentősen - a Red Dead 2 meg azért koncentrál erre is. Noha az átvezetők nem feltétlenül kolosszálisak (99%-uk az emberek békésen beszélgetnek stílusba tartozik, akció nem sok van bennük), azért mindig hangulatosak és jót tesznek a sztori követhetőségének.

    Egy dolog, amire a cikkben már nem volt hely kitérni az a szinkron: a Red Dead 2 fantasztikus gárdát hozott össze, a Zelda meg ugye jóval csöndesebb :)

    Technikai szinten és a világ realisztikus felépítése terén a Red Dead ráver. Design, játszhatóság, kreativitás, eredetiség, ötletek, élmény terén a nyomába sem érhet.

Új hozzászólás Aktív témák