Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    Azért jócskán látszanak a műszaki adatain a gondok.
    512 darab shader egység. Az én GTX 1660-amban 1412 darab van. Vagyis az én kártyám majdnem háromszor annyi pixelt képes egyidőben számolni egy képnek.
    Na de hogy 64 bites a memória sávszél?????? ez 2022-ben kritikán aluli... Egy GTX-1050 TI is 128 bites egy GTX 1060 meg 192 bites már. Aztán nem lehet csodálkozni, ha a 32 bites elméleti lebegőpontos számítás 1,9 Tflops körül van. Ez nagyjából a 9 évvel ezelötti PS4(nem a PRO) teljesítmény szintje. Egy GTX 1060 6GB-os kártya nagyjából 4,5 Tflops körül van elméleti lebegőpontos számításban. Szóval egy rakás fostalicskát hoztak össze, ami nagyjából 7-8 évvel ezelött felelt volna meg elfogadható teljesítménynek. Nem tudom igaziból ki a megcélzott piaci szint vele. Nagyjából hasonló szintet ma már hoznak a CPU-ba épített grafikák is. Akinek elég egy ilyen gyenge grafikai teljesítmény az vesz egy olyan procit, ami tudja. Mi a francért adna ki még 180 dollárt egy alig valamire elég dedikált grafikai kártyáért???? Szerintem totál mellé nyúltak ezzel a kártyával és ezzel a teljesítménnyel ezen az áron...

  • Robitrix

    senior tag

    válasz 1dude #42 üzenetére

    ez relatív.... persze, ha videót nézel rajta netezel meg office-t futattasz mondjuk. Csak hogy akkor mi a francnak a gépbe egy 5800X proci? 8 mag 16 szállal. azért alegtöbb hivatali gép nem fog végeselemszámítást végezni vagy egésznap videót szerkezteni vagy hasonló. Viszont akkor minek hozzá egy 180 dolláros dedikált videókártya??????? inkább veszek 15-20 dollárral drágábban egy GPU-val egybe épített 4/8 vagy 6/12-es procit. Hiszen azoknak is hasonló a grafikai teljesítménye ma már. A megspórolt 160 dollárt meg jól elsörözöm... :)

Új hozzászólás Aktív témák