Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #30 üzenetére

    A Skyrimmel, Zeldával, Witcher 3-mal ellentétben itt semmit nem találsz egy 8 perces lovaglás során, csak a gyönyörű tájat. Az első tíz órában még szórakoztatók a random események is, de amint elkezdenek ismétlődni, nálam szétesett az illúzió és már nem álltam meg ezek miatt - egyszerűen nincs értelme; nem csak azért, mert nincs jutalom, de azért is, mert semelyik nem hoz semmilyen érdekes/élvezetes játékmenetet. Az idézett játékokban mindenhol találni valami érdekességet menet közben, legyen az egy szörnyfészek, egy minikaland, egy shrine, egy dungeon, egy trükkös korok vagy egy érdekes NPC. Plusz mindhárom játékban jóval élvezetesebb és komplexebb a szimpla harc is - itt inkább zavart, ha belekeveredtem valamibe, azokban ez nem volt jellemző.

    A realizmus önmagában nem feltétlenül jó dolog, nem mondanám rá, hogy feltétlenül pozitívum. A lehető legrosszabb, ha egy fejlesztő elfelejti, hogy játékot csinál és nem dokumentumfilmet. Biztos vagyok benne, hogy a Rockstar is érezte ezt, mert az ötödik fejezettől fogva csaknem minden küldetés után (a harodikban meg sokszor már előtte is) teleportál a játék - ők is érezték, hogy ezredszer senki nem akar a táborból Annesburgba lovagolni. De a nagy realizmus elképesztően idegesítő akkor is, amikor egy kör blackjack vagy dominó másfél perc, mert nem lehet elnyomni a nagyon szép, ám dögfelesleges animációkat - ráadásul semmi értelme nincs ezeknek a minijátékoknak, mert amikor 4000 dollárod van, nem éri meg 10 percet tölteni 20 dollár elnyerésével (vagy elvesztésével). A realizmus egy csomó helyen szétesik (spoiler lenne, nem hozok példákat), és csak az idegesítően lassú animációk maradnak meg belőle. Én például már a második fejezettől kezdve nem lootoltam, mert semmi szükség nem volt a cuccokra, a piti zsákmányra.

    Hidd el, hogy ha van ember, aki nem Fortnite-ot akart egy Red Deadtől látni, az én vagyok... Én azt vártam, hogy jobb játék lesz, mint az első rész, hisz azóta ez a játékstílus elképesztően sokat fejlődött - a Red Dead 2 viszont inkább csak szebb lett.

    (És a 40-hez is jóval közelebb vagyok, mint szeretném - no nem, mintha ez önmagában bármit is számítana.)

Új hozzászólás Aktív témák