Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz nullpoint #1 üzenetére

    +1

    Mert mondjuk mi lenne, ha
    - Tényleg open world jellegű pályák lennének a kvázi folyosószerű, irányított részek helyett?
    - Leszoknának a béna esemény triggerelésről, hogy hirtelen oda teleportálódjon egy osztagnyi ellenség, ahol egyszer már biztosítottam (ha többször játszom, nyilván megpakolja az ember aknával az ilyen spawn területeket, de a valószerűséget erősen rombolja)?
    - A szuperképességek (km-ről meglát és egy lövéssel kinyír) helyett tisztességes AI, különösen a csapat jellegű viselkedésre kihegyezve? Kilövöm a mellette állót, erre fél percig izgatott lesz, utána folytatja a sétát, mint ha mi sem történt volna? Olyan helyőrség, ahol az őrtornyok nem látják egymást? Miközben riadó vagy tűzharc van, néhány járőr igazán megpróbálhatna hátulról bekeríteni.
    - Ha már sniper, erősen hanyagolni kellene azokat a pályákat, amik csak közelharccal vihetők végig.
    - Az arrogáns amerikai nagy arc helyett valami jóval szerényebb narráció? Mint a korai játékokban.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák